דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | הקמת חדר מחשבים

בירור | הקמת חדר מחשבים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
92 פוסטים 27 כותבים 1.3k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת תמיד

    @לשכת-הרב כתב:

    אבל חוץ מזה יש גם ארגון חותם, שככה"נ הם ירצו שתשים אותם גם כן, הם בעיקר חוסם גישה לאתרי חדשות גם אלו שפתוחים בנטפרי, וגם משגיח שרק נשואים יוכלו להיות בחדר מחשבים, ולא בחורים

    מה פתאום
    אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן יש

    ל מנותק
    ל מנותק
    לשכת הרב
    כתב נערך לאחרונה על ידי לשכת הרב
    #76

    @תמיד כתב:

    מה פתאום
    אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן יש

    חותם זה ארגון בפני עצמו
    משגיח לא פיזי, אחראי חדר המחשבים נותן להם גישה למצלמות והם עוקבים שבחורים לא משתמשים, אם הם רואים בחור הם שולחים לו למחשב הודעה של חסימה, ואז חוסמים לו את החשבון עם כל השעות שרכש...

    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ל לשכת הרב

      @תמיד כתב:

      מה פתאום
      אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן יש

      חותם זה ארגון בפני עצמו
      משגיח לא פיזי, אחראי חדר המחשבים נותן להם גישה למצלמות והם עוקבים שבחורים לא משתמשים, אם הם רואים בחור הם שולחים לו למחשב הודעה של חסימה, ואז חוסמים לו את החשבון עם כל השעות שרכש...

      צול גאהצ מחובר
      צול גאהצ מחובר
      צול גאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
      #77

      @תמיד
      ובחדרים של חותם יש נטפרי!!
      עם קהילה בשם חותם

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      😲
      1
      • צול גאהצ צול גאה

        @תמיד
        ובחדרים של חותם יש נטפרי!!
        עם קהילה בשם חותם

        ל מנותק
        ל מנותק
        לשכת הרב
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #78

        @צול-גאה כתב:

        @לשכת-הרב ובחדרים של חותם יש נטפרי!!

        מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שהגבת

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל לשכת הרב

          @צול-גאה כתב:

          @לשכת-הרב ובחדרים של חותם יש נטפרי!!

          מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שהגבת

          צול גאהצ מחובר
          צול גאהצ מחובר
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #79

          @לשכת-הרב זה נועד להוא לפניך כתוספת על דבריך

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צול גאהצ צול גאה

            @לשכת-הרב זה נועד להוא לפניך כתוספת על דבריך

            ל מנותק
            ל מנותק
            לשכת הרב
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #80

            @צול-גאה כתב:

            @לשכת-הרב זה נועד להוא לפניך כתוספת על דבריך

            אז תתיג אותו, לא אותי...

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ל לשכת הרב

              @צול-גאה כתב:

              @לשכת-הרב זה נועד להוא לפניך כתוספת על דבריך

              אז תתיג אותו, לא אותי...

              צול גאהצ מחובר
              צול גאהצ מחובר
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #81

              @לשכת-הרב ערכתי למרות שאני חושב שזה כן קשור גם למה שאתה כתבת כלומר לחדד את זה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציא
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #82

                נעשה סדר קצת:
                יש 3 ארגונים שונים: "חותם", "משמרת חותם" ו"חותם הקרייה".
                ואולי לכל אחד ישנם גדרים משלו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ד דגש 2

                  שלום לכולם
                  אני בתהליכים מתקדמים לפתיחת חדר מחשבים באזור מגורי
                  לצורך הפתיחה השמח לדעת מה כל העלויות הכוללות של החדר המחשבים
                  כ"כ אשמח לקבל כל בדיל של מידע על חדרי מחשבים
                  תודה רבה לכולם

                  מוסיף את מה שכתבו לי פה בינתיים

                  • מקום (יש לי מקום שלי)

                  • ריהוט (מה העלויות?)

                  • 6 מחשבים = לפי אחד מהכותבים פה 8100 ש"ח (כל מחשב 1000 ש"ח מסך 350 ש"ח)

                  • קו אינטרנט+סינון (עלות רגילה של נטפרי?)

                  • סיפר (מה העלויות?)

                  • כבלים/קורה כרטיס/וכו'= בערך 200 ש"ח

                  • מדפסת

                  כ מנותק
                  כ מנותק
                  כ"ק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #83

                  @דגש-2 כתב:

                  6 מחשבים = לפי אחד מהכותבים פה 8100 ש"ח (כל מחשב 1000 ש"ח מסך 350 ש"ח)

                  לענ"ד אתה צריך מחשבים יותר חזקים (סביבות 2,000 למחשב), אמנם רוב המשתמשים נכנסים למייל ומעבירים קבצים וכדו' אבל בסוף יש הרבה שעושים שם כל מיני ומיני שימושים וזה צריך להיות מחשב חזק יותר, וקח בחשבון שבעז"ה יהיה לך הרבה משתמשים והמחשבים צריכים להיות מסוגלים לעבוד הרבה זמן, בקיצור יש הרבה חדרי מחשבים שהמחשבים שם לא גומרים להיתקע אז עדיף להשקיע פעם אחת ולא להיות אחד מהם,

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אהרון שלום
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #84

                    @כ-ק
                    אני שמתי מחשבים של 600 ש"ח מחודשים ועובדים מצוין
                    לא צריך כ"כ יקר

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אהרון שלום

                      @כ-ק
                      אני שמתי מחשבים של 600 ש"ח מחודשים ועובדים מצוין
                      לא צריך כ"כ יקר

                      צול גאהצ מחובר
                      צול גאהצ מחובר
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #85

                      @אהרון-שלום ועובד חלק?
                      לא נופל באמצע פתאום?

                      {איזה חדר? אני מתחיל להגיע אם אתה טוען שלא נופל}

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אהרון שלום
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #86

                        @צול-גאה
                        אתה מוזמן בירושלים אם ממש תרצה אתן לך כתובת באישי
                        כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות

                        מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                          #87

                          @דגש-2
                          אם אתה מבולבל מרוב מידע ועצות, יש לי חבר שמנהל שלושה חדרי מחשבים שהוא הקים בעצמו, כולל את העמדות עצמם שהוא הזמין מנגר לפי מידה ובנה...

                          אם זה חשוב לך - ואתה לא מקים בצפת, כך שתתחרה איתו... אולי אוכל לקשר ביניכם, פנה אלי באישי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א אהרון שלום

                            @צול-גאה
                            אתה מוזמן בירושלים אם ממש תרצה אתן לך כתובת באישי
                            כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות

                            מיגו להוציאמ מנותק
                            מיגו להוציאמ מנותק
                            מיגו להוציא
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                            #88

                            @אהרון-שלום כתב:

                            כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות

                            גם היום עובד להם מצויין.
                            יש להם (בחדר אחד שבדקתי, מסתבר שלא בכל החדרים אותו המפרט):
                            Lenovo ThinkCentre, מעבד I5 דור 14, עם 8 GB RAM.

                            יש תלונות?

                            פשוט נראה לי שדור 14 נקרא עדיין חדש.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Y YAHBDK

                              @דגש-2
                              מזגן 1500 ₪
                              טיימר למזגן 40 ש"ח
                              תמי 4 3850 ש"ח
                              מדפסת 500 ש"ח
                              6 מסכים 350X6 = 2100 ש"ח
                              6 מחשבים 6000 ש"ח
                              6 מקלדות + עכבר 300 ש"ח
                              6 כיסאות 2000 ש"ח
                              טאבלט לסריקת צ'קים וכדו' 300 ש"ח
                              רשת אינטרנט 500 ש"ח +-
                              נטפרי 25 ש"ח
                              חותם
                              עמדת תשלום אשראי \ מזומן
                              סייפר
                              תוכנת הקפאה
                              אחרי תחזוקה\נקיון
                              שלט פרסומת
                              מצלמות אבטחה

                              סתם ידיעה אם אתה רוצה לקבל מספר פלא' של אחראי חדר מחשבים
                              אתה יכול להיכנס בכל חדר מחשבים לנטפרי ושם יכתבו שאתה לא הבעלים של הקו רשת ויביאו לך שם את המספר של הבעלים

                              ד מחובר
                              ד מחובר
                              דאלינאר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #89

                              @YAHBDK כתב:

                              6 מחשבים 6000 ש"ח

                              לפי איזה חישוב הבאת את המחיר הזה? מריש לי קצת זול מידי.

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דאלינאר

                                @YAHBDK כתב:

                                6 מחשבים 6000 ש"ח

                                לפי איזה חישוב הבאת את המחיר הזה? מריש לי קצת זול מידי.

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YAHBDK
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #90

                                @דאלינאר כתב:

                                מריש לי קצת זול מידי.

                                תמיד אפשר לשלם יותר...
                                אבל את המחיר הזה אני כתבתי למעלה אחרי שדברתי עם מוכר מחשבים מקצועי
                                וזה לא סתם אמירות אם הוא רוצה אפשר לקנות ממנו

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y YAHBDK

                                  @דאלינאר כתב:

                                  מריש לי קצת זול מידי.

                                  תמיד אפשר לשלם יותר...
                                  אבל את המחיר הזה אני כתבתי למעלה אחרי שדברתי עם מוכר מחשבים מקצועי
                                  וזה לא סתם אמירות אם הוא רוצה אפשר לקנות ממנו

                                  ד מחובר
                                  ד מחובר
                                  דאלינאר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #91

                                  @YAHBDK זה לא תשובה 😉
                                  איזה מפרט חישבת?

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דאלינאר

                                    @YAHBDK זה לא תשובה 😉
                                    איזה מפרט חישבת?

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YAHBDK
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #92

                                    @דאלינאר כתב:

                                    איזה מפרט חישבת?

                                    i5
                                    דור 7\8
                                    4\8 גיגה ראם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר