בירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס
-
@חיים-יענקל-0 כתב בבירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס:
אני ממליץ מאוד על זה מניסיון.
ב"ה הגיע אלי היום
לאיפה אני מכניס לו את הסים אני לא רואה מקום כזה..
תודה רבה!מכניסים את הסים בגודל ננו איפה שסימנתי בעיגול כחול.
-
מכניסים את הסים בגודל ננו איפה שסימנתי בעיגול כחול.
@חיים-יענקל-0 ייש"כ
ב"ה עובד מצויין!
תודה לך על ההמלצה!! -
@חיים-יענקל-0 ייש"כ
ב"ה עובד מצויין!
תודה לך על ההמלצה!! -
@3157686 ב"ה נראה שפצצה
אם כי נראה שהמוכר הסיר את המוצר
אפשר לקנות כזה ממוכר אחר ולקוות שיהיה אותו הדבר בע"ה.
רק צריך לשים לב לדגם שתואם לישראל.
בהצלחהנ.ב. טרם נבדקו נושאים כמו שעות עבודה וכו' אלא רק את עצם התפקוד
-
קיבלתי את זה לפני שבועיים
עובד מצויין עם סים של 019 נטפרי מהירות בדר"כ מעל 200 Mbps
(כמובן שזה תלוי באזורים) ובלי ניתוקים
ZTE U50 מחודש אבל נראה חדש בלי שריטות וכדו'
https://he.aliexpress.com/item/1005010393529855.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.53.76551802SMqFGn&gatewayAdapt=glo2isr -
-
-
קיבלתי את זה לפני שבועיים
עובד מצויין עם סים של 019 נטפרי מהירות בדר"כ מעל 200 Mbps
(כמובן שזה תלוי באזורים) ובלי ניתוקים
ZTE U50 מחודש אבל נראה חדש בלי שריטות וכדו'
https://he.aliexpress.com/item/1005010393529855.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.53.76551802SMqFGn&gatewayAdapt=glo2isr -
-
קיבלתי את זה לפני שבועיים
עובד מצויין עם סים של 019 נטפרי מהירות בדר"כ מעל 200 Mbps
(כמובן שזה תלוי באזורים) ובלי ניתוקים
ZTE U50 מחודש אבל נראה חדש בלי שריטות וכדו'
https://he.aliexpress.com/item/1005010393529855.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.53.76551802SMqFGn&gatewayAdapt=glo2isr -
מישהו אולי מכיר סטיק שיש לו איזה תוכנה או אפליקציה שאפשר להתקשר דרך הסים שבתוך הסטיק? יש דבר כזה? או לפחות הודעות דרך אפליקציה או תוכנה ולא דרך ניהול הנתב? אם כן אשמח לקישור משהו שטוב לארץ עם התדרים והכל.
אם אין דבר כזה אז @חיים-יענקל-0 אם אפשר לפחות קישור עדכני למוצר כי נראה לי שהקישור הקודם כבר לא זמין.
ואגב איך מזמינים שלא יהיה בעיות במכס הבנתי שיכול להיות בעיה עם משרד התקשורת.
-
מישהו אולי מכיר סטיק שיש לו איזה תוכנה או אפליקציה שאפשר להתקשר דרך הסים שבתוך הסטיק? יש דבר כזה? או לפחות הודעות דרך אפליקציה או תוכנה ולא דרך ניהול הנתב? אם כן אשמח לקישור משהו שטוב לארץ עם התדרים והכל.
אם אין דבר כזה אז @חיים-יענקל-0 אם אפשר לפחות קישור עדכני למוצר כי נראה לי שהקישור הקודם כבר לא זמין.
ואגב איך מזמינים שלא יהיה בעיות במכס הבנתי שיכול להיות בעיה עם משרד התקשורת.
-
@חיים-יענקל-0 מה עם המכס אתה יודע?
-
@חיים-יענקל-0 מה עם המכס אתה יודע?
@סודי-סודי
אין בעיה -
@סודי-סודי
אין בעיה -
@סודי-סודי
נכון
המוצר צריך לעמוד בתקינה אירופית וקיים סימון CE ושם(בלי אחריות) קיים -
@חיים-יענקל-0 מה עם המכס אתה יודע?
@סודי-סודי
הזמנתי כמה פעמים ולא היה בעייה.היה לי פעם אחת שהזמנתי סוג אחר שזה נתקע במכס ואחרי כמה ימים קיבלתי הודעה ששוחרר מהמכס.
כשהגיע ראיתי סימנים על האריזה שפתחו את זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

