דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בקשת מידע | למה מיקרוסופט סוגרת את Publisher?

בקשת מידע | למה מיקרוסופט סוגרת את Publisher?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
11 פוסטים 8 כותבים 234 צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ט מנותק
    ט מנותק
    טחחעב
    כתב נערך לאחרונה על ידי טחחעב
    #1

    היום שנכנסתי ל- Publisher ופתחתי מסמך חדש קפצה לי ההודעה הזאת:

    e10cedb4-b107-4412-800c-4cc1e8d19af4-image.png
    למישהו יש מושג למה הם סוגרים את תוכנה הזאת?

    מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ט טחחעב

      היום שנכנסתי ל- Publisher ופתחתי מסמך חדש קפצה לי ההודעה הזאת:

      e10cedb4-b107-4412-800c-4cc1e8d19af4-image.png
      למישהו יש מושג למה הם סוגרים את תוכנה הזאת?

      מתכנת חובבמ מנותק
      מתכנת חובבמ מנותק
      מתכנת חובב
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @טחחעב כנראה בגלל החפיפה הגדולה שיש לה עם תוכנות אחרות באופיס ומיעוט המשתמשים בה
      אם תלחץ על הכפתור "קבל מידע נוסף" תקבל מידע נוסף

      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

      יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
      😂
      5
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מתמחה פופ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        האם יש למישהו את התוכנה הזאת להורדה?
        יש לי מחשב ישן עם אופיס בלי Publisher

        יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מתמחה פופ

          האם יש למישהו את התוכנה הזאת להורדה?
          יש לי מחשב ישן עם אופיס בלי Publisher

          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשבים
          צוות פיקוח
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מתמחה-פופ תחפש אופיס בפורום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

            @טחחעב כנראה בגלל החפיפה הגדולה שיש לה עם תוכנות אחרות באופיס ומיעוט המשתמשים בה
            אם תלחץ על הכפתור "קבל מידע נוסף" תקבל מידע נוסף

            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשבים
            צוות פיקוח
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
            #5

            @מתכנת-חובב כתב:

            כנראה בגלל החפיפה הגדולה שיש לה עם תוכנות אחרות באופיס ומיעוט המשתמשים בה

            אני אישית משתמש בה הרבה אבל לדברים ספציפיים, יש שם הגדרה בטבלה שניתן להגדיל ולהקטין את הטבלה וכל התאים יזוזו לפי זה.
            יש שם אפשרות להגדיר כל תא בטבלה, גם הדרגתי.
            הטבלה שם הרבה יותר מדוייקת בהדפסה משאר התוכנות.
            וזהו...
            היה מאן דהוא שמצא את התוכנה נוחה ל...עימוד:
            מדריך הוראות לעימוד בתוכנת Publisher פרק א'
            מדריך הוראות לעימוד בתוכנת Publisher פרק ב'
            מדריך הוראות לעימוד בתוכנת Publisher פרק ג'

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • M מנותק
              M מנותק
              MNM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              ה"מאן דהוא" זה אני...
              אכן עוד אחד מהשיגעונות של מיקרוסופט...
              אין להם תחליף לתוכנה המעולה הזאת
              אולי פשוט כי כבר לא כ"כ מוציאים ספרים בעולם
              אבל עדיין לא מובן מה מפריע להם שהיא תישאר לי במחשב, למה להסיר אותה בכח?
              בכל אופן הפיתרון שאני מצאתי הוא: רכשתי את אופיס 2021, שם היא תישאר לנצח

              מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • G מנותק
                G מנותק
                ginyes
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                בתור משתמש ותיק של התוכנה, גם אני התאכזבתי מהעניין.
                אבל מה שכן התוכנה הזו תקועה שנים אחורה...
                יש כל כך הרבה דברים בוורד שלא הוכנסו אליה - מספור נורמלי, חיפוש והחלפה נורמליים ועוד ועוד.
                נראה שכבר לפני הרבה זמן הפסיקו להשקיע בה ועכשיו נחתם עליה הגולל.
                שמעתי על התוכנה Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!), שהיא דומה יחסית אך הרבה יותר מקצועית.

                מחנה ידידיםמ דאבלד 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • G ginyes

                  בתור משתמש ותיק של התוכנה, גם אני התאכזבתי מהעניין.
                  אבל מה שכן התוכנה הזו תקועה שנים אחורה...
                  יש כל כך הרבה דברים בוורד שלא הוכנסו אליה - מספור נורמלי, חיפוש והחלפה נורמליים ועוד ועוד.
                  נראה שכבר לפני הרבה זמן הפסיקו להשקיע בה ועכשיו נחתם עליה הגולל.
                  שמעתי על התוכנה Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!), שהיא דומה יחסית אך הרבה יותר מקצועית.

                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                  #8

                  @ginyes כתב:

                  Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!)

                  @kingyos תוכל לבדוק?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • G ginyes

                    בתור משתמש ותיק של התוכנה, גם אני התאכזבתי מהעניין.
                    אבל מה שכן התוכנה הזו תקועה שנים אחורה...
                    יש כל כך הרבה דברים בוורד שלא הוכנסו אליה - מספור נורמלי, חיפוש והחלפה נורמליים ועוד ועוד.
                    נראה שכבר לפני הרבה זמן הפסיקו להשקיע בה ועכשיו נחתם עליה הגולל.
                    שמעתי על התוכנה Affinity Publisher (וצריך לדאוג שמישהו יעלה אותה פרוצה!), שהיא דומה יחסית אך הרבה יותר מקצועית.

                    דאבלד מנותק
                    דאבלד מנותק
                    דאבל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ginyes כתב:

                    Affinity Publisher

                    יש אותה ב https://getintopc.com/ (לא בטוח גירסה אחרונה אבל...)

                    arcivaty@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • G מנותק
                      G מנותק
                      ginyes
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      קבלו ביטול!

                      בדקתי קצת את התוכנה.
                      זה לא מתאים לעברית!
                      נכון אפשר להגדיר יישור לימין, אבל כיוון הכתיבה הוא משמאל לימין (דהיינו במקום שלום זה יכתוב םולש), אין לו תמיכה בעברית וגם אין צפי לתמיכה בעברית...
                      וכמובן שכל הממשק הוא אנגלית ויותר דומה לאינדיזיין מאשר לפבלישר, אבל זה לא הנושא.

                      קיצער - אכלנו אותה!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • M MNM

                        ה"מאן דהוא" זה אני...
                        אכן עוד אחד מהשיגעונות של מיקרוסופט...
                        אין להם תחליף לתוכנה המעולה הזאת
                        אולי פשוט כי כבר לא כ"כ מוציאים ספרים בעולם
                        אבל עדיין לא מובן מה מפריע להם שהיא תישאר לי במחשב, למה להסיר אותה בכח?
                        בכל אופן הפיתרון שאני מצאתי הוא: רכשתי את אופיס 2021, שם היא תישאר לנצח

                        מתכנת חובבמ מנותק
                        מתכנת חובבמ מנותק
                        מתכנת חובב
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @MNM כתב:

                        אבל עדיין לא מובן מה מפריע להם שהיא תישאר לי במחשב, למה להסיר אותה בכח?

                        כי אם הם משאירים אותה בחבילות שלהם זה אומר שהם מחוייבים להוציא לה עדכוני אבטחה וגם מידי פעם לשדרג אותה

                        צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר