דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. שיתוף | עיצוב עדכני לצאט בפורום

שיתוף | עיצוב עדכני לצאט בפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
16 פוסטים 8 כותבים 201 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איש מסוכן

    @צדיק-וטוב-לו-0 נשמח לתמונות
    @לאצי אולי תכניס את זה לתוסף שלך

    לאציל מנותק
    לאציל מנותק
    לאצי
    כתב נערך לאחרונה על ידי לאצי
    #7

    @איש-מסוכן קיים אצלי דבר דומה.

    האתר שלי - תוספיקס

    צדיק וטוב לו 0צ י 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

      בהמשך לנושא כאן, ובמיוחד הפוסט של @levi-h בפוסט הזה.
      היות שהעיצוב שזה יצר לי היה קצת לא מושלם (בעיקר הרקע), נתתי לג'מיני לשפצר אותו קצת (ועדיין, להבנתי רוב-רובו מבוסס על הסקריפט של levi-h, והקרדיט בעיקרו שלו).
      מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

      להפעלה לחץ כאן - ולאשר התקנה.

      ניתן לתת ⭐ בגיטאהב:
      של סקריפט המקור של levi-h כאן: https://github.com/LEVI770770/mitm
      של הסקריפט שלי כאן: https://github.com/Tzadikvtovlo/New-style-for-chat-in-mitmachim.top

      ט מנותק
      ט מנותק
      טופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
      #8

      @צדיק-וטוב-לו-0 יש עיצוב יפה בתוסף של @לאצי נודביבי פלוס

      צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לאציל לאצי

        @איש-מסוכן קיים אצלי דבר דומה.

        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
        #9

        @לאצי לך יש את המקורי של @levi-h
        אני שיפצרתי אותו, כעת ההודעות של הצד השני הרבה יותר ברורות - גם כשזה בחלונית צד קטנה (ולא רק כשזה על כל הדף).
        (אני חושב שבעבר גם שלו היה כך, לא יודע מתי הפסיק)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • לאציל לאצי

          @איש-מסוכן קיים אצלי דבר דומה.

          י מנותק
          י מנותק
          יוסף מאיר וייס
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טופ שבמתמחים

            @צדיק-וטוב-לו-0 יש עיצוב יפה בתוסף של @לאצי נודביבי פלוס

            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
            #11

            @טופ-שבמתמחים
            עדכון:
            עודכן לגירסה 1.1 - הוספת רקע מעוטר, באדיבות @לאצי .
            (אמור להתעדכן אוטומטי לכל מי שהתקין דרך הקישור)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

              בהמשך לנושא כאן, ובמיוחד הפוסט של @levi-h בפוסט הזה.
              היות שהעיצוב שזה יצר לי היה קצת לא מושלם (בעיקר הרקע), נתתי לג'מיני לשפצר אותו קצת (ועדיין, להבנתי רוב-רובו מבוסס על הסקריפט של levi-h, והקרדיט בעיקרו שלו).
              מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

              להפעלה לחץ כאן - ולאשר התקנה.

              ניתן לתת ⭐ בגיטאהב:
              של סקריפט המקור של levi-h כאן: https://github.com/LEVI770770/mitm
              של הסקריפט שלי כאן: https://github.com/Tzadikvtovlo/New-style-for-chat-in-mitmachim.top

              ל מנותק
              ל מנותק
              לשכת הרב
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

              בהמשך לנושא כאן, ובמיוחד הפוסט של @levi-h בפוסט הזה.
              היות שהעיצוב שזה יצר לי היה קצת לא מושלם (בעיקר הרקע), נתתי לג'מיני לשפצר אותו קצת (ועדיין, להבנתי רוב-רובו מבוסס על הסקריפט של levi-h, והקרדיט בעיקרו שלו).
              מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

              להפעלה לחץ כאן - ולאשר התקנה.

              זה תוסף לצאט בפורום או לצאט גוגל
              כדאי לפרט בכותרת של האשכול

              צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ל לשכת הרב

                @צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

                בהמשך לנושא כאן, ובמיוחד הפוסט של @levi-h בפוסט הזה.
                היות שהעיצוב שזה יצר לי היה קצת לא מושלם (בעיקר הרקע), נתתי לג'מיני לשפצר אותו קצת (ועדיין, להבנתי רוב-רובו מבוסס על הסקריפט של levi-h, והקרדיט בעיקרו שלו).
                מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

                להפעלה לחץ כאן - ולאשר התקנה.

                זה תוסף לצאט בפורום או לצאט גוגל
                כדאי לפרט בכותרת של האשכול

                צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                צדיק וטוב לו 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @לשכת-הרב צודק, תוקן.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                  בהמשך לנושא כאן, ובמיוחד הפוסט של @levi-h בפוסט הזה.
                  היות שהעיצוב שזה יצר לי היה קצת לא מושלם (בעיקר הרקע), נתתי לג'מיני לשפצר אותו קצת (ועדיין, להבנתי רוב-רובו מבוסס על הסקריפט של levi-h, והקרדיט בעיקרו שלו).
                  מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

                  להפעלה לחץ כאן - ולאשר התקנה.

                  ניתן לתת ⭐ בגיטאהב:
                  של סקריפט המקור של levi-h כאן: https://github.com/LEVI770770/mitm
                  של הסקריפט שלי כאן: https://github.com/Tzadikvtovlo/New-style-for-chat-in-mitmachim.top

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YAHBDK
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

                  מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

                  למה שלא תעשה את זה גם למי שאין פשוט לחיצה כפולה וזה עובד?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                    בהמשך לנושא כאן, ובמיוחד הפוסט של @levi-h בפוסט הזה.
                    היות שהעיצוב שזה יצר לי היה קצת לא מושלם (בעיקר הרקע), נתתי לג'מיני לשפצר אותו קצת (ועדיין, להבנתי רוב-רובו מבוסס על הסקריפט של levi-h, והקרדיט בעיקרו שלו).
                    מיועד כמובן עבור מי שיש לו את התוסף Tampermonkey בדפדפן.

                    להפעלה לחץ כאן - ולאשר התקנה.

                    ניתן לתת ⭐ בגיטאהב:
                    של סקריפט המקור של levi-h כאן: https://github.com/LEVI770770/mitm
                    של הסקריפט שלי כאן: https://github.com/Tzadikvtovlo/New-style-for-chat-in-mitmachim.top

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טופ שבמתמחים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
                    #15

                    @צדיק-וטוב-לו-0 זה גם מוסיף עיצוב להודעה של האישור מחיקת פוסט?
                    49af8208-d590-4650-b93f-8e9bc218097a-image.jpeg

                    צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😂 😲
                    0
                    • ט טופ שבמתמחים

                      @צדיק-וטוב-לו-0 זה גם מוסיף עיצוב להודעה של האישור מחיקת פוסט?
                      49af8208-d590-4650-b93f-8e9bc218097a-image.jpeg

                      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                      צדיק וטוב לו 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
                      #16

                      @טופ-שבמתמחים כן, אין לי מושג למה.
                      ועל עוד כמה חלוניות (למשל דיווח)
                      אבל מה אכפת לי?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר