דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. שאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה

שאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר כללי - עזרה הדדית
12 פוסטים 4 כותבים 150 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שקיעות בלימוד
    כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
    #1

    יש לי סים טוקמן של 019 שלא היה בשימוש איזה חצי שנה
    לפני כמה ימים הפעלתי את המכשיר ופתאום כתוב לי על החברת תקשורת פרטנר
    וזה לא מקבל שיחות כאילו נמחק לזה המספר, מצד שני כתוב לי על רמת הקליטה ואין X כאילו זה לא פעיל.
    מישהו יודע מה הפשט והאם יש דרך לטפל בזה.

    Y S 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ש שקיעות בלימוד סימן נושא זה כשאלה
    • ש שקיעות בלימוד

      יש לי סים טוקמן של 019 שלא היה בשימוש איזה חצי שנה
      לפני כמה ימים הפעלתי את המכשיר ופתאום כתוב לי על החברת תקשורת פרטנר
      וזה לא מקבל שיחות כאילו נמחק לזה המספר, מצד שני כתוב לי על רמת הקליטה ואין X כאילו זה לא פעיל.
      מישהו יודע מה הפשט והאם יש דרך לטפל בזה.

      Y מנותק
      Y מנותק
      YAHBDK
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שקיעות-בלימוד
      כבר כתבו כאן בפורום שהם התחילו להגביל סים טוקמן שלא בשימוש יכול להיות קשור?!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שקיעות בלימוד

        יש לי סים טוקמן של 019 שלא היה בשימוש איזה חצי שנה
        לפני כמה ימים הפעלתי את המכשיר ופתאום כתוב לי על החברת תקשורת פרטנר
        וזה לא מקבל שיחות כאילו נמחק לזה המספר, מצד שני כתוב לי על רמת הקליטה ואין X כאילו זה לא פעיל.
        מישהו יודע מה הפשט והאם יש דרך לטפל בזה.

        S מחובר
        S מחובר
        smct
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שקיעות-בלימוד
        לא כל כך מובן מה שאתה מתאר
        הסים עצמו הוא של פרטנר או חברה אחרת?
        בקליטה רואים שיש קליטה בלי האיקס האדום?
        בעיקרון יש הרבה סיכויים שנמחק המספר אם לא השתמשו בו הרבה זמן

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S smct

          @שקיעות-בלימוד
          לא כל כך מובן מה שאתה מתאר
          הסים עצמו הוא של פרטנר או חברה אחרת?
          בקליטה רואים שיש קליטה בלי האיקס האדום?
          בעיקרון יש הרבה סיכויים שנמחק המספר אם לא השתמשו בו הרבה זמן

          ש מנותק
          ש מנותק
          שקיעות בלימוד
          כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
          #4

          @smct
          הסים רישמית של 019, ופתאום כתוב לי על מסך הפלאפון פרטנר
          ואין איקס אדום כמו שאמרת,
          לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,
          שאני קונה טוקמן הוא לא מפעיל לי את זה אלא מביא לי את הסים וכתוב עליו מספר,
          כמו שאני קונה כל דבר,
          זה לא כמו ניוד סים.

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שקיעות בלימוד

            @smct
            הסים רישמית של 019, ופתאום כתוב לי על מסך הפלאפון פרטנר
            ואין איקס אדום כמו שאמרת,
            לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,
            שאני קונה טוקמן הוא לא מפעיל לי את זה אלא מביא לי את הסים וכתוב עליו מספר,
            כמו שאני קונה כל דבר,
            זה לא כמו ניוד סים.

            S מחובר
            S מחובר
            smct
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שקיעות-בלימוד
            נראה לי ל019 אין אנטנות משל עצמם והם משתמשים בשל פרטנר אבל לא בטוח וא"כ זה יכול להיות הגיוני שכתוב פרטנר

            @שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

            לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,

            כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S smct

              @שקיעות-בלימוד
              נראה לי ל019 אין אנטנות משל עצמם והם משתמשים בשל פרטנר אבל לא בטוח וא"כ זה יכול להיות הגיוני שכתוב פרטנר

              @שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

              לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,

              כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר

              ש מנותק
              ש מנותק
              שקיעות בלימוד
              כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
              #6

              @smct
              זה יושב על פרטנר אבל זה 019
              יש לי עוד סים כזה עליו כתוב 019

              @smct כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

              כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר

              לא נראה לי כי השים לא זמין כבר כמה ימים

              וחוץ מזה אם הוא נחסם אז למה זה נראה כאילו יש קליטה רגיל ?

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש שקיעות בלימוד

                @smct
                זה יושב על פרטנר אבל זה 019
                יש לי עוד סים כזה עליו כתוב 019

                @smct כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

                כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר

                לא נראה לי כי השים לא זמין כבר כמה ימים

                וחוץ מזה אם הוא נחסם אז למה זה נראה כאילו יש קליטה רגיל ?

                S מחובר
                S מחובר
                smct
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

                זה יושב על פרטנר אבל זה 019
                יש לי עוד סים כזה עליו כתוב 019

                זכור לי שפעם אחת ניסתי להחליף רשת ידנית מחברה שיושבת על האנטנות של חברה אחרת לחברה של האנטנות עצמם וזה באמת הצליח והיה כתוב את החברה שאליה ניסיתי לעבור
                @שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

                לא נראה לי כי השים לא זמין כבר כמה ימים

                כי הוא בחנות ולא הפעילו אותו עדיין לכן זה אומר שהמספר אינו זמין

                @שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:

                וחוץ מזה אם הוא נחסם אז למה זה נראה כאילו יש קליטה רגיל ?

                לזה אין לי תשובה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • D מחובר
                  D מחובר
                  d.a1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  העיקרון הוא כזה
                  אם קנית סים עם מספר שמשוייך לחברה מסויימת, אך לא שילמת על חבילות נתונים או שיחות
                  לא הפכת לבעלים על הקו אולי על הפלסטיק..
                  בזמן הזה אתה מוגדר כאדם שיש לו סים של החברה, אך אתה לא יכול להשתמש, כלומר להפעיל שירותים כמו להשתמש בשיחות או הודעות. הסים עצמו מקבל SMS או שיחות כי ה"חיוב" על השולח
                  החברה שולחת לך 2-3 הודעות במהלך החצי שנה שהוא אצלך, שהכרטיס סים שברשותך הולך להיחסם באם לא תשלם.
                  אם תשלם פעם אחת, על SMS, שיחות, או נתונים- הפכת לבעלים של הקו ואין להם יכולת בעיקרון להוציא את זה ממך
                  מוזר שלא ראית את ההודעות האלו..

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • D d.a1

                    העיקרון הוא כזה
                    אם קנית סים עם מספר שמשוייך לחברה מסויימת, אך לא שילמת על חבילות נתונים או שיחות
                    לא הפכת לבעלים על הקו אולי על הפלסטיק..
                    בזמן הזה אתה מוגדר כאדם שיש לו סים של החברה, אך אתה לא יכול להשתמש, כלומר להפעיל שירותים כמו להשתמש בשיחות או הודעות. הסים עצמו מקבל SMS או שיחות כי ה"חיוב" על השולח
                    החברה שולחת לך 2-3 הודעות במהלך החצי שנה שהוא אצלך, שהכרטיס סים שברשותך הולך להיחסם באם לא תשלם.
                    אם תשלם פעם אחת, על SMS, שיחות, או נתונים- הפכת לבעלים של הקו ואין להם יכולת בעיקרון להוציא את זה ממך
                    מוזר שלא ראית את ההודעות האלו..

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שקיעות בלימוד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                    #9

                    @d.a1
                    יש לי סיימים טוקמן שהרבה זמן אין להם שום חבילה ולא נחסמים, מאותו חברה

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שקיעות בלימוד

                      @d.a1
                      יש לי סיימים טוקמן שהרבה זמן אין להם שום חבילה ולא נחסמים, מאותו חברה

                      D מחובר
                      D מחובר
                      d.a1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי d.a1
                      #10

                      @שקיעות-בלימוד מעניין..
                      לי היה 3 סימים של 019
                      בכולם ההודעה הזאת הופיעה
                      בהתאם לפרקי הזמן בהם הפעלתי אותם
                      ייתכן שהמדיניות שונה בין סים שמוגדר בחברה כטוקמן, לסים רגיל שלא הופעל

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • D d.a1

                        @שקיעות-בלימוד מעניין..
                        לי היה 3 סימים של 019
                        בכולם ההודעה הזאת הופיעה
                        בהתאם לפרקי הזמן בהם הפעלתי אותם
                        ייתכן שהמדיניות שונה בין סים שמוגדר בחברה כטוקמן, לסים רגיל שלא הופעל

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שקיעות בלימוד
                        כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                        #11

                        @d.a1
                        יש לי הרבה סימים של 019 טוקמן ואין בהם שום בעיה למרות שכולם הופעלו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • D מחובר
                          D מחובר
                          d.a1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי d.a1
                          #12

                          כנראה תלוי מאיזה סוכן
                          ייתכן שלקחת את זה מסוכנים שונים?
                          אני יודע שלכל סוכן ש
                          יש את התחום שלו
                          לדוגמה חבילות שונות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר