| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה
-
@שמואל-הסיני העלתי סתכל פוסטים אחורה
@חייא-שיאומי אשמח להעלאה למנוטפרים
-
חכה דקה תו לי לנסות
-
חכה דקה תו לי לנסות
אני לא יודע איך מחלקים(הוא כבד והפורום לא נותן להעלות) קובץ אם הייתי יודע הייתי מעלה..
מישהו רוצה להגיד? -
אני לא יודע איך מחלקים(הוא כבד והפורום לא נותן להעלות) קובץ אם הייתי יודע הייתי מעלה..
מישהו רוצה להגיד?@חייא-שיאומי דחוס ל RAR ותעלה הגב למה זה כזה כבד
-
אני לא יודע איך מחלקים(הוא כבד והפורום לא נותן להעלות) קובץ אם הייתי יודע הייתי מעלה..
מישהו רוצה להגיד?@חייא-שיאומי תעלה למגיקוד בשינוי סיומת
https://send.magicode.me/אגב אם למישהו יש מושג איך יוצרים כזו אפליקציה אשמח מאד.
-
אני דחסתי לזיפ וזה עדיין 67 במקום 70 לא משהו מיוחד..
-
אני דחסתי לזיפ וזה עדיין 67 במקום 70 לא משהו מיוחד..
@חייא-שיאומי אמרתי לRAR לא ל ZIP
-
@חייא-שיאומי אמרתי לRAR לא ל ZIP
@הישבשר-המלומד לא יודע אם יש הבדל בכל אופן אתה מתכוון עם אפליקציית ראר? אין לי את האופציה...

-
@חייא-שיאומי תעלה למגיקוד בשינוי סיומת
https://send.magicode.me/אגב אם למישהו יש מושג איך יוצרים כזו אפליקציה אשמח מאד.
@שמואל-הסיני מה זה מגיקוד (אני לא נגיש לגוגל דרייב זה היה מחשבון אחר אם זה הכוונה..)
-
@הישבשר-המלומד לא יודע אם יש הבדל בכל אופן אתה מתכוון עם אפליקציית ראר? אין לי את האופציה...

@חייא-שיאומי מה הבעיה במגיקוד?
https://send.magicode.me/
תיכנס לפה ותגרור לכאן את הקובץ רק שיהיה דחוס או בשינוי סיומת. -
@חייא-שיאומי מה הבעיה במגיקוד?
https://send.magicode.me/
תיכנס לפה ותגרור לכאן את הקובץ רק שיהיה דחוס או בשינוי סיומת. -
-
אנטיגראביטי (ג'ימיני פלאש אם אין לך PRO) ואנדרואיד סטודיו.
אבל מחייב ידע בסיסי, כי הAI לא יעשה הכל בשבילך..
-
@שמואל-הסיני



חזק כן לא ראיתי זה באמצע העלאה -
-
אנטיגראביטי (ג'ימיני פלאש אם אין לך PRO) ואנדרואיד סטודיו.
אבל מחייב ידע בסיסי, כי הAI לא יעשה הכל בשבילך..
@iosi-poli ואם אין לי את הידע הבסיסי...
-
@חייא-שיאומי אני לא יכול להוריד בנט פרי שינית סיומת?
לא נורא עזוב אני יסתדר תודה בכל אופן. -
@חייא-שיאומי אני לא יכול להוריד בנט פרי שינית סיומת?
לא נורא עזוב אני יסתדר תודה בכל אופן.@שמואל-הסיני למה אין לי בעייה לעזור לך רק תגיד מה לעשות אני לא כזה מייבין בנטפרי למה אני רימון...
-
@שמואל-הסיני למה אין לי בעייה לעזור לך רק תגיד מה לעשות אני לא כזה מייבין בנטפרי למה אני רימון...
@חייא-שיאומי קודם כל תודה!
או שתשנה את סיומת הקובץ מ apk ל ap ותאשר שינוי ותעלה.
או שתעלה ולפני שאתה מפרסם את הפוסט עם הקישור תוסיף כמה כוכביות באמצע הקישור.
ושוב תודה. -
@חייא-שיאומי קודם כל תודה!
או שתשנה את סיומת הקובץ מ apk ל ap ותאשר שינוי ותעלה.
או שתעלה ולפני שאתה מפרסם את הפוסט עם הקישור תוסיף כמה כוכביות באמצע הקישור.
ושוב תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
