דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. בירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס

בירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
60 פוסטים 11 כותבים 1.2k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אברהם 0

    @עומר כמדומה כתבו פעם גם על G5.

    א מחובר
    א מחובר
    אברהם 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #38

    https://mitmachim.top/topic/94272/בקשת-מידע-נטסטיק-דור-5/6

    https://mitmachim.top/topic/79899/בקשת-מידע-נטסטיק-5g/23

    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אברהם 0

      https://mitmachim.top/topic/94272/בקשת-מידע-נטסטיק-דור-5/6

      https://mitmachim.top/topic/79899/בקשת-מידע-נטסטיק-5g/23

      ע מנותק
      ע מנותק
      עומר
      כתב נערך לאחרונה על ידי עומר
      #39

      @אברהם-0 מכיר את השרשורים האלו בע"פ. אני גם משחק שם אי אילו תפקידים
      יש שם או לא רלוונטיים ואו קישורים לא קיימים...
      לדוגמה מישו שם המליץ בחום על זה אבל מדובר על טנק מרכבה, אני מחפש סטיק לאנשים ניידים ששמים את זה בתיק ואפילו בכיס.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חיים יענקל 0

        אני ממליץ מאוד על זה מניסיון.

        D מנותק
        D מנותק
        DANIEL 4
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @חיים-יענקל-0 כתב בבירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס:

        אני ממליץ מאוד על זה מניסיון.

        ב"ה הגיע אלי היום
        לאיפה אני מכניס לו את הסים אני לא רואה מקום כזה..
        תודה רבה!

        שניאור שמחש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • D DANIEL 4

          @חיים-יענקל-0 כתב בבירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס:

          אני ממליץ מאוד על זה מניסיון.

          ב"ה הגיע אלי היום
          לאיפה אני מכניס לו את הסים אני לא רואה מקום כזה..
          תודה רבה!

          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #41

          @DANIEL-4 אמור להיות לך איזה חריץ או מגירה כזאת..
          לפעמים צריך לפתוח את הפלסטיק הנשלף..

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • D DANIEL 4

            @חיים-יענקל-0 כתב בבירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס:

            אני ממליץ מאוד על זה מניסיון.

            ב"ה הגיע אלי היום
            לאיפה אני מכניס לו את הסים אני לא רואה מקום כזה..
            תודה רבה!

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים יענקל 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @DANIEL-4
            c2d5b16d-fd68-40f5-93b7-45e79150d2b2-image.png

            מכניסים את הסים בגודל ננו איפה שסימנתי בעיגול כחול.

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חיים יענקל 0

              @DANIEL-4
              c2d5b16d-fd68-40f5-93b7-45e79150d2b2-image.png

              מכניסים את הסים בגודל ננו איפה שסימנתי בעיגול כחול.

              D מנותק
              D מנותק
              DANIEL 4
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @חיים-יענקל-0 ייש"כ
              ב"ה עובד מצויין!
              תודה לך על ההמלצה!!

              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DANIEL 4

                @חיים-יענקל-0 ייש"כ
                ב"ה עובד מצויין!
                תודה לך על ההמלצה!!

                31576863 מנותק
                31576863 מנותק
                3157686
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @DANIEL-4
                אשמח שתעדכן איך זה

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 31576863 3157686

                  @DANIEL-4
                  אשמח שתעדכן איך זה

                  D מנותק
                  D מנותק
                  DANIEL 4
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @3157686 ב"ה נראה שפצצה
                  אם כי נראה שהמוכר הסיר את המוצר
                  אפשר לקנות כזה ממוכר אחר ולקוות שיהיה אותו הדבר בע"ה.
                  רק צריך לשים לב לדגם שתואם לישראל.
                  בהצלחה

                  נ.ב. טרם נבדקו נושאים כמו שעות עבודה וכו' אלא רק את עצם התפקוד

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • D DANIEL 4

                    @3157686 ב"ה נראה שפצצה
                    אם כי נראה שהמוכר הסיר את המוצר
                    אפשר לקנות כזה ממוכר אחר ולקוות שיהיה אותו הדבר בע"ה.
                    רק צריך לשים לב לדגם שתואם לישראל.
                    בהצלחה

                    נ.ב. טרם נבדקו נושאים כמו שעות עבודה וכו' אלא רק את עצם התפקוד

                    א מחובר
                    א מחובר
                    אברהם 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @DANIEL-4 יש לזה מהירות טובה? אני רואה שקניתם 150mb ולא 300

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אברהם 0

                      @DANIEL-4 יש לזה מהירות טובה? אני רואה שקניתם 150mb ולא 300

                      D מנותק
                      D מנותק
                      DANIEL 4
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @אברהם-0 מה הכוונה?
                      לפי מה שהיה נראה הוא היחיד המותאם לישראל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יבא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        קיבלתי את זה לפני שבועיים
                        עובד מצויין עם סים של 019 נטפרי מהירות בדר"כ מעל 200 Mbps
                        (כמובן שזה תלוי באזורים) ובלי ניתוקים
                        ZTE U50 מחודש אבל נראה חדש בלי שריטות וכדו'
                        https://he.aliexpress.com/item/1005010393529855.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.53.76551802SMqFGn&gatewayAdapt=glo2isr

                        ח א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יבא
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          חדש בקספ עולה כאלף ש"ח
                          https://ksp.co.il/web/item/360147?srsltid=AfmBOopUA9B_aL19atBbbnj4fgPgtwpva9kzDRwdXI-dyrwvFvqejnF2

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יבא

                            חדש בקספ עולה כאלף ש"ח
                            https://ksp.co.il/web/item/360147?srsltid=AfmBOopUA9B_aL19atBbbnj4fgPgtwpva9kzDRwdXI-dyrwvFvqejnF2

                            א מחובר
                            א מחובר
                            אברהם 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            @יבא מה הכוונה מחודש 70 NEW? יש הבדל בין זה לשני כ-70 ש"ח.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יבא

                              קיבלתי את זה לפני שבועיים
                              עובד מצויין עם סים של 019 נטפרי מהירות בדר"כ מעל 200 Mbps
                              (כמובן שזה תלוי באזורים) ובלי ניתוקים
                              ZTE U50 מחודש אבל נראה חדש בלי שריטות וכדו'
                              https://he.aliexpress.com/item/1005010393529855.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.53.76551802SMqFGn&gatewayAdapt=glo2isr

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים יענקל 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #51

                              @יבא
                              אם כבר אז אני מאמין שזה כבר יותר טוב.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים יענקל 0

                                @יבא
                                אם כבר אז אני מאמין שזה כבר יותר טוב.

                                א מחובר
                                א מחובר
                                אברהם 0
                                כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם 0
                                #52

                                (מה שכתבתם שנראה יותר מומלץ הוא יקר עם המשלוח)
                                142f6832-b988-4f82-a66a-af0259c0f2ab-image.png
                                כדאי ללכת על זה? מה הכוונה 70% חדש?
                                (עכשיו יש לי HOTSPOT HAWAEI פחות מ1 Mbt מהירות)
                                תודה.
                                או להחליף לאחר דור 4 טוב.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יבא

                                  קיבלתי את זה לפני שבועיים
                                  עובד מצויין עם סים של 019 נטפרי מהירות בדר"כ מעל 200 Mbps
                                  (כמובן שזה תלוי באזורים) ובלי ניתוקים
                                  ZTE U50 מחודש אבל נראה חדש בלי שריטות וכדו'
                                  https://he.aliexpress.com/item/1005010393529855.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.53.76551802SMqFGn&gatewayAdapt=glo2isr

                                  א מחובר
                                  א מחובר
                                  אברהם 0
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  @יבא כתב בבירור | ראוטר נייד מומלץ מאלי אקספרס:

                                  U50
                                  יש בזה SMS?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ס מנותק
                                    ס מנותק
                                    סודי סודי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי סודי סודי
                                    #54

                                    מישהו אולי מכיר סטיק שיש לו איזה תוכנה או אפליקציה שאפשר להתקשר דרך הסים שבתוך הסטיק? יש דבר כזה? או לפחות הודעות דרך אפליקציה או תוכנה ולא דרך ניהול הנתב? אם כן אשמח לקישור משהו שטוב לארץ עם התדרים והכל.

                                    אם אין דבר כזה אז @חיים-יענקל-0 אם אפשר לפחות קישור עדכני למוצר כי נראה לי שהקישור הקודם כבר לא זמין.

                                    ואגב איך מזמינים שלא יהיה בעיות במכס הבנתי שיכול להיות בעיה עם משרד התקשורת.

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ס סודי סודי

                                      מישהו אולי מכיר סטיק שיש לו איזה תוכנה או אפליקציה שאפשר להתקשר דרך הסים שבתוך הסטיק? יש דבר כזה? או לפחות הודעות דרך אפליקציה או תוכנה ולא דרך ניהול הנתב? אם כן אשמח לקישור משהו שטוב לארץ עם התדרים והכל.

                                      אם אין דבר כזה אז @חיים-יענקל-0 אם אפשר לפחות קישור עדכני למוצר כי נראה לי שהקישור הקודם כבר לא זמין.

                                      ואגב איך מזמינים שלא יהיה בעיות במכס הבנתי שיכול להיות בעיה עם משרד התקשורת.

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים יענקל 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #55

                                      @סודי-סודי

                                      בכבוד.

                                      סטיק.

                                      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חיים יענקל 0

                                        @סודי-סודי

                                        בכבוד.

                                        סטיק.

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סודי סודי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @חיים-יענקל-0 מה עם המכס אתה יודע?

                                        31576863 ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ס סודי סודי

                                          @חיים-יענקל-0 מה עם המכס אתה יודע?

                                          31576863 מנותק
                                          31576863 מנותק
                                          3157686
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #57

                                          @סודי-סודי
                                          אין בעיה

                                          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר