דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרות

הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
9 פוסטים 6 כותבים 144 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יוסף הכהן
    כתב נערך לאחרונה על ידי יוסף הכהן
    #1

    מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
    שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
    לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
    אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
    מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

    מיגו להוציאמ י M A 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יוסף הכהן

      מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
      שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
      לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
      אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
      מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציא
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יוסף-הכהן

      נשמע מעניין ויצירתי,

      אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר,
      כך שזה לא חוסך את כל העבודה.

      ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק.

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      0
      • י יוסף הכהן

        מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
        שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
        לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
        אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
        מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

        י מנותק
        י מנותק
        יוסי1212
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        נטענת כרטיס תעשה

        מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסי1212

          נטענת כרטיס תעשה

          מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציא
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יוסי1212 כתב:

          נטענת כרטיס תעשה

          עברית קשה שפה?

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י יוסף הכהן

            מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
            שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
            לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
            אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
            מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

            M מנותק
            M מנותק
            MAKRO
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @יוסף-הכהן
            בארה"ב קיים מזמן משהו בכיוון
            אבל לא מחושב אוטומטי כמובן אלא אתה מכניס.
            ויש גם שכלול של הכרטיס, 4 כיוונים כל צד סכום אחר.
            https://matbia.org/

            ויש גם ארגונים מאוד גדולים מהסוג הזה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

              @יוסי1212 כתב:

              נטענת כרטיס תעשה

              עברית קשה שפה?

              י מנותק
              י מנותק
              יוסי1212
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מיגו-להוציא מתנצל הוא כתב הכל הפוך אני משתמש במחשב באנגלית

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😂
              1
              • י יוסף הכהן

                מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
                שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
                לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
                אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
                מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יוסף-הכהן כתב:

                מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

                אפשר לעשות את זה בקלות כל אחד בעצמו אבל בלי העניין של חישוב המעשר.
                יותר בכיוון שיהיה כרטיס שישמש רק למעשרות וככה תדע כמה נתת בפועל.
                את החישוב של ההכנסות החייבות אפשר לעשות בנפרד ולחשב לפי זה.

                1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A aiib

                  @יוסף-הכהן כתב:

                  מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

                  אפשר לעשות את זה בקלות כל אחד בעצמו אבל בלי העניין של חישוב המעשר.
                  יותר בכיוון שיהיה כרטיס שישמש רק למעשרות וככה תדע כמה נתת בפועל.
                  את החישוב של ההכנסות החייבות אפשר לעשות בנפרד ולחשב לפי זה.

                  1 מנותק
                  1 מנותק
                  123 דג מלוח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @aiib כתב:

                  יותר בכיוון שיהיה כרטיס שישמש רק למעשרות

                  אם לא כרטיס נטען (שכמדומה עולה כסף) יהיה קשה לעקוב אחרי זה (ואם כבר עוקבים במחשב אפשר לעשות אקסל🤓 )

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😂 🙏
                  1
                  • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                    @יוסף-הכהן

                    נשמע מעניין ויצירתי,

                    אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר,
                    כך שזה לא חוסך את כל העבודה.

                    ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק.

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסף הכהן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מיגו-להוציא כתב:

                    נשמע מעניין ויצירתי,

                    אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר,
                    כך שזה לא חוסך את כל העבודה.

                    ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק.

                    אבל בשניה שזה 90% זה מוריד המון כאב ראש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר