| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה
-
אני דחסתי לזיפ וזה עדיין 67 במקום 70 לא משהו מיוחד..
-
אני דחסתי לזיפ וזה עדיין 67 במקום 70 לא משהו מיוחד..
@חייא-שיאומי אמרתי לRAR לא ל ZIP
-
@חייא-שיאומי אמרתי לRAR לא ל ZIP
@הישבשר-המלומד לא יודע אם יש הבדל בכל אופן אתה מתכוון עם אפליקציית ראר? אין לי את האופציה...

-
@חייא-שיאומי תעלה למגיקוד בשינוי סיומת
https://send.magicode.me/אגב אם למישהו יש מושג איך יוצרים כזו אפליקציה אשמח מאד.
@שמואל-הסיני מה זה מגיקוד (אני לא נגיש לגוגל דרייב זה היה מחשבון אחר אם זה הכוונה..)
-
@הישבשר-המלומד לא יודע אם יש הבדל בכל אופן אתה מתכוון עם אפליקציית ראר? אין לי את האופציה...

@חייא-שיאומי מה הבעיה במגיקוד?
https://send.magicode.me/
תיכנס לפה ותגרור לכאן את הקובץ רק שיהיה דחוס או בשינוי סיומת. -
@חייא-שיאומי מה הבעיה במגיקוד?
https://send.magicode.me/
תיכנס לפה ותגרור לכאן את הקובץ רק שיהיה דחוס או בשינוי סיומת. -
-
אנטיגראביטי (ג'ימיני פלאש אם אין לך PRO) ואנדרואיד סטודיו.
אבל מחייב ידע בסיסי, כי הAI לא יעשה הכל בשבילך..
-
@שמואל-הסיני



חזק כן לא ראיתי זה באמצע העלאה -
-
אנטיגראביטי (ג'ימיני פלאש אם אין לך PRO) ואנדרואיד סטודיו.
אבל מחייב ידע בסיסי, כי הAI לא יעשה הכל בשבילך..
@iosi-poli ואם אין לי את הידע הבסיסי...
-
@חייא-שיאומי אני לא יכול להוריד בנט פרי שינית סיומת?
לא נורא עזוב אני יסתדר תודה בכל אופן. -
@חייא-שיאומי אני לא יכול להוריד בנט פרי שינית סיומת?
לא נורא עזוב אני יסתדר תודה בכל אופן.@שמואל-הסיני למה אין לי בעייה לעזור לך רק תגיד מה לעשות אני לא כזה מייבין בנטפרי למה אני רימון...
-
@שמואל-הסיני למה אין לי בעייה לעזור לך רק תגיד מה לעשות אני לא כזה מייבין בנטפרי למה אני רימון...
@חייא-שיאומי קודם כל תודה!
או שתשנה את סיומת הקובץ מ apk ל ap ותאשר שינוי ותעלה.
או שתעלה ולפני שאתה מפרסם את הפוסט עם הקישור תוסיף כמה כוכביות באמצע הקישור.
ושוב תודה. -
@חייא-שיאומי קודם כל תודה!
או שתשנה את סיומת הקובץ מ apk ל ap ותאשר שינוי ותעלה.
או שתעלה ולפני שאתה מפרסם את הפוסט עם הקישור תוסיף כמה כוכביות באמצע הקישור.
ושוב תודה. -
אם זה עבד סתם לידע לידע הכללי עבדתי איתה קצת ואם אתה יוצא מהאפליקציה כל הפרוייקט ניסגר (נימחק) אז תיזהר!!
-
@חייא-שיאומי זה אותו קישור?
כי הקישור ההוא כבר חסום צריך להעלות מחדש אני כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך. -
@חייא-שיאומי זה אותו קישור?
כי הקישור ההוא כבר חסום צריך להעלות מחדש אני כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך.@שמואל-הסיני חכה אני ישנה להעלות עוד פעם למגיקוד רק להוסיף כוכביות ליפני שאני ניכנס לקישור?
-
@חייא-שיאומי זה אותו קישור?
כי הקישור ההוא כבר חסום צריך להעלות מחדש אני כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך.@שמואל-הסיני כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:
כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך
תרגיש בנוח ביזכותך אני יודע מה זה מגיקוד



-
תמחוק אות אחרונה
ותאשר 
יעלה לך קובץ עם סיומת שונה תשתף את הקישור שלו פה או שתעלה קובץ רגיל רק לפני שאתה מעלה איפשהו קישור שלו תוסיף ***** כמו שעשית מקודם.
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
