דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | התראת צבע שחור למחשב

המלצה | התראת צבע שחור למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
614 פוסטים 88 כותבים 32.5k צפיות 80 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

    @יום-חדש-מתחיל לא יודע אם הוא מרשה עדין לא הגיע יגיע בקרוב.

    Y מנותק
    Y מנותק
    YAHBDK
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #203

    יש למישהו את ההקלטה של הכניסה לקווים?
    כלומר בקו החוטפים הגיעו את זה איך שהוא אומר "החוטפים הגיעו"
    וכן בשאר הקוים [אם יש להם]

    א א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • Y YAHBDK

      יש למישהו את ההקלטה של הכניסה לקווים?
      כלומר בקו החוטפים הגיעו את זה איך שהוא אומר "החוטפים הגיעו"
      וכן בשאר הקוים [אם יש להם]

      א מנותק
      א מנותק
      אוטונומיה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #204
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.מ.ד.א מנותק
        א.מ.ד.א מנותק
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
        #205

        אין לי כוח לקרוא את כל השרשור, רק אשמח לדעת אם עדיין יש צורך בתוכנת ווינדוס ואפליקציית אנדרואיד להקפצת התראות.
        יש לי רעיון אמין אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן, אבל אין לי עניין לעבוד סתם אם כבר מצאו פיתרון.

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          אין לי כוח לקרוא את כל השרשור, רק אשמח לדעת אם עדיין יש צורך בתוכנת ווינדוס ואפליקציית אנדרואיד להקפצת התראות.
          יש לי רעיון אמין אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן, אבל אין לי עניין לעבוד סתם אם כבר מצאו פיתרון.

          Y מנותק
          Y מנותק
          YAHBDK
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #206

          @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

          אין לי כוח לקרוא את כל השרשור

          תוכל להשתמש בתוסף של @שניאור-שמח
          כאן

          @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

          אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן

          אני חושב שמדובר באברך שמעדכן ואין לו מחשב
          לפחות בקו צבע שחור אבל יכול להיות שאני טועה

          1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y YAHBDK

            @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

            אין לי כוח לקרוא את כל השרשור

            תוכל להשתמש בתוסף של @שניאור-שמח
            כאן

            @א.מ.ד. כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

            אבל הוא יידרוש מחשב ליד המוקדן

            אני חושב שמדובר באברך שמעדכן ואין לו מחשב
            לפחות בקו צבע שחור אבל יכול להיות שאני טועה

            1 מנותק
            1 מנותק
            123 דג מלוח
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #207

            @YAHBDK @א.מ.ד. מהי"ת שהוא צריך להיות ליד המוקדן? שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?
            ואם היה שת"פ עם המפעילים היה יותר קל בלאו הכי

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 1 123 דג מלוח

              @YAHBDK @א.מ.ד. מהי"ת שהוא צריך להיות ליד המוקדן? שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?
              ואם היה שת"פ עם המפעילים היה יותר קל בלאו הכי

              Y מנותק
              Y מנותק
              YAHBDK
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #208

              @123-דג-מלוח כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

              שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?

              כמובן שזה אפשרי אבל צריך מתנדב!
              אתה מוכן?

              1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y YAHBDK

                @123-דג-מלוח כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                שמא הוא יכול להיות ליד אחד המאזינים?

                כמובן שזה אפשרי אבל צריך מתנדב!
                אתה מוכן?

                1 מנותק
                1 מנותק
                123 דג מלוח
                כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                #209

                @YAHBDK אתה צודק שאם זה אמור להיות אותו אחד כל פעם זה די קשה עד בלתי אפשרי. (גם המודיעים בקו מתחלפים מן הסתם)
                בכל אופן כמדומני שיש משועממים בפורום, ואם חוץ מזה הכל מוכן אז מה שנדרש זה רק לפתוח נושא חדש לחפש מישהו שיפעיל (וגם אם ימצא רק לרוב השעות זה יותר טוב מכלום).
                קיצר "כִּי לְכֶלֶב חַי הוּא טוֹב מִן הָאַרְיֵה הַמֵּת"
                אבל כמובן שברגע שהתוסף שלך יושלם זה יהיה פתרון נורמלי יותר, אף שאינו דומה תוסף לאפליקציה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y YAHBDK

                  יש למישהו את ההקלטה של הכניסה לקווים?
                  כלומר בקו החוטפים הגיעו את זה איך שהוא אומר "החוטפים הגיעו"
                  וכן בשאר הקוים [אם יש להם]

                  א מנותק
                  א מנותק
                  א. יעקבוביץ 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי א. יעקבוביץ 0
                  #210
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #211

                    בוא נעשה קצת סדר...
                    בקו צבע שחור יש מודיע אחד, שמקבל את ההודעה על כך שיש ניסיון מעצר של עריק, והוא זה שמודיע על כך בקו - בכל שעות היממה

                    yyrdnyl11@gmail.com

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      בוא נעשה קצת סדר...
                      בקו צבע שחור יש מודיע אחד, שמקבל את ההודעה על כך שיש ניסיון מעצר של עריק, והוא זה שמודיע על כך בקו - בכל שעות היממה

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד ארן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #212

                      @יאיר-דניאל
                      אני אומר עוד פעם אני רשום לצבע שחור בכל הארץ ואני מקבל את הצינתוק ומעלה את ההודעה תמיד לקו מסויים, אני מסכים לעלות במקביל את ההודעה לכל קו שתרצו. (אני עד היום העליתי את כל ההתראות תוך כמה שניות מהרגע שהתקבל אף פעם לא פספסתי). העניין שאני לא מבין איך זה יעזור לכם כיוון שאני מעלה את כל ההודעות בלי שום סינון לפי עיר וא"כ איך האפליקציה תוכל לדעת שהודעה איקס נשלחה לאזור מסויים?

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דוד ארן

                        @יאיר-דניאל
                        אני אומר עוד פעם אני רשום לצבע שחור בכל הארץ ואני מקבל את הצינתוק ומעלה את ההודעה תמיד לקו מסויים, אני מסכים לעלות במקביל את ההודעה לכל קו שתרצו. (אני עד היום העליתי את כל ההתראות תוך כמה שניות מהרגע שהתקבל אף פעם לא פספסתי). העניין שאני לא מבין איך זה יעזור לכם כיוון שאני מעלה את כל ההודעות בלי שום סינון לפי עיר וא"כ איך האפליקציה תוכל לדעת שהודעה איקס נשלחה לאזור מסויים?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מענין לשמוע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #213

                        @דוד-ארן
                        בעזרת AI כמדומני (כך מתכנן @yahbdk לפי מה שהוא העלה כאן).

                        אני ישאל שוב - מישהו עובד על זה באמת?
                        משהו מתקדם?
                        זה דבר מאוד חשוב!

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מענין לשמוע

                          @דוד-ארן
                          בעזרת AI כמדומני (כך מתכנן @yahbdk לפי מה שהוא העלה כאן).

                          אני ישאל שוב - מישהו עובד על זה באמת?
                          משהו מתקדם?
                          זה דבר מאוד חשוב!

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YAHBDK
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #214

                          @מענין-לשמוע
                          למה שלא תעבוד על זה אתה?

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y YAHBDK

                            @מענין-לשמוע
                            למה שלא תעבוד על זה אתה?

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מענין לשמוע
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #215

                            @YAHBDK
                            כי אין לי מושג בעניני תכנות וקוד.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • D מנותק
                              D מנותק
                              dudua99
                              כתב נערך לאחרונה על ידי dudua99
                              #216

                              שלום רב!
                              עוד לפני שהשרשור הזה נפתח, התחלתי לפתח את התוסף - והנה הוא בגרסת בטא מוכנה!
                              אשמח לקבל הערות!!!!
                              שימו לב:

                              1. משער שהתוסף עוד ישתנה... בעיקר בעקבות הערותיכם!
                              2. התוסף בבדיקה של גוגל, אעדכן בל״נ כשהוא יעלה לחנות התוספים.
                              3. כרגע התוסף הוא ל׳צבע שחור׳ בלבד: לאחר שאראה שהוא עובד כראוי, אצרף גם את ׳החוטפים הגיעו׳ וכמובן אני יוציא גרסה מאוחדת של שניהם וכן כל אחד לחוד בע"ה
                                התוסף עובד מצויין בנטפרי, בשאר הסינונים יש לפתוח את הקישורים הרלוונטיים.
                                בתקווה שלא נצטרך למערכות ההתרעה בביטול הגזירה!!!

                              איך להתקין?
                              להוריד עם לחצן ימני - שמור קישור בשם
                              לפתוח ניהול תוספים>להפעיל מצב מפתח>טען תוסף ארוז.
                              קובץ זיפ של התוסף לפניכם
                              black_color_extension .zip

                              3f27cefc-2be5-4459-bd61-07231d501a4d-image.png

                              Y kasnikK ב D 1 7 תגובות תגובה אחרונה
                              30
                              • D dudua99

                                שלום רב!
                                עוד לפני שהשרשור הזה נפתח, התחלתי לפתח את התוסף - והנה הוא בגרסת בטא מוכנה!
                                אשמח לקבל הערות!!!!
                                שימו לב:

                                1. משער שהתוסף עוד ישתנה... בעיקר בעקבות הערותיכם!
                                2. התוסף בבדיקה של גוגל, אעדכן בל״נ כשהוא יעלה לחנות התוספים.
                                3. כרגע התוסף הוא ל׳צבע שחור׳ בלבד: לאחר שאראה שהוא עובד כראוי, אצרף גם את ׳החוטפים הגיעו׳ וכמובן אני יוציא גרסה מאוחדת של שניהם וכן כל אחד לחוד בע"ה
                                  התוסף עובד מצויין בנטפרי, בשאר הסינונים יש לפתוח את הקישורים הרלוונטיים.
                                  בתקווה שלא נצטרך למערכות ההתרעה בביטול הגזירה!!!

                                איך להתקין?
                                להוריד עם לחצן ימני - שמור קישור בשם
                                לפתוח ניהול תוספים>להפעיל מצב מפתח>טען תוסף ארוז.
                                קובץ זיפ של התוסף לפניכם
                                black_color_extension .zip

                                3f27cefc-2be5-4459-bd61-07231d501a4d-image.png

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YAHBDK
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #217

                                @dudua99
                                וואו יפה!
                                איפה הייתה עד עכשיו?
                                תוכל לתת פרטים איך זה עובד?
                                מי מקבל את הצינטוק או שזה בכלל אחד שמכניס ידני? וכו'
                                נשמח לקבל פרטים כי אני רוצה ליצור כזה דבר לעוד קוים [לא של המעצרים]
                                תודה מראש!!!

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y YAHBDK

                                  @dudua99
                                  וואו יפה!
                                  איפה הייתה עד עכשיו?
                                  תוכל לתת פרטים איך זה עובד?
                                  מי מקבל את הצינטוק או שזה בכלל אחד שמכניס ידני? וכו'
                                  נשמח לקבל פרטים כי אני רוצה ליצור כזה דבר לעוד קוים [לא של המעצרים]
                                  תודה מראש!!!

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  dudua99
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #218

                                  @YAHBDK זה עובד שיש וובהוק ששולח לי את ההתרעה [גם של צבע שחור וגם של החוטפים הגיעו] או יותר נכון API פוש
                                  ואז זה נשלח לAI לייצור קורדינאטות ואז יש מתנדבים שצריכים לאשר ידנית ש AI לא טעה [לא סומך עליו יותר מידי]
                                  ורק אז מופץ התראה

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • D dudua99

                                    @YAHBDK זה עובד שיש וובהוק ששולח לי את ההתרעה [גם של צבע שחור וגם של החוטפים הגיעו] או יותר נכון API פוש
                                    ואז זה נשלח לAI לייצור קורדינאטות ואז יש מתנדבים שצריכים לאשר ידנית ש AI לא טעה [לא סומך עליו יותר מידי]
                                    ורק אז מופץ התראה

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YAHBDK
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #219

                                    @dudua99
                                    אז כמה זמן אחרי הצינטוק הוא פועל?

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YAHBDK

                                      @dudua99
                                      אז כמה זמן אחרי הצינטוק הוא פועל?

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      dudua99
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #220

                                      @YAHBDK הם זמינים זה לוקח בערך כ דקה בודדת עד 5 דק' במקסימום
                                      אגב בע"ה אני יאפס את הבדיקות שעשיתי ידנית כדי שיהיה רק התראות אמיתיות בהסטוריה
                                      עוד היד נטויה בפיתוח של זה
                                      אם יש למישהוא הערות אשמח מאוד לקבל אותם כדי שאני יוכל לשפר את התוסף כמו כן אם יש למישהו הצעות לשיפור או באגים שידווח לי

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טופ שבמתמחים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #221

                                        @dudua99
                                        וואו תוסף מטורף

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • D מנותק
                                          D מנותק
                                          dudua99
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #222

                                          לכל הערה שגיאה וכו' נא לשלוח לי מייל למייל בפרופיל שלי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר