בקשה | צריבה גלקסי J1
-
@דייפענע אמר בבקשה | צריבה גלקסי J1:
@יוסי ללא מושגח איך צורבים?
https://mitmachim.top/topic/2776/צריבה-באודין-איך-לצרוב-גירסא-מדריך-כללי/49
לכן מושגח אי אפשר לצרוב?
לא הבנתי את השאלה
-
-
@דייפענע אמר בבקשה | צריבה גלקסי J1:
@יוסי ללא מושגח איך צורבים?
לכן מושגח אי אפשר לצרוב?מושגח לא צורבים אלא אתה צורב רגיל ומתקין את האפליקציה שלהם ונרשם אבל אתה צריך להגדיר שם כמה דברים בהגדרות בשביל שזה יעבוד ומנסיון מאוד קל לעקוף את מושגח פלוס
-
@שמח-לשמוע מה הדגם המדויק של המכשיר?
-
@שמח-לשמוע מה הדגם המדויק של המכשיר?
-
-
@שמח-לשמוע במושגח יש חסימה שלא נותנת לשנות לה את הרום, עיין כאן בפוסט ש @ARI כתב
-
-
-
@ירושלים-שלי עיין בשרשור הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

