דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. בעיה | סים רגיל מכשיר כשר

בעיה | סים רגיל מכשיר כשר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
25 פוסטים 9 כותבים 103 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חייא שיאומי

    @תמר-ב נכון אבל כמו בפוסט הקודם שלי אמרתי שאף אחד לא יודע את הקוד תיכנסי לקישור ותיראי

    ת מנותק
    ת מנותק
    תמר ב
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @חייא-שיאומי תודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ת תמר ב

      אני רוצה להכניס סים רגיל במכשיר כשר והמכשיר דורש קוד של 10 =|רות למשהו יש מושג באיזה קוד מדובר?. תודה מראש

      מ מנותק
      מ מנותק
      מזכירותי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @תמר-ב תוכלו לצלם את זה?
      לא הבנתי איזה קוד בדיוק הוא דורש...
      חברים זה לא קשור לפריצת סינונים, זה לא סינון ולא נעליים, רק חסימה של ועדת הרבנים שהמכשיר והסים יהיו תואמים, לא יקרה שום דבר אם יכניסו סים רגיל.

      Y צול גאהצ 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • מ מזכירותי

        @תמר-ב תוכלו לצלם את זה?
        לא הבנתי איזה קוד בדיוק הוא דורש...
        חברים זה לא קשור לפריצת סינונים, זה לא סינון ולא נעליים, רק חסימה של ועדת הרבנים שהמכשיר והסים יהיו תואמים, לא יקרה שום דבר אם יכניסו סים רגיל.

        Y מנותק
        Y מנותק
        YAHBDK
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @מזכירותי כתב:

        , רק חסימה של ועדת הרבנים שהמכשיר והסים יהיו תואמים, לא יקרה שום דבר אם יכניסו סים רגיל.

        אז למה הם חסמו את זה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מזכירותי

          @תמר-ב תוכלו לצלם את זה?
          לא הבנתי איזה קוד בדיוק הוא דורש...
          חברים זה לא קשור לפריצת סינונים, זה לא סינון ולא נעליים, רק חסימה של ועדת הרבנים שהמכשיר והסים יהיו תואמים, לא יקרה שום דבר אם יכניסו סים רגיל.

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @מזכירותי כתב:

          רק חסימה של ועדת הרבנים

          כל פריצת סינונים
          זה רק חסימה של נטפרי שהתוכן והיהדות יהיהו תואמים
          זהו נגמר המושג פריצת סינונים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י מנותק
            י מנותק
            ירמיהו הנביא
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי ירמיהו הנביא
            #14

            @תמר-ב
            הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
            אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,

            כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
            אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קוד

            אגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
            הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
            אבל משום מה ככה זה עובד,

            אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
            בהצלחה!

            צול גאהצ K 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • י ירמיהו הנביא

              @תמר-ב
              הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
              אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,

              כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
              אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קוד

              אגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
              הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
              אבל משום מה ככה זה עובד,

              אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
              בהצלחה!

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @ירמיהו-הנביא כתב:

              אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,

              ברור כי אין שום חסימה על המכשיר
              רק IMEI שהסים של הוועדה לא חוסם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י ירמיהו הנביא

                @תמר-ב
                הקוד הזה, זה חסימה של וועדת הרבנים כדי שלא יוכלו להכניס סים לא כשר במכשיר כשר,
                אין לך מה לנסות 'להיזכר' בקוד או לנסות, זה יכול רק לנעול את הסים,

                כשעושים הפוך, ומכניסים סים כשר למכשיר לא כשר, הוועדה שולטת על הסים הכשר והם חוסמים אותו,
                אבל כשזה הפוך, אין להם דרך לחסום את הסים כי הוא לא בשליטתם, מה שכן בשליטתם זה המכשיר, ובו הם מכניסים קוד

                אגב למה קיימת החסימה הזאת בכלל?
                הרי זה מכשיר כשר וגם אם תכניס בו סים לא כשר לא יהיה בו לא אינטרנט ולא כלום...
                אבל משום מה ככה זה עובד,

                אאל"ט במכשירים 'תומך כשר' אין את החסימה הזאת וכן אפשר להכניס סים לא כשר,
                בהצלחה!

                K מנותק
                K מנותק
                kernel
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @ירמיהו-הנביא לחלק מהחברות (סימהדרין למשל) יש כלי שחוסם את הסים אוטומטית אם הוא מזהה imei לא תואם

                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • K kernel

                  @ירמיהו-הנביא לחלק מהחברות (סימהדרין למשל) יש כלי שחוסם את הסים אוטומטית אם הוא מזהה imei לא תואם

                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                  #17

                  @kernel כלומר?
                  שאם מכניסים את הסים לפלאפון לא שלהם אז הסים נחסם?
                  זה גם בוועדה

                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צול גאהצ צול גאה

                    @kernel כלומר?
                    שאם מכניסים את הסים לפלאפון לא שלהם אז הסים נחסם?
                    זה גם בוועדה

                    K מנותק
                    K מנותק
                    kernel
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @צול-גאה הפוך אם מכניסים את הסים שלא של סימהדרין לפלאפון שלהם הוא נחסם

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • K kernel

                      @צול-גאה הפוך אם מכניסים את הסים שלא של סימהדרין לפלאפון שלהם הוא נחסם

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @kernel אז איך זה קשור לIMEI?
                      IMEI זה מספר סידורי של חריץ סים {לא בדיוק אבל בערך}

                      @kernel כתב:

                      יש כלי שחוסם את הסים אוטומטית אם הוא מזהה imei לא תואם

                      K תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צול גאהצ צול גאה

                        @kernel אז איך זה קשור לIMEI?
                        IMEI זה מספר סידורי של חריץ סים {לא בדיוק אבל בערך}

                        @kernel כתב:

                        יש כלי שחוסם את הסים אוטומטית אם הוא מזהה imei לא תואם

                        K מנותק
                        K מנותק
                        kernel
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @צול-גאה טוב סליחה אולי טעיתי ככה זכור לי

                        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K kernel

                          @צול-גאה טוב סליחה אולי טעיתי ככה זכור לי

                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @kernel התכוונת שיש להם חסימה על הפלאפון
                          שאם מכניסים לא שלהם אז זה חוסם את החיבור של הסים למכשיר
                          לא חוסם את הסים יהיה אפשר להכניס אותו אח"כ לפלאפון אחר!!
                          אלא אם כן הכנסת סים של הוועדהב והוועדה חסמה אותו בגלל הIMEI של סימהדרין

                          K תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🙏
                          0
                          • צול גאהצ צול גאה

                            @kernel התכוונת שיש להם חסימה על הפלאפון
                            שאם מכניסים לא שלהם אז זה חוסם את החיבור של הסים למכשיר
                            לא חוסם את הסים יהיה אפשר להכניס אותו אח"כ לפלאפון אחר!!
                            אלא אם כן הכנסת סים של הוועדהב והוועדה חסמה אותו בגלל הIMEI של סימהדרין

                            K מנותק
                            K מנותק
                            kernel
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @צול-גאה הבנתי תודה על התיקון

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            1
                            • C מנותק
                              C מנותק
                              cool
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              בוודאי שיש חסימה. במכשיר כשר בעיקרון לא אמור להיכנס סים כשר.
                              יש סיסמא שאותה רק המשווק של הטלפון יודע והוא לא אמור לומר אותה (ע"פ הנחיות ועדת הרבנים).
                              בעיקרון מי שטס עם המכשיר לחו"ל וחייב סים חו"ל יכול לפנות ליבואן והוא פותח).
                              אבל בכל מקרה גם אם הסים הזה יעבוד הוא יתפקד כסים כשר לכל דבר (אין הודעות ואינטרנט בתפריט).
                              בחלק מהחברות יש אפשרות לאקטב מספר לא כשר על כרטיס סים כשר ואז זה יעבוד- אבל זה כבר למתקדמים.

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C cool

                                בוודאי שיש חסימה. במכשיר כשר בעיקרון לא אמור להיכנס סים כשר.
                                יש סיסמא שאותה רק המשווק של הטלפון יודע והוא לא אמור לומר אותה (ע"פ הנחיות ועדת הרבנים).
                                בעיקרון מי שטס עם המכשיר לחו"ל וחייב סים חו"ל יכול לפנות ליבואן והוא פותח).
                                אבל בכל מקרה גם אם הסים הזה יעבוד הוא יתפקד כסים כשר לכל דבר (אין הודעות ואינטרנט בתפריט).
                                בחלק מהחברות יש אפשרות לאקטב מספר לא כשר על כרטיס סים כשר ואז זה יעבוד- אבל זה כבר למתקדמים.

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חכם בלילה 1
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @cool
                                מעולם לא נתקלתי בזה

                                זה בכל המכשירים הכשרים והחברות?

                                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חכם בלילה 1

                                  @cool
                                  מעולם לא נתקלתי בזה

                                  זה בכל המכשירים הכשרים והחברות?

                                  צול גאהצ מנותק
                                  צול גאהצ מנותק
                                  צול גאה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @חכם-בלילה-1 להידוע לי כן
                                  לפחות ככה אמור להיות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר