דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!

להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
46 פוסטים 17 כותבים 903 צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל לב טוב

    @עזיז אני גם לא... https://lev-good.github.io/Good-heart/

    ע מנותק
    ע מנותק
    עזיז
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @לב-טוב זה גיטהב?? זה נראה אתר משלך

    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עזיז

      @לב-טוב זה גיטהב?? זה נראה אתר משלך

      צול גאהצ מחובר
      צול גאהצ מחובר
      צול גאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #38

      @עזיז זה אתר שלו בגיטהאב מה הבעיה?

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צול גאהצ צול גאה

        @עזיז זה אתר שלו בגיטהאב מה הבעיה?

        ע מנותק
        ע מנותק
        עזיז
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @צול-גאה לא אמרתי בעיה אבל זה לא העיצוב הקלאסי של גיטהב לכן תהיתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🤦
        0
        • Y מנותק
          Y מנותק
          yosef_h
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          אני ממש אהבתי!
          מצטרף להגיד תודה.
          אהבתי גם את האתר ממש,
          פשוט תודה ענקית!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ע עזיז

            @לב-טוב כתב:

            אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

            אמנים וכו' כמו שיש במוסיקולט
            אגב אם תוכל (קצת יומרני) שהאמן יהיה לאו דווקא מזוהה מהשם שלו אלא שהוא יבין שאם בשיר כתוב באמנים נניח פריד ומב"ד שזה שייך לשניהם ולא אמן שלישי שנקרא פריד אנד מב"ד (משהו שאין באפליקציה)

            1 מנותק
            1 מנותק
            123 דג מלוח
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה.
            בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני.
            (מסברא זה כבר קיים)

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1 123 דג מלוח

              @עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה.
              בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני.
              (מסברא זה כבר קיים)

              ע מנותק
              ע מנותק
              עזיז
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @123-דג-מלוח אני לא התכוונתי לחיפוש אלא לאמנים, תראה באפליקציה של מוסיקולט שיש באמנים א- אבי אילסון ב- משה לוק ג- אבי אילסון ומשה לוק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לב טוב

                בס"ד

                משתף אתכם בנגן מוזיקה שפיתחתי (התכוונתי שעזרתי לAI)

                נבנה במיוחד כדי לתת מענה מושלם, מהיר ונקי לניהול ושמיעת קבצי שמע מקומיים במחשב, בשילוב שלל תכונות ייחודיות.


                הנגן מגיע ב-2 גרסאות להתקנה -

                1. גרסת Tauri (גרסת הלייט - מומלצת למחשבים חלשים):

                  • משקל קובץ ההתקנה: כ-2.8MB בלבד!
                  • צריכת זיכרון RAM: כ-30MB בלבד בזמן עבודה.
                  • איך זה עובד? מבוסס על מנוע ה-WebView2 המובנה של ווינדוס. מהיר ואינו מעמיס על המחשב.
                2. גרסת Electron (הגרסה הרגילה והמלאה):

                  • משקל קובץ ההתקנה: כ-100MB.
                  • צריכת זיכרון RAM: כ-120-150MB.
                  • איך זה עובד? מגיע עם מנוע כרום (Chromium) עצמאי מובנה בתוכו.

                חדש! גרסה מקוונת ללא צורך בהורדה/התקנה, שמירת הנתונים בדפדפן המקומי שלכם.

                תמונות מסך בספויילר

                51d4a7df-c226-4cf5-ba19-289dcb9bb10c-image.png
                26399a86-61b5-4840-8b01-db4c58c03a11-image.png
                25848354-3fde-4d82-b481-fec434ed1284-image.png
                9a4e5182-b94b-4133-918b-714597c4d138-image.png
                edffcaa8-d994-48df-ab52-e0fe91ab2274-image.png

                • להורדת גרסת הלייט הסופר-קלה (Tauri Setup - מומלץ):
                  musicolet-desktop_0.1.0_x64-setup.exe

                • להורדת הגרסה המלאה (Electron Setup):
                  להוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/162G8rEIv0zsc-YxiQPzEvSJT*****VbrMQaxZ/view?usp=sharing

                תהנו!
                אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                1 מנותק
                1 מנותק
                106
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #43

                @לב-טוב תודה רבה
                דא עקא
                שהנגן משתמש ב200M זיכרון...
                הנגן המובנה של WIN משתמש ב25 MB
                יש אפשרות לצמצם?

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 106

                  @לב-טוב תודה רבה
                  דא עקא
                  שהנגן משתמש ב200M זיכרון...
                  הנגן המובנה של WIN משתמש ב25 MB
                  יש אפשרות לצמצם?

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לב טוב
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  @106 לא יודע

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ל לב טוב

                    בס"ד

                    משתף אתכם בנגן מוזיקה שפיתחתי (התכוונתי שעזרתי לAI)

                    נבנה במיוחד כדי לתת מענה מושלם, מהיר ונקי לניהול ושמיעת קבצי שמע מקומיים במחשב, בשילוב שלל תכונות ייחודיות.


                    הנגן מגיע ב-2 גרסאות להתקנה -

                    1. גרסת Tauri (גרסת הלייט - מומלצת למחשבים חלשים):

                      • משקל קובץ ההתקנה: כ-2.8MB בלבד!
                      • צריכת זיכרון RAM: כ-30MB בלבד בזמן עבודה.
                      • איך זה עובד? מבוסס על מנוע ה-WebView2 המובנה של ווינדוס. מהיר ואינו מעמיס על המחשב.
                    2. גרסת Electron (הגרסה הרגילה והמלאה):

                      • משקל קובץ ההתקנה: כ-100MB.
                      • צריכת זיכרון RAM: כ-120-150MB.
                      • איך זה עובד? מגיע עם מנוע כרום (Chromium) עצמאי מובנה בתוכו.

                    חדש! גרסה מקוונת ללא צורך בהורדה/התקנה, שמירת הנתונים בדפדפן המקומי שלכם.

                    תמונות מסך בספויילר

                    51d4a7df-c226-4cf5-ba19-289dcb9bb10c-image.png
                    26399a86-61b5-4840-8b01-db4c58c03a11-image.png
                    25848354-3fde-4d82-b481-fec434ed1284-image.png
                    9a4e5182-b94b-4133-918b-714597c4d138-image.png
                    edffcaa8-d994-48df-ab52-e0fe91ab2274-image.png

                    • להורדת גרסת הלייט הסופר-קלה (Tauri Setup - מומלץ):
                      musicolet-desktop_0.1.0_x64-setup.exe

                    • להורדת הגרסה המלאה (Electron Setup):
                      להוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/162G8rEIv0zsc-YxiQPzEvSJT*****VbrMQaxZ/view?usp=sharing

                    תהנו!
                    אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ישראל דיין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #45

                    @לב-טוב סים לב עם הנגן פתוח ולחצתה Xזה ממשיך לעבוד

                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ישראל דיין

                      @לב-טוב סים לב עם הנגן פתוח ולחצתה Xזה ממשיך לעבוד

                      ל מנותק
                      ל מנותק
                      לב טוב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #46

                      @ישראל-דיין נכון מאוד, כבר העירו על זה שכדאי להדגיש את אפשרויות היציאה מהתוכנה, סגירה מלאה או רק מיזעור למגש המערכת.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר