בעיה | סים רגיל מכשיר כשר
-
אני רוצה להכניס סים רגיל במכשיר כשר והמכשיר דורש קוד של 10 =|רות למשהו יש מושג באיזה קוד מדובר?. תודה מראש
-
@תמר-ב תוכלו לצלם את זה?
לא הבנתי איזה קוד בדיוק הוא דורש...
חברים זה לא קשור לפריצת סינונים, זה לא סינון ולא נעליים, רק חסימה של ועדת הרבנים שהמכשיר והסים יהיו תואמים, לא יקרה שום דבר אם יכניסו סים רגיל. -
@תמר-ב תוכלו לצלם את זה?
לא הבנתי איזה קוד בדיוק הוא דורש...
חברים זה לא קשור לפריצת סינונים, זה לא סינון ולא נעליים, רק חסימה של ועדת הרבנים שהמכשיר והסים יהיו תואמים, לא יקרה שום דבר אם יכניסו סים רגיל. -
@תמר-ב
הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קודאגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
אבל משום מה ככה זה עובד,אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
בהצלחה! -
@תמר-ב
הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קודאגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
אבל משום מה ככה זה עובד,אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
בהצלחה! -
@תמר-ב
הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קודאגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
אבל משום מה ככה זה עובד,אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
בהצלחה!@ירמיהו-הנביא לחלק מהחברות (סימהדרין למשל) יש כלי שחוסם את הסים אוטומטית אם הוא מזהה imei לא תואם
-
@ירמיהו-הנביא לחלק מהחברות (סימהדרין למשל) יש כלי שחוסם את הסים אוטומטית אם הוא מזהה imei לא תואם
-
-
@kernel התכוונת שיש להם חסימה על הפלאפון
שאם מכניסים לא שלהם אז זה חוסם את החיבור של הסים למכשיר
לא חוסם את הסים יהיה אפשר להכניס אותו אח"כ לפלאפון אחר!!
אלא אם כן הכנסת סים של הוועדהב והוועדה חסמה אותו בגלל הIMEI של סימהדרין -
בוודאי שיש חסימה. במכשיר כשר בעיקרון לא אמור להיכנס סים כשר.
יש סיסמא שאותה רק המשווק של הטלפון יודע והוא לא אמור לומר אותה (ע"פ הנחיות ועדת הרבנים).
בעיקרון מי שטס עם המכשיר לחו"ל וחייב סים חו"ל יכול לפנות ליבואן והוא פותח).
אבל בכל מקרה גם אם הסים הזה יעבוד הוא יתפקד כסים כשר לכל דבר (אין הודעות ואינטרנט בתפריט).
בחלק מהחברות יש אפשרות לאקטב מספר לא כשר על כרטיס סים כשר ואז זה יעבוד- אבל זה כבר למתקדמים. -
בוודאי שיש חסימה. במכשיר כשר בעיקרון לא אמור להיכנס סים כשר.
יש סיסמא שאותה רק המשווק של הטלפון יודע והוא לא אמור לומר אותה (ע"פ הנחיות ועדת הרבנים).
בעיקרון מי שטס עם המכשיר לחו"ל וחייב סים חו"ל יכול לפנות ליבואן והוא פותח).
אבל בכל מקרה גם אם הסים הזה יעבוד הוא יתפקד כסים כשר לכל דבר (אין הודעות ואינטרנט בתפריט).
בחלק מהחברות יש אפשרות לאקטב מספר לא כשר על כרטיס סים כשר ואז זה יעבוד- אבל זה כבר למתקדמים.@cool
מעולם לא נתקלתי בזהזה בכל המכשירים הכשרים והחברות?
-
@cool
מעולם לא נתקלתי בזהזה בכל המכשירים הכשרים והחברות?
@חכם-בלילה-1 להידוע לי כן
לפחות ככה אמור להיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות