בעיה | בעיה עם נורה במקרר
-
אגב@שטיגליץ אני לא מבין כל כך באתר הזה אבל אולי כדאי לכתוב כנושא
סיפור שהיה לי עם לקוח שניסה להחליף לעצמו נורה במקרר שארפ הוא חשב שזאת נורת הברגה כמובן עשה את זה כשזה בחשמל שבר את הנורה גרם לקצר שעשה פיצוץ בכרטיס וגרם למאוורר להפסיק לעבוד עד שהכרטיס תוקן. אז לשים לב שבשארפ זה נורה מיוחדת שדורשת פירוק של כל הברגים ולעשות כשזה מנותק מהחשמל וכמובן לא לשים נורה יותר חזקה מהיצרן, והעלתי עכשיו איך לשים משהו אחר פשוט וזול ונגיש להחלפה בהמשך... -
היי חיברתי כמו בתמונות רק שכחתי לשים בידוד בין החוטים... היה קצר ועכשיו נראה שהמקרר תקוע על מצב שבת, כלומר כשמסובבים את הבורר טמפ' להעביר למצב חול אין תגובה עם המנורה וגם המאוורר עובד רצוף
אם המצב שבת יפסק לאחר 40 שעות זה יוצא בשבת, אבל אפשר לפתור את זה עם שעון שבת
אבל האם אוכל בשבוע הבא להעביר למצב שבת?
יש פתרון/רעיון? -
@yba
זה נשמע שהכרטיס נפגע לא בטוח שזה בכלל ימשיך לעבוד לך
אם תעלה פה תמונה של הכרטיס משני צדדים באיכות טובה אנסה בל"נ לעזור לאבחן אותו -
@yba
זה נשמע שהכרטיס נפגע לא בטוח שזה בכלל ימשיך לעבוד לך
אם תעלה פה תמונה של הכרטיס משני צדדים באיכות טובה אנסה בל"נ לעזור לאבחן אותו@אהרון-שלום איפה הוא נמצא?
-
@אהרון-שלום איפה הוא נמצא?
@yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:
@אהרון-שלום איפה הוא נמצא?
כל מקרר והמיקום שלו איזה חברה הוא
אולי @יוני.פ-1 או @תלת-פאזי יודעים -
@yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:
@אהרון-שלום איפה הוא נמצא?
כל מקרר והמיקום שלו איזה חברה הוא
אולי @יוני.פ-1 או @תלת-פאזי יודעים@אהרון-שלום שארפ
-
@yba
אני בירושלים אבל בכל זאת אשמח שתעלה תמונה מה נשרף -
@yba
אני בירושלים אבל בכל זאת אשמח שתעלה תמונה מה נשרף@אהרון-שלום האיכות לא משהו

-
@yba
א. לא סביר שהפער בW גרם לכך כנראה בעיה בנורה
ב. אני מבין שהמקרר עובד על מצב שבת אם כן מה הבעיה כעת.@שטיגליץ עשיתי עוד טעות, חיברתי נעלי כבל כמו שכתב יוני אבל לא עשיתי בידוד בין החוטים וזה גרם קצר ולשריפה של הכרטיס
הוא על מצב שבת מאתמול, אם הוא יצא ממצב שבת לאחר 40 שעות זה יהיה בשבת
לא בטוח שהוא בכלל יצא ממצב שבת
אני אשים שעון שבתדיברתי איתם
https://www.merkaz-sherut.co.il/
אמרו שיעלה 360-400 ש"ח לתיקון, וזה יהיה במקום -
@yba
איך אתה יודע שזה על מצב שבת?
ותודה על התמונה סתם עניין אותי איזה רכיב נשרף
אי אפשר לראות באיכות כזאת אבל תשאיר את זה ככה -
@yba
איך אתה יודע שזה על מצב שבת?
ותודה על התמונה סתם עניין אותי איזה רכיב נשרף
אי אפשר לראות באיכות כזאת אבל תשאיר את זה ככה@אהרון-שלום המאוורר עובד עם דלת פתוחה או סגורה
והמנורה לא נדלקת
זו הייתה האבחנה של הטכנאי ששילמתי לו 250 ש"ח
מה ז"א תשאיר את זה ככה? -
@אהרון-שלום המאוורר עובד עם דלת פתוחה או סגורה
והמנורה לא נדלקת
זו הייתה האבחנה של הטכנאי ששילמתי לו 250 ש"ח
מה ז"א תשאיר את זה ככה? -
@שטיגליץ עשיתי עוד טעות, חיברתי נעלי כבל כמו שכתב יוני אבל לא עשיתי בידוד בין החוטים וזה גרם קצר ולשריפה של הכרטיס
הוא על מצב שבת מאתמול, אם הוא יצא ממצב שבת לאחר 40 שעות זה יהיה בשבת
לא בטוח שהוא בכלל יצא ממצב שבת
אני אשים שעון שבתדיברתי איתם
https://www.merkaz-sherut.co.il/
אמרו שיעלה 360-400 ש"ח לתיקון, וזה יהיה במקום@yba היה לי קצר כזה אצל לקוח וזה פגע בעבודת המקרר לדעתי הפעיל גם גוח במקביל למדחס, תשפץ במעבדה... וחברים אל תתביישו לשאול מי שלא טכנאי ועושה לבד צריך לחשוב על עוד דברים שלי הם ברורים... אז אם יש ספק עדיף לשאול ז6ת נורה שמקבלת 240 וולט וכל קצר פוגע בכרטיס...
-
@אהרון-שלום האיכות לא משהו

-
@yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:
מה ז"א תשאיר את זה ככה?
התכוון שלא תטרח לצלם שוב.
איך היה בשבת?@שטיגליץ כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:
@yba כתב בבעיה | בעיה עם נורה במקרר:
מה ז"א תשאיר את זה ככה?
התכוון שלא תטרח לצלם שוב.
איך היה בשבת?תודה שכוונת לדעתי

@יוני.פ-1
זה נראה לי הפיוז אם אני לא טועה פשוט אני מתעסק יותר עם לוחות של רכיבי SMD שהם בצורה אחרת
וזה מה שנראה שנשרף אצל @yba זה נראה באותו מיקום פחות או יותר אאל"ט -
@yba
אני בכלל לא בטוח שזה היה על מצב שבת אם נשרף הכרטיס סביר להניח שפשוט משהו השתגע שם ולא עבר למצב שבת שדורש הפעלה של מערכות
כך דעתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אצלי זה מה שנשרף אם זה רלוונטי למישהו...