שאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה
-
יש לי סים טוקמן של 019 שלא היה בשימוש איזה חצי שנה
לפני כמה ימים הפעלתי את המכשיר ופתאום כתוב לי על החברת תקשורת פרטנר
וזה לא מקבל שיחות כאילו נמחק לזה המספר, מצד שני כתוב לי על רמת הקליטה ואין X כאילו זה לא פעיל.
מישהו יודע מה הפשט והאם יש דרך לטפל בזה.@שקיעות-בלימוד
כבר כתבו כאן בפורום שהם התחילו להגביל סים טוקמן שלא בשימוש יכול להיות קשור?! -
יש לי סים טוקמן של 019 שלא היה בשימוש איזה חצי שנה
לפני כמה ימים הפעלתי את המכשיר ופתאום כתוב לי על החברת תקשורת פרטנר
וזה לא מקבל שיחות כאילו נמחק לזה המספר, מצד שני כתוב לי על רמת הקליטה ואין X כאילו זה לא פעיל.
מישהו יודע מה הפשט והאם יש דרך לטפל בזה.@שקיעות-בלימוד
לא כל כך מובן מה שאתה מתאר
הסים עצמו הוא של פרטנר או חברה אחרת?
בקליטה רואים שיש קליטה בלי האיקס האדום?
בעיקרון יש הרבה סיכויים שנמחק המספר אם לא השתמשו בו הרבה זמן -
@שקיעות-בלימוד
לא כל כך מובן מה שאתה מתאר
הסים עצמו הוא של פרטנר או חברה אחרת?
בקליטה רואים שיש קליטה בלי האיקס האדום?
בעיקרון יש הרבה סיכויים שנמחק המספר אם לא השתמשו בו הרבה זמן@smct
הסים רישמית של 019, ופתאום כתוב לי על מסך הפלאפון פרטנר
ואין איקס אדום כמו שאמרת,
לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,
שאני קונה טוקמן הוא לא מפעיל לי את זה אלא מביא לי את הסים וכתוב עליו מספר,
כמו שאני קונה כל דבר,
זה לא כמו ניוד סים. -
@smct
הסים רישמית של 019, ופתאום כתוב לי על מסך הפלאפון פרטנר
ואין איקס אדום כמו שאמרת,
לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,
שאני קונה טוקמן הוא לא מפעיל לי את זה אלא מביא לי את הסים וכתוב עליו מספר,
כמו שאני קונה כל דבר,
זה לא כמו ניוד סים.@שקיעות-בלימוד
נראה לי ל019 אין אנטנות משל עצמם והם משתמשים בשל פרטנר אבל לא בטוח וא"כ זה יכול להיות הגיוני שכתוב פרטנר@שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:
לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,
כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר
-
@שקיעות-בלימוד
נראה לי ל019 אין אנטנות משל עצמם והם משתמשים בשל פרטנר אבל לא בטוח וא"כ זה יכול להיות הגיוני שכתוב פרטנר@שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:
לא נראה לי שנמחק כי מה ההבדל בין אם זה אצלי לא מופעל או בחנות לא מופעל,
כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר
@smct
זה יושב על פרטנר אבל זה 019
יש לי עוד סים כזה עליו כתוב 019@smct כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:
כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר
לא נראה לי כי השים לא זמין כבר כמה ימים
וחוץ מזה אם הוא נחסם אז למה זה נראה כאילו יש קליטה רגיל ?
-
@smct
זה יושב על פרטנר אבל זה 019
יש לי עוד סים כזה עליו כתוב 019@smct כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:
כי כשהוא בחנות עדיין לא הפעילו אותו בכלל אבל ברגע שאתה מפעיל אותו אז אם אחרי זמן מסויים לא השתמשת בו הם מעבירים את המספר לסים אחר
לא נראה לי כי השים לא זמין כבר כמה ימים
וחוץ מזה אם הוא נחסם אז למה זה נראה כאילו יש קליטה רגיל ?
@שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:
זה יושב על פרטנר אבל זה 019
יש לי עוד סים כזה עליו כתוב 019זכור לי שפעם אחת ניסתי להחליף רשת ידנית מחברה שיושבת על האנטנות של חברה אחרת לחברה של האנטנות עצמם וזה באמת הצליח והיה כתוב את החברה שאליה ניסיתי לעבור
@שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:לא נראה לי כי השים לא זמין כבר כמה ימים
כי הוא בחנות ולא הפעילו אותו עדיין לכן זה אומר שהמספר אינו זמין
@שקיעות-בלימוד כתב בשאלה | סים טוקמן שנחמק לו המספר והחליף חברה:
וחוץ מזה אם הוא נחסם אז למה זה נראה כאילו יש קליטה רגיל ?
לזה אין לי תשובה
-
העיקרון הוא כזה
אם קנית סים עם מספר שמשוייך לחברה מסויימת, אך לא שילמת על חבילות נתונים או שיחות
לא הפכת לבעלים על הקו אולי על הפלסטיק..
בזמן הזה אתה מוגדר כאדם שיש לו סים של החברה, אך אתה לא יכול להשתמש, כלומר להפעיל שירותים כמו להשתמש בשיחות או הודעות. הסים עצמו מקבל SMS או שיחות כי ה"חיוב" על השולח
החברה שולחת לך 2-3 הודעות במהלך החצי שנה שהוא אצלך, שהכרטיס סים שברשותך הולך להיחסם באם לא תשלם.
אם תשלם פעם אחת, על SMS, שיחות, או נתונים- הפכת לבעלים של הקו ואין להם יכולת בעיקרון להוציא את זה ממך
מוזר שלא ראית את ההודעות האלו.. -
העיקרון הוא כזה
אם קנית סים עם מספר שמשוייך לחברה מסויימת, אך לא שילמת על חבילות נתונים או שיחות
לא הפכת לבעלים על הקו אולי על הפלסטיק..
בזמן הזה אתה מוגדר כאדם שיש לו סים של החברה, אך אתה לא יכול להשתמש, כלומר להפעיל שירותים כמו להשתמש בשיחות או הודעות. הסים עצמו מקבל SMS או שיחות כי ה"חיוב" על השולח
החברה שולחת לך 2-3 הודעות במהלך החצי שנה שהוא אצלך, שהכרטיס סים שברשותך הולך להיחסם באם לא תשלם.
אם תשלם פעם אחת, על SMS, שיחות, או נתונים- הפכת לבעלים של הקו ואין להם יכולת בעיקרון להוציא את זה ממך
מוזר שלא ראית את ההודעות האלו..@d.a1
יש לי סיימים טוקמן שהרבה זמן אין להם שום חבילה ולא נחסמים, מאותו חברה -
@d.a1
יש לי סיימים טוקמן שהרבה זמן אין להם שום חבילה ולא נחסמים, מאותו חברה@שקיעות-בלימוד מעניין..
לי היה 3 סימים של 019
בכולם ההודעה הזאת הופיעה
בהתאם לפרקי הזמן בהם הפעלתי אותם
ייתכן שהמדיניות שונה בין סים שמוגדר בחברה כטוקמן, לסים רגיל שלא הופעל -
@שקיעות-בלימוד מעניין..
לי היה 3 סימים של 019
בכולם ההודעה הזאת הופיעה
בהתאם לפרקי הזמן בהם הפעלתי אותם
ייתכן שהמדיניות שונה בין סים שמוגדר בחברה כטוקמן, לסים רגיל שלא הופעל@d.a1
יש לי הרבה סימים של 019 טוקמן ואין בהם שום בעיה למרות שכולם הופעלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות