הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרות
-
מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ? -
מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?נשמע מעניין ויצירתי,
אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר,
כך שזה לא חוסך את כל העבודה.ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק.
-
מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ? -
מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?@יוסף-הכהן
בארה"ב קיים מזמן משהו בכיוון
אבל לא מחושב אוטומטי כמובן אלא אתה מכניס.
ויש גם שכלול של הכרטיס, 4 כיוונים כל צד סכום אחר.
https://matbia.org/ויש גם ארגונים מאוד גדולים מהסוג הזה.
-
@מיגו-להוציא מתנצל הוא כתב הכל הפוך אני משתמש במחשב באנגלית
-
מה אתם אומרים על כזה רעיון ?
שבמקום כל חודש לחשבן כמה בדיוק יוצא המעשרות ? וכשמישהו מבקש ממכם כסף להתחיל
לחשוב אם נשאר ממעשרות וכו'
אז חשבתי שאולי אפשר לעשות כרטיס אשראי שכל הכנסה שנכנסת לחשבון בנק, המעשר של ההכנסה יכנס לכרטיס הזה אוטומטית ועם הכרטיס יהיה אפשר לתרום ולעשות הו"ק וכו'
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?
אפשר לעשות את זה בקלות כל אחד בעצמו אבל בלי העניין של חישוב המעשר.
יותר בכיוון שיהיה כרטיס שישמש רק למעשרות וככה תדע כמה נתת בפועל.
את החישוב של ההכנסות החייבות אפשר לעשות בנפרד ולחשב לפי זה. -
מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?
אפשר לעשות את זה בקלות כל אחד בעצמו אבל בלי העניין של חישוב המעשר.
יותר בכיוון שיהיה כרטיס שישמש רק למעשרות וככה תדע כמה נתת בפועל.
את החישוב של ההכנסות החייבות אפשר לעשות בנפרד ולחשב לפי זה. -
נשמע מעניין ויצירתי,
אממה שלא "כל" ההכנסות של חרדי ממוצע מגיעות לחשבון הבנק דרך תלוש מסודר,
כך שזה לא חוסך את כל העבודה.ואת"ל שנחשב באמצעות ההפקדות, גם זה לא מדוייק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)