דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
  5. | סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה

| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
122 פוסטים 16 כותבים 2.7k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חייא שיאומי

    @שמואל-הסיני הנה תהנה

    ש מנותק
    ש מנותק
    שמואל הסיני
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #96

    @חייא-שיאומי אני לא יכול להוריד בנט פרי שינית סיומת?
    לא נורא עזוב אני יסתדר תודה בכל אופן.

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שמואל הסיני

      @חייא-שיאומי אני לא יכול להוריד בנט פרי שינית סיומת?
      לא נורא עזוב אני יסתדר תודה בכל אופן.

      ח מחובר
      ח מחובר
      חייא שיאומי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #97

      @שמואל-הסיני למה אין לי בעייה לעזור לך רק תגיד מה לעשות אני לא כזה מייבין בנטפרי למה אני רימון...

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חייא שיאומי

        @שמואל-הסיני למה אין לי בעייה לעזור לך רק תגיד מה לעשות אני לא כזה מייבין בנטפרי למה אני רימון...

        ש מנותק
        ש מנותק
        שמואל הסיני
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #98

        @חייא-שיאומי קודם כל תודה!
        או שתשנה את סיומת הקובץ מ apk ל ap ותאשר שינוי ותעלה.
        או שתעלה ולפני שאתה מפרסם את הפוסט עם הקישור תוסיף כמה כוכביות באמצע הקישור.
        ושוב תודה.

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שמואל הסיני

          @חייא-שיאומי קודם כל תודה!
          או שתשנה את סיומת הקובץ מ apk ל ap ותאשר שינוי ותעלה.
          או שתעלה ולפני שאתה מפרסם את הפוסט עם הקישור תוסיף כמה כוכביות באמצע הקישור.
          ושוב תודה.

          ח מחובר
          ח מחובר
          חייא שיאומי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #99

          @שמואל-הסיני זה טוב?

          ח ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ח חייא שיאומי

            @שמואל-הסיני זה טוב?

            ח מחובר
            ח מחובר
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #100

            אם זה עבד סתם לידע לידע הכללי עבדתי איתה קצת ואם אתה יוצא מהאפליקציה כל הפרוייקט ניסגר (נימחק) אז תיזהר!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חייא שיאומי

              @שמואל-הסיני זה טוב?

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמואל הסיני
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #101

              @חייא-שיאומי זה אותו קישור?
              כי הקישור ההוא כבר חסום צריך להעלות מחדש אני כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך.

              ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ש שמואל הסיני

                @חייא-שיאומי זה אותו קישור?
                כי הקישור ההוא כבר חסום צריך להעלות מחדש אני כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך.

                ח מחובר
                ח מחובר
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                #102

                @שמואל-הסיני חכה אני ישנה להעלות עוד פעם למגיקוד רק להוסיף כוכביות ליפני שאני ניכנס לקישור?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שמואל הסיני

                  @חייא-שיאומי זה אותו קישור?
                  כי הקישור ההוא כבר חסום צריך להעלות מחדש אני כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך.

                  ח מחובר
                  ח מחובר
                  חייא שיאומי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                  #103

                  @שמואל-הסיני כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                  כבר יסתדר לא רוצה להטריח אותך

                  תרגיש בנוח ביזכותך אני יודע מה זה מגיקוד 😉😉👍

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל הסיני
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #104

                    6378456a-7caa-41f4-a600-eabc0a5d137a-image.png תמחוק אות אחרונה dce27797-e456-4db5-82d8-a6dcbbcaca6a-image.png ותאשר 37f46511-870d-4682-bab7-8c583836b1f3-image.png
                    יעלה לך קובץ עם סיומת שונה תשתף את הקישור שלו פה או שתעלה קובץ רגיל רק לפני שאתה מעלה איפשהו קישור שלו תוסיף ***** כמו שעשית מקודם.
                    תודה!

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמואל הסיני

                      6378456a-7caa-41f4-a600-eabc0a5d137a-image.png תמחוק אות אחרונה dce27797-e456-4db5-82d8-a6dcbbcaca6a-image.png ותאשר 37f46511-870d-4682-bab7-8c583836b1f3-image.png
                      יעלה לך קובץ עם סיומת שונה תשתף את הקישור שלו פה או שתעלה קובץ רגיל רק לפני שאתה מעלה איפשהו קישור שלו תוסיף ***** כמו שעשית מקודם.
                      תודה!

                      ח מחובר
                      ח מחובר
                      חייא שיאומי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #105

                      @שמואל-הסיני לישבור סייומת אני יודע שאלתי על ה*** כבר העלתי עוד פעם אבל לאניכנסתי לקישור מה כעת?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חייא שיאומי

                        @שמואל-הסיני לישבור סייומת אני יודע שאלתי על ה*** כבר העלתי עוד פעם אבל לאניכנסתי לקישור מה כעת?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל הסיני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #106

                        @חייא-שיאומי כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                        אבל לאניכנסתי לקישור מה כעת?

                        תעתיק קישור לפוסט ותוסיף בו ********

                        @חייא-שיאומי כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                        לישבור סייומת אני יודע

                        🙄 👊

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש שמואל הסיני

                          @חייא-שיאומי כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                          אבל לאניכנסתי לקישור מה כעת?

                          תעתיק קישור לפוסט ותוסיף בו ********

                          @חייא-שיאומי כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                          לישבור סייומת אני יודע

                          🙄 👊

                          ח מחובר
                          ח מחובר
                          חייא שיאומי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #107

                          @שמואל-הסיני זהווו זה ניראה לי הסוף😅😅

                          ח ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ח חייא שיאומי

                            @שמואל-הסיני זהווו זה ניראה לי הסוף😅😅

                            ח מחובר
                            ח מחובר
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #108

                            תרגיש בנוח אם זה לא זה לפחות שאני ילמד משהו ...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חייא שיאומי

                              @מייבין-במקצת עם מה אתה בונה בסוף אתה הכי מענין אותי כי יש לך את הנתונים שלי... 4.4.4

                              ח מחובר
                              ח מחובר
                              חייא שיאומי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #109

                              @מייבין-במקצת תודה על הלייק אבל יש תשובה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חייא שיאומי

                                @מייבין-במקצת עם מה אתה בונה בסוף אתה הכי מענין אותי כי יש לך את הנתונים שלי... 4.4.4

                                מייבין במקצתמ מנותק
                                מייבין במקצתמ מנותק
                                מייבין במקצת
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #110

                                @חייא-שיאומי עם AIDE אני באמצע לחפש את המדריך שמצאתי בזמנו...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ח חייא שיאומי

                                  @שמואל-הסיני זהווו זה ניראה לי הסוף😅😅

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמואל הסיני
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #111

                                  @חייא-שיאומי כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                                  @שמואל-הסיני זהווו זה ניראה לי הסוף

                                  זה אכן הסוף!
                                  תודה!
                                  d54124bc-91f0-44fa-a071-8662764ac56d-image.png

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מייבין במקצתמ מנותק
                                    מייבין במקצתמ מנותק
                                    מייבין במקצת
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #112

                                    @חייא-שיאומי מצאתי את המדריך

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ש שמואל הסיני

                                      @חייא-שיאומי כתב ב| סקר | מה הכי עדיף לבניית אפליקציה:

                                      @שמואל-הסיני זהווו זה ניראה לי הסוף

                                      זה אכן הסוף!
                                      תודה!
                                      d54124bc-91f0-44fa-a071-8662764ac56d-image.png

                                      ח מחובר
                                      ח מחובר
                                      חייא שיאומי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #113

                                      @שמואל-הסיני אתה תותח....עדיין יש אימוגי אמיתי👍👍👍...
                                      תזכור מה שאמרתי לגבי האפליקציה בהתחלה זה חירפן אותי...(עדיין...)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מייבין במקצתמ מייבין במקצת

                                        @חייא-שיאומי מצאתי את המדריך

                                        ח מחובר
                                        ח מחובר
                                        חייא שיאומי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #114

                                        @מייבין-במקצת תותח

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח חייא שיאומי

                                          @מייבין-במקצת תותח

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          SHIMI 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי SHIMI 0
                                          #115

                                          @חייא-שיאומי יש לך את המדריך שלי הוא ממש בסיסי אבל כדאי לך לנסות
                                          מדריך לבנית אפליקציות(בסיס) ע"י Sketchware ללא אינטרנט
                                          אם יש בעיות תיכתוב לי בצ'אט

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • ח חייא שיאומי התייחס לנושא זה

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר