שליחת וקבלת שאילתות מוורד - לפרוייקט השו"ת
-
@טכנולוגי-גו-ניור לא נפתח לי כלום מלבד החלון הזה

אין לי איפה לכייל כלום.
אשמח אם תוכל לעזור לי.
כמובן התקנתי את התוכנה של המאקרו שצריך.@ששמעון תעבור לחלון בר אילן ותלחץ F7 אמור לעלות לך חלון שכוייל חלון פרוייקט השו"ת, לאחר מכן תפתח חלון עיון ותעמוד עם הסמן על תיבת שדה החיפוש ותלחץ F9 יכוייל מיקום שדה חיפוש, כנ"ל תעמוד עם העכבר על לחצן בצע חיפוש ולחץ F10, כנ"ל בצע חיפוש סרק שיהיו לו כמה תוצאות, תעמוד על שורה ראשונה והקש F12, על שורה שניה הקש שיפט+F12, ואז תנסה להריץ את הסקריפט מוורד ע"י הקשת F8 (או שיפט+מקף), תעדכן אם עבד לך.
יתכן שיש להגדיר בקיצורי מקשים בבר אילן קיצור דרך לחלון עיון למקש 0., עי' בפוסטים קודמים. -
@חד-בדרא-השני תלוי בבאגים שיצוצו, אבל מקווה שאמצע שבוע הבא אני כבר יעלה.
@טכנולוגי-גו-ניור
תודה זה מדהים,
אולי כבר תסגור את זה כתוסף לוורד זה ישדרג את הנושא,אולי תוכל לפנות לעזרה ל @pcinfogmach או לסיון 22
-
@ששמעון תעבור לחלון בר אילן ותלחץ F7 אמור לעלות לך חלון שכוייל חלון פרוייקט השו"ת, לאחר מכן תפתח חלון עיון ותעמוד עם הסמן על תיבת שדה החיפוש ותלחץ F9 יכוייל מיקום שדה חיפוש, כנ"ל תעמוד עם העכבר על לחצן בצע חיפוש ולחץ F10, כנ"ל בצע חיפוש סרק שיהיו לו כמה תוצאות, תעמוד על שורה ראשונה והקש F12, על שורה שניה הקש שיפט+F12, ואז תנסה להריץ את הסקריפט מוורד ע"י הקשת F8 (או שיפט+מקף), תעדכן אם עבד לך.
יתכן שיש להגדיר בקיצורי מקשים בבר אילן קיצור דרך לחלון עיון למקש 0., עי' בפוסטים קודמים.@ששמעון האם יצא משהו, עבד לך, חשוב לי לדעת תיקון באגים האם יש מישהו שכן עבד לו.
-
@ששמעון האם יצא משהו, עבד לך, חשוב לי לדעת תיקון באגים האם יש מישהו שכן עבד לו.
@טכנולוגי-גו-ניור לא עבד לי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות