דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | התראת צבע שחור למחשב

המלצה | התראת צבע שחור למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
614 פוסטים 88 כותבים 32.6k צפיות 80 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מענין לשמוע

    אחרי כל המלל, מישהו באמת מפתח משהו מסודר או שלא יצא מזה כלום?
    ישר כח!

    מ מנותק
    מ מנותק
    מרדכי שט.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #199

    @מענין-לשמוע צריך שמישהו ימשיך את מה ש@yahbdk התחיל זה נראה שם מאוד מוצלח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מענין לשמוע

      אחרי כל המלל, מישהו באמת מפתח משהו מסודר או שלא יצא מזה כלום?
      ישר כח!

      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומד
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
      #200

      @מענין-לשמוע אני מקבל היום בלי נדר ממשהו בכיר מהחוטפים הגיעו הAPI חיצוני הכי טוב שיש בע"ה משם אני ימשיך אני עובד על אתר ותוספ. אם אני יצטרך אני ישתמש במה שהוא כבר עשה (לי יש כיון אחר)

      יום חדש מתחילי תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

        @מענין-לשמוע אני מקבל היום בלי נדר ממשהו בכיר מהחוטפים הגיעו הAPI חיצוני הכי טוב שיש בע"ה משם אני ימשיך אני עובד על אתר ותוספ. אם אני יצטרך אני ישתמש במה שהוא כבר עשה (לי יש כיון אחר)

        יום חדש מתחילי מנותק
        יום חדש מתחילי מנותק
        יום חדש מתחיל
        כתב נערך לאחרונה על ידי יום חדש מתחיל
        #201

        @הישבשר-המלומד כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

        אני מקבל היום בלי נדר ממשהו בכיר מהחוטפים הגיעו הAPI חיצוני הכי טוב שיש בע"ה משם אני ימשיך

        אולי פשוט תפרסם את זה לציבור? [בהסכמתם כמובן]
        ככה יוכלו עוד אנשים לפתח דברים עפ"ז.

        וע"ע מש"כ כאן: https://mitmachim.top/post/1172057

        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • יום חדש מתחילי יום חדש מתחיל

          @הישבשר-המלומד כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

          אני מקבל היום בלי נדר ממשהו בכיר מהחוטפים הגיעו הAPI חיצוני הכי טוב שיש בע"ה משם אני ימשיך

          אולי פשוט תפרסם את זה לציבור? [בהסכמתם כמובן]
          ככה יוכלו עוד אנשים לפתח דברים עפ"ז.

          וע"ע מש"כ כאן: https://mitmachim.top/post/1172057

          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #202

          @יום-חדש-מתחיל לא יודע אם הוא מרשה עדין לא הגיע יגיע בקרוב.

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

            @יום-חדש-מתחיל לא יודע אם הוא מרשה עדין לא הגיע יגיע בקרוב.

            Y מנותק
            Y מנותק
            YAHBDK
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #203

            יש למישהו את ההקלטה של הכניסה לקווים?
            כלומר בקו החוטפים הגיעו את זה איך שהוא אומר "החוטפים הגיעו"
            וכן בשאר הקוים [אם יש להם]

            א א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • Y YAHBDK

              יש למישהו את ההקלטה של הכניסה לקווים?
              כלומר בקו החוטפים הגיעו את זה איך שהוא אומר "החוטפים הגיעו"
              וכן בשאר הקוים [אם יש להם]

              א מנותק
              א מנותק
              אוטונומיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #204
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.מ.ד.א מנותק
                א.מ.ד.א מנותק
                א.מ.ד.
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                #205

                אין לי כוח לקרוא את כל השרשור, רק אשמח לדעת אם עדיין יש צורך בתוכנת ווינדוס ואפליקציית אנדרואיד להקפצת התראות.
                יש לי רעיון אמין אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן, אבל אין לי עניין לעבוד סתם אם כבר מצאו פיתרון.

                מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                  אין לי כוח לקרוא את כל השרשור, רק אשמח לדעת אם עדיין יש צורך בתוכנת ווינדוס ואפליקציית אנדרואיד להקפצת התראות.
                  יש לי רעיון אמין אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן, אבל אין לי עניין לעבוד סתם אם כבר מצאו פיתרון.

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YAHBDK
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #206

                  @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                  אין לי כוח לקרוא את כל השרשור

                  תוכל להשתמש בתוסף של @שניאור-שמח
                  כאן

                  @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                  אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן

                  אני חושב שמדובר באברך שמעדכן ואין לו מחשב
                  לפחות בקו צבע שחור אבל יכול להיות שאני טועה

                  1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YAHBDK

                    @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                    אין לי כוח לקרוא את כל השרשור

                    תוכל להשתמש בתוסף של @שניאור-שמח
                    כאן

                    @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                    אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן

                    אני חושב שמדובר באברך שמעדכן ואין לו מחשב
                    לפחות בקו צבע שחור אבל יכול להיות שאני טועה

                    1 מנותק
                    1 מנותק
                    123 דג מלוח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #207

                    @YAHBDK @א.מ.ד. מהי"ת שהוא צריך להיות ליד המוקדן? שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?
                    ואם היה שת"פ עם המפעילים היה יותר קל בלאו הכי

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 1 123 דג מלוח

                      @YAHBDK @א.מ.ד. מהי"ת שהוא צריך להיות ליד המוקדן? שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?
                      ואם היה שת"פ עם המפעילים היה יותר קל בלאו הכי

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YAHBDK
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #208

                      @123-דג-מלוח כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                      שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?

                      כמובן שזה אפשרי אבל צריך מתנדב!
                      אתה מוכן?

                      1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y YAHBDK

                        @123-דג-מלוח כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                        שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?

                        כמובן שזה אפשרי אבל צריך מתנדב!
                        אתה מוכן?

                        1 מנותק
                        1 מנותק
                        123 דג מלוח
                        כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                        #209

                        @YAHBDK אתה צודק שאם זה אמור להיות אותו אחד כל פעם זה די קשה עד בלתי אפשרי. (גם המודיעים בקו מתחלפים מן הסתם)
                        בכל אופן כמדומני שיש משועממים בפורום, ואם חוץ מזה הכל מוכן אז מה שנדרש זה רק לפתוח נושא חדש לחפש מישהו שיפעיל (וגם אם ימצא רק לרוב השעות זה יותר טוב מכלום).
                        קיצר "כִּי לְכֶלֶב חַי הוּא טוֹב מִן הָאַרְיֵה הַמֵּת"
                        אבל כמובן שברגע שהתוסף שלך יושלם זה יהיה פתרון נורמלי יותר, אף שאינו דומה תוסף לאפליקציה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YAHBDK

                          יש למישהו את ההקלטה של הכניסה לקווים?
                          כלומר בקו החוטפים הגיעו את זה איך שהוא אומר "החוטפים הגיעו"
                          וכן בשאר הקוים [אם יש להם]

                          א מנותק
                          א מנותק
                          א. יעקבוביץ 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי א. יעקבוביץ 0
                          #210
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #211

                            בוא נעשה קצת סדר...
                            בקו צבע שחור יש מודיע אחד, שמקבל את ההודעה על כך שיש ניסיון מעצר של עריק, והוא זה שמודיע על כך בקו - בכל שעות היממה

                            yyrdnyl11@gmail.com

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                              בוא נעשה קצת סדר...
                              בקו צבע שחור יש מודיע אחד, שמקבל את ההודעה על כך שיש ניסיון מעצר של עריק, והוא זה שמודיע על כך בקו - בכל שעות היממה

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד ארן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #212

                              @יאיר-דניאל
                              אני אומר עוד פעם אני רשום לצבע שחור בכל הארץ ואני מקבל את הצינתוק ומעלה את ההודעה תמיד לקו מסויים, אני מסכים לעלות במקביל את ההודעה לכל קו שתרצו. (אני עד היום העליתי את כל ההתראות תוך כמה שניות מהרגע שהתקבל אף פעם לא פספסתי). העניין שאני לא מבין איך זה יעזור לכם כיוון שאני מעלה את כל ההודעות בלי שום סינון לפי עיר וא"כ איך האפליקציה תוכל לדעת שהודעה איקס נשלחה לאזור מסויים?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד ארן

                                @יאיר-דניאל
                                אני אומר עוד פעם אני רשום לצבע שחור בכל הארץ ואני מקבל את הצינתוק ומעלה את ההודעה תמיד לקו מסויים, אני מסכים לעלות במקביל את ההודעה לכל קו שתרצו. (אני עד היום העליתי את כל ההתראות תוך כמה שניות מהרגע שהתקבל אף פעם לא פספסתי). העניין שאני לא מבין איך זה יעזור לכם כיוון שאני מעלה את כל ההודעות בלי שום סינון לפי עיר וא"כ איך האפליקציה תוכל לדעת שהודעה איקס נשלחה לאזור מסויים?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מענין לשמוע
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #213

                                @דוד-ארן
                                בעזרת AI כמדומני (כך מתכנן @yahbdk לפי מה שהוא העלה כאן).

                                אני ישאל שוב - מישהו עובד על זה באמת?
                                משהו מתקדם?
                                זה דבר מאוד חשוב!

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מענין לשמוע

                                  @דוד-ארן
                                  בעזרת AI כמדומני (כך מתכנן @yahbdk לפי מה שהוא העלה כאן).

                                  אני ישאל שוב - מישהו עובד על זה באמת?
                                  משהו מתקדם?
                                  זה דבר מאוד חשוב!

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YAHBDK
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #214

                                  @מענין-לשמוע
                                  למה שלא תעבוד על זה אתה?

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y YAHBDK

                                    @מענין-לשמוע
                                    למה שלא תעבוד על זה אתה?

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מענין לשמוע
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #215

                                    @YAHBDK
                                    כי אין לי מושג בעניני תכנות וקוד.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • D מנותק
                                      D מנותק
                                      dudua99
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי dudua99
                                      #216

                                      שלום רב!
                                      עוד לפני שהשרשור הזה נפתח, התחלתי לפתח את התוסף - והנה הוא בגרסת בטא מוכנה!
                                      אשמח לקבל הערות!!!!
                                      שימו לב:

                                      1. משער שהתוסף עוד ישתנה... בעיקר בעקבות הערותיכם!
                                      2. התוסף בבדיקה של גוגל, אעדכן בל״נ כשהוא יעלה לחנות התוספים.
                                      3. כרגע התוסף הוא ל׳צבע שחור׳ בלבד: לאחר שאראה שהוא עובד כראוי, אצרף גם את ׳החוטפים הגיעו׳ וכמובן אני יוציא גרסה מאוחדת של שניהם וכן כל אחד לחוד בע"ה
                                        התוסף עובד מצויין בנטפרי, בשאר הסינונים יש לפתוח את הקישורים הרלוונטיים.
                                        בתקווה שלא נצטרך למערכות ההתרעה בביטול הגזירה!!!

                                      איך להתקין?
                                      להוריד עם לחצן ימני - שמור קישור בשם
                                      לפתוח ניהול תוספים>להפעיל מצב מפתח>טען תוסף ארוז.
                                      קובץ זיפ של התוסף לפניכם
                                      black_color_extension .zip

                                      3f27cefc-2be5-4459-bd61-07231d501a4d-image.png

                                      Y kasnikK ב D 1 7 תגובות תגובה אחרונה
                                      30
                                      • D dudua99

                                        שלום רב!
                                        עוד לפני שהשרשור הזה נפתח, התחלתי לפתח את התוסף - והנה הוא בגרסת בטא מוכנה!
                                        אשמח לקבל הערות!!!!
                                        שימו לב:

                                        1. משער שהתוסף עוד ישתנה... בעיקר בעקבות הערותיכם!
                                        2. התוסף בבדיקה של גוגל, אעדכן בל״נ כשהוא יעלה לחנות התוספים.
                                        3. כרגע התוסף הוא ל׳צבע שחור׳ בלבד: לאחר שאראה שהוא עובד כראוי, אצרף גם את ׳החוטפים הגיעו׳ וכמובן אני יוציא גרסה מאוחדת של שניהם וכן כל אחד לחוד בע"ה
                                          התוסף עובד מצויין בנטפרי, בשאר הסינונים יש לפתוח את הקישורים הרלוונטיים.
                                          בתקווה שלא נצטרך למערכות ההתרעה בביטול הגזירה!!!

                                        איך להתקין?
                                        להוריד עם לחצן ימני - שמור קישור בשם
                                        לפתוח ניהול תוספים>להפעיל מצב מפתח>טען תוסף ארוז.
                                        קובץ זיפ של התוסף לפניכם
                                        black_color_extension .zip

                                        3f27cefc-2be5-4459-bd61-07231d501a4d-image.png

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YAHBDK
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #217

                                        @dudua99
                                        וואו יפה!
                                        איפה הייתה עד עכשיו?
                                        תוכל לתת פרטים איך זה עובד?
                                        מי מקבל את הצינטוק או שזה בכלל אחד שמכניס ידני? וכו'
                                        נשמח לקבל פרטים כי אני רוצה ליצור כזה דבר לעוד קוים [לא של המעצרים]
                                        תודה מראש!!!

                                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y YAHBDK

                                          @dudua99
                                          וואו יפה!
                                          איפה הייתה עד עכשיו?
                                          תוכל לתת פרטים איך זה עובד?
                                          מי מקבל את הצינטוק או שזה בכלל אחד שמכניס ידני? וכו'
                                          נשמח לקבל פרטים כי אני רוצה ליצור כזה דבר לעוד קוים [לא של המעצרים]
                                          תודה מראש!!!

                                          D מנותק
                                          D מנותק
                                          dudua99
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #218

                                          @YAHBDK זה עובד שיש וובהוק ששולח לי את ההתרעה [גם של צבע שחור וגם של החוטפים הגיעו] או יותר נכון API פוש
                                          ואז זה נשלח לAI לייצור קורדינאטות ואז יש מתנדבים שצריכים לאשר ידנית ש AI לא טעה [לא סומך עליו יותר מידי]
                                          ורק אז מופץ התראה

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר