דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!

להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
41 פוסטים 15 כותבים 793 צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חכם בצהריים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    הייתי ממליץ למפרסם תוכנה לפרט על התכונות הייחודיות שלו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ל לב טוב

      @MNM פשוט הוא לא באמת נכבה אלא ממשיך לעבוד ברקע, תוכל לראות את הסמל שלו בחץ הקטן ליד השעון של המחשב, ובלחיצה ימנית עליו ללחוץ על יציאה מלאה.

      M מנותק
      M מנותק
      MNM
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @לב-טוב נכון, ראיתי
      אבל זה לא כ"כ נוח, עדיף שהמוזיקה תכבה כשיוצאים מהתוכנה, כמו כל תוכנת מוזיקה

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • M MNM

        @לב-טוב נכון, ראיתי
        אבל זה לא כ"כ נוח, עדיף שהמוזיקה תכבה כשיוצאים מהתוכנה, כמו כל תוכנת מוזיקה

        א מנותק
        א מנותק
        אם לא עכשיו
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @MNM כתב בלהורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!:

        אבל זה לא כ"כ נוח, עדיף שהמוזיקה תכבה כשיוצאים מהתוכנה, כמו כל תוכנת מוזיקה

        מסכים לדבריו, כי כעת כאשר רוצים לסגור, צריך לגשת למגש לסגור.

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אם לא עכשיו

          @MNM כתב בלהורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!:

          אבל זה לא כ"כ נוח, עדיף שהמוזיקה תכבה כשיוצאים מהתוכנה, כמו כל תוכנת מוזיקה

          מסכים לדבריו, כי כעת כאשר רוצים לסגור, צריך לגשת למגש לסגור.

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @אם-לא-עכשיו אפשר לעשות בתוך התוכנה לחצן סגירה טוטאלית וסגירה עם השארת פעילות במסוף

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צול גאהצ צול גאה

            @אם-לא-עכשיו אפשר לעשות בתוך התוכנה לחצן סגירה טוטאלית וסגירה עם השארת פעילות במסוף

            א מנותק
            א מנותק
            אם לא עכשיו
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @צול-גאה
            איפה בדיוק אפשר לעשות את זה?

            יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אם לא עכשיו

              @צול-גאה
              איפה בדיוק אפשר לעשות את זה?

              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @אם-לא-עכשיו אי אפשר כרגע - הוא הציע למפתח לעשות אפשרות כזו בתוכנה

              yyrdnyl11@gmail.com

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @אם-לא-עכשיו אי אפשר כרגע - הוא הציע למפתח לעשות אפשרות כזו בתוכנה

                א מנותק
                א מנותק
                אם לא עכשיו
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @יאיר-דניאל
                זאת היתה כוונתי, שהוא תייג את האדם הלא־נכון.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  המתעניין1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  הצעת שיפור: בבחירת תיקיה שהלחצן יהיה במרכז המשך ולא בצידו השמאלי העליון. ולאחר בחירת התיקיה לא מצאתי אפשרות להסיר אותה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ל לב טוב

                    בס"ד

                    משתף אתכם בנגן מוזיקה שפיתחתי (התכוונתי שעזרתי לAI)

                    נבנה במיוחד כדי לתת מענה מושלם, מהיר ונקי לניהול ושמיעת קבצי שמע מקומיים במחשב, בשילוב שלל תכונות ייחודיות.


                    הנגן מגיע ב-2 גרסאות להתקנה -

                    1. גרסת Tauri (גרסת הלייט - מומלצת למחשבים חלשים):

                      • משקל קובץ ההתקנה: כ-2.8MB בלבד!
                      • צריכת זיכרון RAM: כ-30MB בלבד בזמן עבודה.
                      • איך זה עובד? מבוסס על מנוע ה-WebView2 המובנה של ווינדוס. מהיר ואינו מעמיס על המחשב.
                    2. גרסת Electron (הגרסה הרגילה והמלאה):

                      • משקל קובץ ההתקנה: כ-100MB.
                      • צריכת זיכרון RAM: כ-120-150MB.
                      • איך זה עובד? מגיע עם מנוע כרום (Chromium) עצמאי מובנה בתוכו.

                    חדש! גרסה מקוונת ללא צורך בהורדה/התקנה, שמירת הנתונים בדפדפן המקומי שלכם.

                    תמונות מסך בספויילר

                    51d4a7df-c226-4cf5-ba19-289dcb9bb10c-image.png
                    26399a86-61b5-4840-8b01-db4c58c03a11-image.png
                    25848354-3fde-4d82-b481-fec434ed1284-image.png
                    9a4e5182-b94b-4133-918b-714597c4d138-image.png
                    edffcaa8-d994-48df-ab52-e0fe91ab2274-image.png

                    • להורדת גרסת הלייט הסופר-קלה (Tauri Setup - מומלץ):
                      musicolet-desktop_0.1.0_x64-setup.exe

                    • להורדת הגרסה המלאה (Electron Setup):
                      להוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/162G8rEIv0zsc-YxiQPzEvSJT*****VbrMQaxZ/view?usp=sharing

                    תהנו!
                    אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עזיז
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @לב-טוב כתב:

                    אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                    אמנים וכו' כמו שיש במוסיקולט
                    אגב אם תוכל (קצת יומרני) שהאמן יהיה לאו דווקא מזוהה מהשם שלו אלא שהוא יבין שאם בשיר כתוב באמנים נניח פריד ומב"ד שזה שייך לשניהם ולא אמן שלישי שנקרא פריד אנד מב"ד (משהו שאין באפליקציה)

                    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ל לב טוב

                      בס"ד

                      משתף אתכם בנגן מוזיקה שפיתחתי (התכוונתי שעזרתי לAI)

                      נבנה במיוחד כדי לתת מענה מושלם, מהיר ונקי לניהול ושמיעת קבצי שמע מקומיים במחשב, בשילוב שלל תכונות ייחודיות.


                      הנגן מגיע ב-2 גרסאות להתקנה -

                      1. גרסת Tauri (גרסת הלייט - מומלצת למחשבים חלשים):

                        • משקל קובץ ההתקנה: כ-2.8MB בלבד!
                        • צריכת זיכרון RAM: כ-30MB בלבד בזמן עבודה.
                        • איך זה עובד? מבוסס על מנוע ה-WebView2 המובנה של ווינדוס. מהיר ואינו מעמיס על המחשב.
                      2. גרסת Electron (הגרסה הרגילה והמלאה):

                        • משקל קובץ ההתקנה: כ-100MB.
                        • צריכת זיכרון RAM: כ-120-150MB.
                        • איך זה עובד? מגיע עם מנוע כרום (Chromium) עצמאי מובנה בתוכו.

                      חדש! גרסה מקוונת ללא צורך בהורדה/התקנה, שמירת הנתונים בדפדפן המקומי שלכם.

                      תמונות מסך בספויילר

                      51d4a7df-c226-4cf5-ba19-289dcb9bb10c-image.png
                      26399a86-61b5-4840-8b01-db4c58c03a11-image.png
                      25848354-3fde-4d82-b481-fec434ed1284-image.png
                      9a4e5182-b94b-4133-918b-714597c4d138-image.png
                      edffcaa8-d994-48df-ab52-e0fe91ab2274-image.png

                      • להורדת גרסת הלייט הסופר-קלה (Tauri Setup - מומלץ):
                        musicolet-desktop_0.1.0_x64-setup.exe

                      • להורדת הגרסה המלאה (Electron Setup):
                        להוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/162G8rEIv0zsc-YxiQPzEvSJT*****VbrMQaxZ/view?usp=sharing

                      תהנו!
                      אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עזיז
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @לב-טוב כתב:

                      אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור

                      הקישור ששמת בנגן לעמוד שלך בגיטהב לא נפתח לי משום מה

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עזיז

                        @לב-טוב כתב:

                        אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור

                        הקישור ששמת בנגן לעמוד שלך בגיטהב לא נפתח לי משום מה

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לב טוב
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @עזיז לי נפתח, מה השגיאה? מה הכוונה לא נפתח

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לב טוב

                          @עזיז לי נפתח, מה השגיאה? מה הכוונה לא נפתח

                          ע מנותק
                          ע מנותק
                          עזיז
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @לב-טוב
                          83925168-5895-499e-a872-53061ab1706c-image.jpeg
                          אני לוחץ על זה וכלום לא קורה

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע עזיז

                            @לב-טוב
                            83925168-5895-499e-a872-53061ab1706c-image.jpeg
                            אני לוחץ על זה וכלום לא קורה

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            לב טוב
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @עזיז סתם בעיה בהצגת הקישור עצמו, בנגן כתוכנה למחשב זה נפתח, תעתיק את הקישור לדפדפן זה יפתח.

                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל לב טוב

                              @עזיז סתם בעיה בהצגת הקישור עצמו, בנגן כתוכנה למחשב זה נפתח, תעתיק את הקישור לדפדפן זה יפתח.

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עזיז
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @לב-טוב אני בגרסת דפדפן
                              ואני לא מצליח להעתיק

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע עזיז

                                @לב-טוב אני בגרסת דפדפן
                                ואני לא מצליח להעתיק

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לב טוב
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @עזיז אני גם לא... https://lev-good.github.io/Good-heart/

                                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ל לב טוב

                                  @עזיז אני גם לא... https://lev-good.github.io/Good-heart/

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עזיז
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @לב-טוב זה גיטהב?? זה נראה אתר משלך

                                  צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עזיז

                                    @לב-טוב זה גיטהב?? זה נראה אתר משלך

                                    צול גאהצ מנותק
                                    צול גאהצ מנותק
                                    צול גאה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @עזיז זה אתר שלו בגיטהאב מה הבעיה?

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צול גאהצ צול גאה

                                      @עזיז זה אתר שלו בגיטהאב מה הבעיה?

                                      ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עזיז
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @צול-גאה לא אמרתי בעיה אבל זה לא העיצוב הקלאסי של גיטהב לכן תהיתי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🤦
                                      0
                                      • Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        yosef_h
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        אני ממש אהבתי!
                                        מצטרף להגיד תודה.
                                        אהבתי גם את האתר ממש,
                                        פשוט תודה ענקית!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ע עזיז

                                          @לב-טוב כתב:

                                          אשמח מאוד לשמוע הצעות לשיפור ולהוספה, וכל מה שיכול להוסיף.

                                          אמנים וכו' כמו שיש במוסיקולט
                                          אגב אם תוכל (קצת יומרני) שהאמן יהיה לאו דווקא מזוהה מהשם שלו אלא שהוא יבין שאם בשיר כתוב באמנים נניח פריד ומב"ד שזה שייך לשניהם ולא אמן שלישי שנקרא פריד אנד מב"ד (משהו שאין באפליקציה)

                                          1 מנותק
                                          1 מנותק
                                          123 דג מלוח
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @עזיז להוי ידיע לך (אם לא ידעת) שבמחשב אם עושים ; בין שמות הזמרים אפשר לכתוב כמה זמרים וכל התוכנות המודרניות מזהות את זה ככה.
                                          בתוכנה דידן לא בדקתי אבל בכלל לא נשמע יומרני.
                                          (מסברא זה כבר קיים)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר