בקשה | מחפס באג גירסה צריבה לנגן M6 סוג מותג BY.ideal
-
@דוד-g נדבר במייל
@הישבשר-המלומד אוקי
-
@דוד-g נדבר במייל
@הישבשר-המלומד דבר איתי במיל
-
@דוד-g נדבר במייל
@הישבשר-המלומד דבר איתי במיל
-
@הישבשר-המלומד דבר איתי במיל
-
@דוד-g יש גרסה כשרה לנגן.
עיין כאן.@הישבשר-המלומד צודק לא קראתי נכון
. -
@דוד-g יש גרסה כשרה לנגן.
עיין כאן.@הישבשר-המלומד צודק לא קראתי נכון
. -
@cfopuser זה לא M36 לא ניראה לי שיש לזה גרסה כשרה.
@הישבשר-המלומד אתה בטוח שיש למכשיר הזה FRP?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אז למה אתה ממליץ לו חסימת MDM?
-
@הישבשר-המלומד אז למה אתה ממליץ לו חסימת MDM?
@שלמה-רביב מה הבעיה?
-
@שלמה-רביב מה הבעיה?
@הישבשר-המלומד אם אין על הנגן FRP אז לא ממליצים MDM,
והמבין יבין...אא"כ הוא יעשה רוט וישים את האפליקציה לעריכת ריקוברי אבל לא נראה לי שהוא יעשה את זה.
@שלמה-רביב אמרתי לך שהוא לא יודע מה FPR וכ"ש איך מאפסים אם אין FPR
@הישבשר-המלומד עיין מה כתבתי לך בצאט.
-
@הישבשר-המלומד אם אין על הנגן FRP אז לא ממליצים MDM,
והמבין יבין...אא"כ הוא יעשה רוט וישים את האפליקציה לעריכת ריקוברי אבל לא נראה לי שהוא יעשה את זה.
@שלמה-רביב אמרתי לך שהוא לא יודע מה FPR וכ"ש איך מאפסים אם אין FPR
@הישבשר-המלומד עיין מה כתבתי לך בצאט.
פוסט זה נמחק! -
@דוד-g שלחתי לך הכול רואה?
@הישבשר-המלומד כן תודה
-
@הישבשר-המלומד כן תודה
-
@דוד-g תעדכן אותי מה עם זה במייל...
@הישבשר-המלומד דבר איתי במייל ומהרר......
-
@הישבשר-המלומד דבר איתי במייל ומהרר......
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות