דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. אני לא מצליח למחוק עם CMD

אני לא מצליח למחוק עם CMD

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
52 פוסטים 7 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בנצי 20

    @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

    M מנותק
    M מנותק
    MERS
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #26
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב בנצי 20

      @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

      M מנותק
      M מנותק
      MERS
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #27

      @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

      @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

      איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
      בתודה מראש

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M MERS

        @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

        @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

        איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
        בתודה מראש

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנצי 20
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        @MERS
        rd /s /q
        אחרי הrd וגם בין כל מתג

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • M מנותק
          M מנותק
          MERS
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          @בנצי-20
          עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
          C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
          The system cannot find the path specified.
          אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
          אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
          תודה וייש"כ,
          ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
          בתודה מראש

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M MERS

            @בנצי-20
            עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
            C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
            The system cannot find the path specified.
            אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
            אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
            תודה וייש"כ,
            ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
            בתודה מראש

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנצי 20
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנצי 20
            #30

            @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ב בנצי 20

              @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

              M מנותק
              M מנותק
              MERS
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #31

              @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

              @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

              וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
              אבל למדתי די יפה ליום א',
              ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
              [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

              ב יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • M MERS

                @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                אבל למדתי די יפה ליום א',
                ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנצי 20
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                @MERS גרשיים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • M MERS

                  @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                  @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                  וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                  אבל למדתי די יפה ליום א',
                  ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                  [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                  יהודה 12י מנותק
                  יהודה 12י מנותק
                  יהודה 12
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה 12
                  #33

                  @MERS

                  rd /s "c:\program files\adobe"
                  

                  נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יהודה 12י יהודה 12

                    @MERS

                    rd /s "c:\program files\adobe"
                    
                    M מנותק
                    M מנותק
                    MERS
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                    #34

                    @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                    @MERS

                    rd /s "c:\program files\adobe"
                    

                    זה בתת תיקיה "common files"
                    ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                    ב יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • M MERS

                      @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                      @MERS

                      rd /s "c:\program files\adobe"
                      

                      זה בתת תיקיה "common files"
                      ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנצי 20
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • M MERS

                        @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                        @MERS

                        rd /s "c:\program files\adobe"
                        

                        זה בתת תיקיה "common files"
                        ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                        יהודה 12י מנותק
                        יהודה 12י מנותק
                        יהודה 12
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #36

                        @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                        rd /s "c:\program files\adobe"

                        בלחיצה על ה >/< למעלה

                        rd /s "c:\program files\common files\adobe" 
                        

                        נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ב בנצי 20

                          @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                          M מנותק
                          M מנותק
                          MERS
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #37

                          @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                          @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                          תודה רבה ויישכ"ג,
                          ובד"א איך אפשר להריץ פקודה של CMD על POERRSHELL?
                          בתודה מראש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M מנותק
                            M מנותק
                            MERS
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #38

                            @בנצי-20
                            מתי הסלאש / ומתי - כי ראיתי שעשית לי בשני סוגים

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M MERS

                              @בנצי-20
                              מתי הסלאש / ומתי - כי ראיתי שעשית לי בשני סוגים

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנצי 20
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #39

                              @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ב בנצי 20

                                @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                M מנותק
                                M מנותק
                                MERS
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                                #40

                                @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                אתה עונה לי על פוואר של או על הסלאש [ומה הכוונה במתג בלבד]
                                בתודה מראש

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M MERS

                                  @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                  @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                  אתה עונה לי על פוואר של או על הסלאש [ומה הכוונה במתג בלבד]
                                  בתודה מראש

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנצי 20
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #41

                                  @MERS על הסלאש, מתג זה תוספת לפקודה, כמו במקרה שלנו מחיקה של כל הקבצים שבתוך התיקיה ולא רק התיקיה (s/ או מחיקה ללא שאלה ( q/) וכו' .את המתגים ניתן לכתוב עם סלאש הפוך s/ או עם s-

                                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ב בנצי 20

                                    @MERS על הסלאש, מתג זה תוספת לפקודה, כמו במקרה שלנו מחיקה של כל הקבצים שבתוך התיקיה ולא רק התיקיה (s/ או מחיקה ללא שאלה ( q/) וכו' .את המתגים ניתן לכתוב עם סלאש הפוך s/ או עם s-

                                    M מנותק
                                    M מנותק
                                    MERS
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #42

                                    @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                    @MERS על הסלאש, מתג זה תוספת לפקודה, כמו במקרה שלנו מחיקה של כל הקבצים שבתוך התיקיה ולא רק התיקיה (s/ או מחיקה ללא שאלה ( q/) וכו' .את המתגים ניתן לכתוב עם סלאש הפוך s/ או עם s-

                                    ופקודות רק כך/,
                                    ולאן הסלאש צריך להיצמד ללשעבר או ללהבא?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנצי 20
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנצי 20
                                      #43

                                      @MERS פקודות בלי כלום , והסלאש נצמד למתג , הוא שייך לו,
                                      קח עוד דוגמה כיבוי המחשב, הפקודה היא

                                      shutdown
                                      

                                      ולזה ניתן להצמיד מתגים לכל מיני פעולות כמו f- לסגירת כל התוכנות שפועלות לפני הכיבוי,
                                      r- להפעלה מחדש (ולא סתם כיבוי), 30 t- להגדרת זמן לכיבוי , זה מוגדר בשניות (30 במקרה של הדוגמה)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • chvC מנותק
                                        chvC מנותק
                                        chv
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #44

                                        אני רק כמה הערות..
                                        @MERS כל מה שיש בCMD אפשר לעשות גם בפווארשל
                                        בפעם הבאה שאתה חושב להעלות שאלות עם תכנים קודיים תשתדל להכניס תמיד את הפקודות/קוד בתוך עיצוב של קוד (שלא נהרס הכיוון של הטקסט וזה נוח יותר לקרוא)

                                        @בנצי-20 מאיפה הבאת את המילה הזו 'מתג'???
                                        דברים כמו האותיות שאחרי סלאשים שהובאו כאן - נקראים פרמטרים או ארגומנטים לא 'מתגים'.

                                        ואגב לא כל הפקודות בנויות כך שהפרמטרים שלהם הם אחרי - או / יש כל מיני סוגים.
                                        צריך כל פקודה/חבילה ללמוד את צורת העבודה איתה באופן אישי כי יש תמיד הבדלים

                                        בהצלחה לכולכם

                                        בלוג

                                        ב M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • chvC chv

                                          אני רק כמה הערות..
                                          @MERS כל מה שיש בCMD אפשר לעשות גם בפווארשל
                                          בפעם הבאה שאתה חושב להעלות שאלות עם תכנים קודיים תשתדל להכניס תמיד את הפקודות/קוד בתוך עיצוב של קוד (שלא נהרס הכיוון של הטקסט וזה נוח יותר לקרוא)

                                          @בנצי-20 מאיפה הבאת את המילה הזו 'מתג'???
                                          דברים כמו האותיות שאחרי סלאשים שהובאו כאן - נקראים פרמטרים או ארגומנטים לא 'מתגים'.

                                          ואגב לא כל הפקודות בנויות כך שהפרמטרים שלהם הם אחרי - או / יש כל מיני סוגים.
                                          צריך כל פקודה/חבילה ללמוד את צורת העבודה איתה באופן אישי כי יש תמיד הבדלים

                                          בהצלחה לכולכם

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנצי 20
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנצי 20
                                          #45

                                          @chv אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                          @בנצי-20 מאיפה הבאת את המילה הזו 'מתג'???

                                          כך זה נקרא ראה כאן
                                          וכאן וכאן וכאן וכל זה מחיפוש קצר בגוגל...

                                          דברים כמו האותיות שאחרי סלאשים שהובאו כאן - נקראים פרמטרים או ארגומנטים לא 'מתגים'.

                                          אין קשר בין ארגומנטים למתגים.

                                          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר