בקשה | מחפס באג גירסה צריבה לנגן M6 סוג מותג BY.ideal
-
@דוד-g נו מה אתה רוצה לעשות איתו להכשיר אותו כאילו?
-
@דוד-g נו מה אתה רוצה לעשות איתו להכשיר אותו כאילו?
@הישבשר-המלומד שהיה להתקנות ללא Wi-Fi
-
@הישבשר-המלומד שהיה להתקנות ללא Wi-Fi
-
@דוד-g MDM קלאסי לא צריך גירסא (אני ישלח לך משהו עוד מעט)
@הישבשר-המלומד מה זה? MDM
-
@הישבשר-המלומד מה זה? MDM
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד מעולה תישלח לי
-
@הישבשר-המלומד מעולה תישלח לי
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@דוד-g נדבר במייל
@הישבשר-המלומד אוקי
-
@דוד-g נדבר במייל
@הישבשר-המלומד דבר איתי במיל
-
@דוד-g נדבר במייל
@הישבשר-המלומד דבר איתי במיל
-
@הישבשר-המלומד דבר איתי במיל
-
@דוד-g יש גרסה כשרה לנגן.
עיין כאן.@הישבשר-המלומד צודק לא קראתי נכון
. -
@דוד-g יש גרסה כשרה לנגן.
עיין כאן.@הישבשר-המלומד צודק לא קראתי נכון
. -
@cfopuser זה לא M36 לא ניראה לי שיש לזה גרסה כשרה.
@הישבשר-המלומד אתה בטוח שיש למכשיר הזה FRP?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@הישבשר-המלומד אז למה אתה ממליץ לו חסימת MDM?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות