בקשת מידע | למה מיקרוסופט סוגרת את Publisher?
-
היום שנכנסתי ל- Publisher ופתחתי מסמך חדש קפצה לי ההודעה הזאת:

למישהו יש מושג למה הם סוגרים את תוכנה הזאת? -
@מתמחה-פופ תחפש אופיס בפורום
-
@טחחעב כנראה בגלל החפיפה הגדולה שיש לה עם תוכנות אחרות באופיס ומיעוט המשתמשים בה
אם תלחץ על הכפתור "קבל מידע נוסף" תקבל מידע נוסףכנראה בגלל החפיפה הגדולה שיש לה עם תוכנות אחרות באופיס ומיעוט המשתמשים בה
אני אישית משתמש בה הרבה אבל לדברים ספציפיים, יש שם הגדרה בטבלה שניתן להגדיל ולהקטין את הטבלה וכל התאים יזוזו לפי זה.
יש שם אפשרות להגדיר כל תא בטבלה, גם הדרגתי.
הטבלה שם הרבה יותר מדוייקת בהדפסה משאר התוכנות.
וזהו...
היה מאן דהוא שמצא את התוכנה נוחה ל...עימוד:
מדריך הוראות לעימוד בתוכנת Publisher פרק א'
מדריך הוראות לעימוד בתוכנת Publisher פרק ב'
מדריך הוראות לעימוד בתוכנת Publisher פרק ג' -
ה"מאן דהוא" זה אני...
אכן עוד אחד מהשיגעונות של מיקרוסופט...
אין להם תחליף לתוכנה המעולה הזאת
אולי פשוט כי כבר לא כ"כ מוציאים ספרים בעולם
אבל עדיין לא מובן מה מפריע להם שהיא תישאר לי במחשב, למה להסיר אותה בכח?
בכל אופן הפיתרון שאני מצאתי הוא: רכשתי את אופיס 2021, שם היא תישאר לנצח -
בתור משתמש ותיק של התוכנה, גם אני התאכזבתי מהעניין.
אבל מה שכן התוכנה הזו תקועה שנים אחורה...
יש כל כך הרבה דברים בוורד שלא הוכנסו אליה - מספור נורמלי, חיפוש והחלפה נורמליים ועוד ועוד.
נראה שכבר לפני הרבה זמן הפסיקו להשקיע בה ועכשיו נחתם עליה הגולל.
שמעתי על התוכנה Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!), שהיא דומה יחסית אך הרבה יותר מקצועית. -
בתור משתמש ותיק של התוכנה, גם אני התאכזבתי מהעניין.
אבל מה שכן התוכנה הזו תקועה שנים אחורה...
יש כל כך הרבה דברים בוורד שלא הוכנסו אליה - מספור נורמלי, חיפוש והחלפה נורמליים ועוד ועוד.
נראה שכבר לפני הרבה זמן הפסיקו להשקיע בה ועכשיו נחתם עליה הגולל.
שמעתי על התוכנה Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!), שהיא דומה יחסית אך הרבה יותר מקצועית. -
בתור משתמש ותיק של התוכנה, גם אני התאכזבתי מהעניין.
אבל מה שכן התוכנה הזו תקועה שנים אחורה...
יש כל כך הרבה דברים בוורד שלא הוכנסו אליה - מספור נורמלי, חיפוש והחלפה נורמליים ועוד ועוד.
נראה שכבר לפני הרבה זמן הפסיקו להשקיע בה ועכשיו נחתם עליה הגולל.
שמעתי על התוכנה Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!), שהיא דומה יחסית אך הרבה יותר מקצועית. -
קבלו ביטול!
בדקתי קצת את התוכנה.
זה לא מתאים לעברית!
נכון אפשר להגדיר יישור לימין, אבל כיוון הכתיבה הוא משמאל לימין (דהיינו במקום שלום זה יכתוב םולש), אין לו תמיכה בעברית וגם אין צפי לתמיכה בעברית...
וכמובן שכל הממשק הוא אנגלית ויותר דומה לאינדיזיין מאשר לפבלישר, אבל זה לא הנושא.קיצער - אכלנו אותה!
-
ה"מאן דהוא" זה אני...
אכן עוד אחד מהשיגעונות של מיקרוסופט...
אין להם תחליף לתוכנה המעולה הזאת
אולי פשוט כי כבר לא כ"כ מוציאים ספרים בעולם
אבל עדיין לא מובן מה מפריע להם שהיא תישאר לי במחשב, למה להסיר אותה בכח?
בכל אופן הפיתרון שאני מצאתי הוא: רכשתי את אופיס 2021, שם היא תישאר לנצח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות