דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. מכשירי חשמל ביתיים
  4. בעיה | בעיה עם נורה במקרר

בעיה | בעיה עם נורה במקרר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מכשירי חשמל ביתיים
42 פוסטים 6 כותבים 554 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yba

    @אהרון-שלום המאוורר עובד עם דלת פתוחה או סגורה
    והמנורה לא נדלקת
    זו הייתה האבחנה של הטכנאי ששילמתי לו 250 ש"ח
    מה ז"א תשאיר את זה ככה?

    שטיגליץש מנותק
    שטיגליץש מנותק
    שטיגליץ
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #31

    @yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

    מה ז"א תשאיר את זה ככה?

    התכוון שלא תטרח לצלם שוב.
    איך היה בשבת?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Y yba

      @שטיגליץ עשיתי עוד טעות, חיברתי נעלי כבל כמו שכתב יוני אבל לא עשיתי בידוד בין החוטים וזה גרם קצר ולשריפה של הכרטיס
      הוא על מצב שבת מאתמול, אם הוא יצא ממצב שבת לאחר 40 שעות זה יהיה בשבת
      לא בטוח שהוא בכלל יצא ממצב שבת
      אני אשים שעון שבת

      דיברתי איתם
      https://www.merkaz-sherut.co.il/
      אמרו שיעלה 360-400 ש"ח לתיקון, וזה יהיה במקום

      י מנותק
      י מנותק
      יוני.פ 1
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #32

      @yba היה לי קצר כזה אצל לקוח וזה פגע בעבודת המקרר לדעתי הפעיל גם גוח במקביל למדחס, תשפץ במעבדה... וחברים אל תתביישו לשאול מי שלא טכנאי ועושה לבד צריך לחשוב על עוד דברים שלי הם ברורים... אז אם יש ספק עדיף לשאול ז6ת נורה שמקבלת 240 וולט וכל קצר פוגע בכרטיס...

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y yba

        @אהרון-שלום האיכות לא משהו
        DSCF0087.JPG

        י מנותק
        י מנותק
        יוני.פ 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #33

        @yba 1000491177.jpg אצלי זה מה שנשרף אם זה רלוונטי למישהו...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שטיגליץש שטיגליץ

          @yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

          מה ז"א תשאיר את זה ככה?

          התכוון שלא תטרח לצלם שוב.
          איך היה בשבת?

          א מנותק
          א מנותק
          אהרון שלום
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #34

          @שטיגליץ כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

          @yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

          מה ז"א תשאיר את זה ככה?

          התכוון שלא תטרח לצלם שוב.
          איך היה בשבת?

          תודה שכוונת לדעתי 🤤

          @יוני.פ-1
          זה נראה לי הפיוז אם אני לא טועה פשוט אני מתעסק יותר עם לוחות של רכיבי SMD שהם בצורה אחרת
          וזה מה שנראה שנשרף אצל @yba זה נראה באותו מיקום פחות או יותר אאל"ט

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אהרון שלום
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #35

            @yba
            אני בכלל לא בטוח שזה היה על מצב שבת אם נשרף הכרטיס סביר להניח שפשוט משהו השתגע שם ולא עבר למצב שבת שדורש הפעלה של מערכות
            כך דעתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אהרון שלום

              @שטיגליץ כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

              @yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

              מה ז"א תשאיר את זה ככה?

              התכוון שלא תטרח לצלם שוב.
              איך היה בשבת?

              תודה שכוונת לדעתי 🤤

              @יוני.פ-1
              זה נראה לי הפיוז אם אני לא טועה פשוט אני מתעסק יותר עם לוחות של רכיבי SMD שהם בצורה אחרת
              וזה מה שנראה שנשרף אצל @yba זה נראה באותו מיקום פחות או יותר אאל"ט

              י מנותק
              י מנותק
              יוני.פ 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #36

              @אהרון-שלום גה אכן פיוז עגול מולחם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אהרון שלום
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                @יוני.פ-1
                סתם מעניין אותי אם בשיפוץ החליפו עוד משהו?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y מנותק
                  Y מנותק
                  yba
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #38

                  עשיתי את הסיבובים לעבור למצב שבת, ואז זה נשמע שזה כן עבד, משמיע מין תקתוקים כאלה
                  וגם בדקתי עם טסטר, במצב שבת הטסטר מאיר מאוד חלש, במצב רגיל הנורה מאירה ממש

                  צריך לקפוץ לתלפיות מחר או מחרתיים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יוני.פ 1

                    @yba היה לי קצר כזה אצל לקוח וזה פגע בעבודת המקרר לדעתי הפעיל גם גוח במקביל למדחס, תשפץ במעבדה... וחברים אל תתביישו לשאול מי שלא טכנאי ועושה לבד צריך לחשוב על עוד דברים שלי הם ברורים... אז אם יש ספק עדיף לשאול ז6ת נורה שמקבלת 240 וולט וכל קצר פוגע בכרטיס...

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    yba
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #39

                    @יוני.פ-1 כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:

                    לדעתי הפעיל גם גוח במקביל למדחס

                    מה זה אומר?

                    בבוקר שמעתי את המקרר משמיע מין זמזום כזה, הדברים במקפיא הפשירו
                    יכול להיות שיש נזק נוסף חוץ מהכרטיס? למדחס?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אהרון שלום
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #40

                      @yba
                      זה לא באמת על מצב שבת תשכח מזה במיוחד שאתה מתאר שיש בעיות שלא אמורות להיות במצב שבת

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אהרון שלום

                        @yba
                        זה לא באמת על מצב שבת תשכח מזה במיוחד שאתה מתאר שיש בעיות שלא אמורות להיות במצב שבת

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        yba
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #41

                        @אהרון-שלום זה מה שהטכנאי אמר, גם אני הסתפקתי אם להאמין לו... טוב כבר שבת עברה - מה מצב שבת עושה במקרר? נורה, מאוורר, רישום דיגיטלי - יש עוד משהו? אין לי צפצוף שהדלת נשארת פתוחה. סתם בשביל לדעת.

                        בקיצור הלכתי היום לתלפיות, תיקנו לי את הכרטיס תוך חצי שעה - את החלק בכרטיס של הנורה ושל הגוף חימום (לא ידעתי שיש גוף חימום במקרר) והחליף עוד איזה עיגול כחול על הדרך, אמר שזה הולך הרבה במקררים של שארפ
                        עלה 400 ש"ח+טכנאי 250+ עוד נורות שהזמנתי 20W וזאת של יוני שכן עובדת עכשיו, חניה בתלפיות שקל לדקה,
                        סה"כ 700 ש"ח בשביל נורה

                        עכשיו הכל עובד ב"ה. נורה, מצב שבת וכו', אני מקווה באמת...

                        היה שווה, העיקר לא לשלם לחברה 140 ש"ח על נורה מקורית...🤓
                        על זה נאמר אכל, לקה ושילם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Y מנותק
                          Y מנותק
                          yba
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #42

                          דרך אגב מה עם המיקרו-סוויץ, להזמין חדש כזה?
                          זה אותו מפרט בדיוק שכתוב על החלק המקורי שלי

                          בשביל מה צריך את זה? יש לי שנים אחד במקרר אחד במקפיא, ואחד נשרף

                          https://he.aliexpress.com/item/1005008501909681.html?spm=a2g0o.productlist.main.12.6a95voyovoyolf&aem_p4p_detail=202605280038162763076941729000000235450&algo_pvid=c61db8a3-31fa-4062-869d-2c11735e7d77&algo_exp_id=c61db8a3-31fa-4062-869d-2c11735e7d77-11&pdp_ext_f={"order"%3A"11"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!USD!5.76!5.76!!!38.84!38.84!%402140c1e917799538961925864e1eeb!12000045449497238!sea!IL!2755312818!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A7a10d759%3Bm03_new_user%3A-29895&curPageLogUid=YsNgMcsIKW8X&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005008501909681|_p_origin_prod%3A&search_p4p_id=202605280038162763076941729000000235450_3

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר