דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!

להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
41 פוסטים 15 כותבים 786 צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    המתעניין1
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #29

    הצעת שיפור: בבחירת תיקיה שהלחצן יהיה במרכז המשך ולא בצידו השמאלי העליון. ולאחר בחירת התיקיה לא מצאתי אפשרות להסיר אותה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ל לב טוב

      בס"ד

      משתף אתכם בנגן מוזיקה שפיתחתי (התכוונתי שעזרתי לAI)

      נבנה במיוחד כדי לתת מענה מושלם, מהיר ונקי לניהול ושמיעת קבצי שמע מקומיים במחשב, בשילוב שלל תכונות ייחודיות.


      הנגן מגיע ב-2 גרסאות להתקנה -

      1. גרסת Tauri (גרסת הלייט - מומלצת למחשבים חלשים):

        • משקל קובץ ההתקנה: כ-2.8MB בלבד!
        • צריכת זיכרון RAM: כ-30MB בלבד בזמן עבודה.
        • איך זה עובד? מבוסס על מנוע ה-WebView2 המובנה של ווינדוס. מהיר ואינו מעמיס על המחשב.
      2. גרסת Electron (הגרסה הרגילה והמלאה):

        • משקל קובץ ההתקנה: כ-100MB.
        • צריכת זיכרון RAM: כ-120-150MB.
        • איך זה עובד? מגיע עם מנוע כרום (Chromium) עצמאי מובנה בתוכו.

      חדש! גרסה מקוונת ללא צורך בהורדה/התקנה, שמירת הנתונים בדפדפן המקומי שלכם.

      תמונות מסך בספויילר

      51d4a7df-c226-4cf5-ba19-289dcb9bb10c-image.png
      26399a86-61b5-4840-8b01-db4c58c03a11-image.png
      25848354-3fde-4d82-b481-fec434ed1284-image.png
      9a4e5182-b94b-4133-918b-714597c4d138-image.png
      edffcaa8-d994-48df-ab52-e0fe91ab2274-image.png

      • להורדת גרסת הלייט הסופר-קלה (Tauri Setup - מומלץ):
        musicolet-desktop_0.1.0_x64-setup.exe

      • להורדת הגרסה המלאה (Electron Setup):
        להוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/162G8rEIv0zsc-YxiQPzEvSJT*****VbrMQaxZ/view?usp=sharing

      תהנו!
      אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

      ע מחובר
      ע מחובר
      עזיז
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #30

      @לב-טוב כתב:

      אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

      אמנים וכו' כמו שיש במוסיקולט
      אגב אם תוכל (קצת יומרני) שהאמן יהיה לאו דווקא מזוהה מהשם שלו אלא שהוא יבין שאם בשיר כתוב באמנים נניח פריד ומב"ד שזה שייך לשניהם ולא אמן שלישי שנקרא פריד אנד מב"ד (משהו שאין באפליקציה)

      1 תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ל לב טוב

        בס"ד

        משתף אתכם בנגן מוזיקה שפיתחתי (התכוונתי שעזרתי לAI)

        נבנה במיוחד כדי לתת מענה מושלם, מהיר ונקי לניהול ושמיעת קבצי שמע מקומיים במחשב, בשילוב שלל תכונות ייחודיות.


        הנגן מגיע ב-2 גרסאות להתקנה -

        1. גרסת Tauri (גרסת הלייט - מומלצת למחשבים חלשים):

          • משקל קובץ ההתקנה: כ-2.8MB בלבד!
          • צריכת זיכרון RAM: כ-30MB בלבד בזמן עבודה.
          • איך זה עובד? מבוסס על מנוע ה-WebView2 המובנה של ווינדוס. מהיר ואינו מעמיס על המחשב.
        2. גרסת Electron (הגרסה הרגילה והמלאה):

          • משקל קובץ ההתקנה: כ-100MB.
          • צריכת זיכרון RAM: כ-120-150MB.
          • איך זה עובד? מגיע עם מנוע כרום (Chromium) עצמאי מובנה בתוכו.

        חדש! גרסה מקוונת ללא צורך בהורדה/התקנה, שמירת הנתונים בדפדפן המקומי שלכם.

        תמונות מסך בספויילר

        51d4a7df-c226-4cf5-ba19-289dcb9bb10c-image.png
        26399a86-61b5-4840-8b01-db4c58c03a11-image.png
        25848354-3fde-4d82-b481-fec434ed1284-image.png
        9a4e5182-b94b-4133-918b-714597c4d138-image.png
        edffcaa8-d994-48df-ab52-e0fe91ab2274-image.png

        • להורדת גרסת הלייט הסופר-קלה (Tauri Setup - מומלץ):
          musicolet-desktop_0.1.0_x64-setup.exe

        • להורדת הגרסה המלאה (Electron Setup):
          להוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/162G8rEIv0zsc-YxiQPzEvSJT*****VbrMQaxZ/view?usp=sharing

        תהנו!
        אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

        ע מחובר
        ע מחובר
        עזיז
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #31

        @לב-טוב כתב:

        אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור

        הקישור ששמת בנגן לעמוד שלך בגיטהב לא נפתח לי משום מה

        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עזיז

          @לב-טוב כתב:

          אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור

          הקישור ששמת בנגן לעמוד שלך בגיטהב לא נפתח לי משום מה

          ל מנותק
          ל מנותק
          לב טוב
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #32

          @עזיז לי נפתח, מה השגיאה? מה הכוונה לא נפתח

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל לב טוב

            @עזיז לי נפתח, מה השגיאה? מה הכוונה לא נפתח

            ע מחובר
            ע מחובר
            עזיז
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #33

            @לב-טוב
            83925168-5895-499e-a872-53061ab1706c-image.jpeg
            אני לוחץ על זה וכלום לא קורה

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עזיז

              @לב-טוב
              83925168-5895-499e-a872-53061ab1706c-image.jpeg
              אני לוחץ על זה וכלום לא קורה

              ל מנותק
              ל מנותק
              לב טוב
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #34

              @עזיז סתם בעיה בהצגת הקישור עצמו, בנגן כתוכנה למחשב זה נפתח, תעתיק את הקישור לדפדפן זה יפתח.

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לב טוב

                @עזיז סתם בעיה בהצגת הקישור עצמו, בנגן כתוכנה למחשב זה נפתח, תעתיק את הקישור לדפדפן זה יפתח.

                ע מחובר
                ע מחובר
                עזיז
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #35

                @לב-טוב אני בגרסת דפדפן
                ואני לא מצליח להעתיק

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עזיז

                  @לב-טוב אני בגרסת דפדפן
                  ואני לא מצליח להעתיק

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לב טוב
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #36

                  @עזיז אני גם לא... https://lev-good.github.io/Good-heart/

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל לב טוב

                    @עזיז אני גם לא... https://lev-good.github.io/Good-heart/

                    ע מחובר
                    ע מחובר
                    עזיז
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #37

                    @לב-טוב זה גיטהב?? זה נראה אתר משלך

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ע עזיז

                      @לב-טוב זה גיטהב?? זה נראה אתר משלך

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #38

                      @עזיז זה אתר שלו בגיטהאב מה הבעיה?

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צול גאהצ צול גאה

                        @עזיז זה אתר שלו בגיטהאב מה הבעיה?

                        ע מחובר
                        ע מחובר
                        עזיז
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #39

                        @צול-גאה לא אמרתי בעיה אבל זה לא העיצוב הקלאסי של גיטהב לכן תהיתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🤦
                        0
                        • Y מחובר
                          Y מחובר
                          yosef_h
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #40

                          אני ממש אהבתי!
                          מצטרף להגיד תודה.
                          אהבתי גם את האתר ממש,
                          פשוט תודה ענקית!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע עזיז

                            @לב-טוב כתב:

                            אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                            אמנים וכו' כמו שיש במוסיקולט
                            אגב אם תוכל (קצת יומרני) שהאמן יהיה לאו דווקא מזוהה מהשם שלו אלא שהוא יבין שאם בשיר כתוב באמנים נניח פריד ומב"ד שזה שייך לשניהם ולא אמן שלישי שנקרא פריד אנד מב"ד (משהו שאין באפליקציה)

                            1 מנותק
                            1 מנותק
                            123 דג מלוח
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #41

                            @עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה.
                            בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני.
                            (מסברא זה כבר קיים)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר