בירור | הקמת חדר מחשבים
-
@כ-ק
אני שמתי מחשבים של 600 ש"ח מחודשים ועובדים מצוין
לא צריך כ"כ יקר -
@צול-גאה
אתה מוזמן בירושלים אם ממש תרצה אתן לך כתובת באישי
כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות -
@דגש-2
אם אתה מבולבל מרוב מידע ועצות, יש לי חבר שמנהל שלושה חדרי מחשבים שהוא הקים בעצמו, כולל את העמדות עצמם שהוא הזמין מנגר לפי מידה ובנה...אם זה חשוב לך - ואתה לא מקים בצפת, כך שתתחרה איתו... אולי אוכל לקשר ביניכם, פנה אלי באישי.
-
@צול-גאה
אתה מוזמן בירושלים אם ממש תרצה אתן לך כתובת באישי
כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבותכל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות
גם היום עובד להם מצויין.
יש להם (בחדר אחד שבדקתי, מסתבר שלא בכל החדרים אותו המפרט):
Lenovo ThinkCentre, מעבד I5 דור 14, עם 8 GB RAM.יש תלונות?
פשוט נראה לי שדור 14 נקרא עדיין חדש.
-
@דגש-2
מזגן 1500 ₪
טיימר למזגן 40 ש"ח
תמי 4 3850 ש"ח
מדפסת 500 ש"ח
6 מסכים 350X6 = 2100 ש"ח
6 מחשבים 6000 ש"ח
6 מקלדות + עכבר 300 ש"ח
6 כיסאות 2000 ש"ח
טאבלט לסריקת צ'קים וכדו' 300 ש"ח
רשת אינטרנט 500 ש"ח +-
נטפרי 25 ש"ח
חותם
עמדת תשלום אשראי \ מזומן
סייפר
תוכנת הקפאה
אחרי תחזוקה\נקיון
שלט פרסומת
מצלמות אבטחהסתם ידיעה אם אתה רוצה לקבל מספר פלא' של אחראי חדר מחשבים
אתה יכול להיכנס בכל חדר מחשבים לנטפרי ושם יכתבו שאתה לא הבעלים של הקו רשת ויביאו לך שם את המספר של הבעלים -
-
@YAHBDK 4 ג'יגה ראם זה שום דבר, זה לא שווה את הקניה של המחשב.
-
@YAHBDK 4 ג'יגה ראם זה שום דבר, זה לא שווה את הקניה של המחשב.
@יאיר-דניאל במיוחד שיש כהתחלה המון משימות פעילות גם של הקיוסק וגם של כל מה שמתקינים לכולםפ
לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך} -
@יאיר-דניאל במיוחד שיש כהתחלה המון משימות פעילות גם של הקיוסק וגם של כל מה שמתקינים לכולםפ
לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך} -
-
@kernel כנ"ל.
לא מצליח להבין מה אנשים משתמשים בLANG OVER
מיושן מסורבל וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


