בירור | שיחות במכשיר כשר בחו"ל
-
יש אפשרות לטוס עם המכשיר שלי לארה"ב ולקבל דרכו שיחות עם סים מקומי/מהארץ במחיר שפוי?
הסבירו לי משהו על זה שהרשת שם עובדת אחרת או משהו ואז צריך מכשיר שתואם את הרשת שם.
-
@עידו300 השאלה איזה טלפון יש לך?
ולאיזה אזור אתה נוסע? לא כל טלפון תומך את התדרים של כל מקום.@מרדכי-שט. תודה
s10 של qlyxלארצות הברית, איזור ניו יורק אבל כנראה הולך להסתובב שם קצת, אני לא מבין בזה כל כך.
-
@מרדכי-שט. תודה
s10 של qlyxלארצות הברית, איזור ניו יורק אבל כנראה הולך להסתובב שם קצת, אני לא מבין בזה כל כך.
-
-
זה לא כל כך עצוב...
שוכרים מכשיר בארץ מוסיפים לעלות של הטיול 200 ש"ח ונהנים מראש שקט. -
זה לא כל כך עצוב...
שוכרים מכשיר בארץ מוסיפים לעלות של הטיול 200 ש"ח ונהנים מראש שקט.@חיים-יענקל-0 ב200 שקל כבר אקח את המכשיר שלי עם חבילת חו"ל, לא?
-
@חיים-יענקל-0 ב200 שקל כבר אקח את המכשיר שלי עם חבילת חו"ל, לא?
@עידו300
זה פשוט לא יעבוד לך צדיק... -
@עידו300
זה פשוט לא יעבוד לך צדיק...@חיים-יענקל-0 גם עם סים של הארץ וחבילת חו"ל של הארץ?
-
@חיים-יענקל-0 גם עם סים של הארץ וחבילת חו"ל של הארץ?
@עידו300
נכון מאוד!נקוט האי כללא בידך: "מי שטס לניו יורק ורוצה מכשיר טלפון על מנת שיצליח להוציא ולקבל שיחות צריך להצטייד עם מכשיר מקומי בלבד.
כמובן מי שמחזיק רק מכשיר כשר, סמארטפונים זה נושא אחר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות