בירור | שיחות במכשיר כשר בחו"ל
-
שמואל כתב בחוקי פורום מתמחים טופ - חובה לקרוא:
הקפצת נושא לצורך תזכור - אסורה. אפילו במידה ושאלתם שאלה דחופה, כתיבת כל 5 דקות "דחוףףף" או "בבקשה", וכן תיוג משתמשים בנושא, זו פעולה חמורה, כן תוכלו להזכיר פעם בשבוע במידה ולא נעניתם, כמו כן אין להקפיץ נושאים הישנים יותר מ-60 יום, זה גורם לבלבול ואי הבנה וקושי בעזרה, תוכלו תמיד לפתוח נושא חדש.
-
@עידו300 כן
-
יש אפשרות לטוס עם המכשיר שלי לארה"ב ולקבל דרכו שיחות עם סים מקומי/מהארץ במחיר שפוי?
הסבירו לי משהו על זה שהרשת שם עובדת אחרת או משהו ואז צריך מכשיר שתואם את הרשת שם.
-
@עידו300 השאלה איזה טלפון יש לך?
ולאיזה אזור אתה נוסע? לא כל טלפון תומך את התדרים של כל מקום.@מרדכי-שט. תודה
s10 של qlyxלארצות הברית, איזור ניו יורק אבל כנראה הולך להסתובב שם קצת, אני לא מבין בזה כל כך.
-
@מרדכי-שט. תודה
s10 של qlyxלארצות הברית, איזור ניו יורק אבל כנראה הולך להסתובב שם קצת, אני לא מבין בזה כל כך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות