דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. מידע| אפליקציה אולפן

מידע| אפליקציה אולפן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
48 פוסטים 9 כותבים 565 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס סתם אחד

    זה מתאים לנגן m390? תודה רבה...

    מ מנותק
    מ מנותק
    מעלה ומוריד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @סתם-אחד כן, מתאים, רק שההגדרות של האפליקציה צריך שזה יהיה על כל ליבות המעבד (m390 זה 2ג''ב ראם אאל"ט נכון?)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ס סתם אחד

      זה טוב לנגן? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ntrack.studio.demo&hl=he

      המלאךה מנותק
      המלאךה מנותק
      המלאך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @סתם-אחד זה תלוי מה הגירסת אנדרואיד שיש לך בנגן [אם יש לך בכלל].
      @מעלה-ומוריד אתה מתכוון לקיובייס גירסת מובייל או לאפליקציה האחרונה שהוא העלה?

      "Code shapes logic, AI expands vision."

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • המלאךה המלאך

        @סתם-אחד זה תלוי מה הגירסת אנדרואיד שיש לך בנגן [אם יש לך בכלל].
        @מעלה-ומוריד אתה מתכוון לקיובייס גירסת מובייל או לאפליקציה האחרונה שהוא העלה?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מעלה ומוריד
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @המלאך Fl Studio. וזה תקף החל מאנדרואיד 5.0 כולל יחידת אחסון פנימית של 2 ג''ב ראם (ודאי שעדיף יותר, אבל אני מדבר על מינימום). M390 זה אנדרואיד 5 והפרו הוא 8. לגבי קיובייס מובייל זה עולה 120 ש"ח, שוקל 2 ג"ב, והגרסה שמסתובבת אמורה להיות רק טריל (דמה מוגבל). חוצ"מ באנדרואיד עדיף Fl Studio על קיובייס

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ס מנותק
          ס מנותק
          סתם אחד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          מישהו יכול להעלות את האפליקציה אני רוצה לנסות? תודה רבה...

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מייבין במקצתמ מנותק
            מייבין במקצתמ מנותק
            מייבין במקצת
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @סתם-אחד יש כאן משהו לאנדרואיד 4.4 אולי זה יעזור

            אם אתה מוריד - אשמח שתעלה בשבילי ב-ZIP
            תודה רבה

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מייבין במקצתמ מייבין במקצת

              @סתם-אחד יש כאן משהו לאנדרואיד 4.4 אולי זה יעזור

              אם אתה מוריד - אשמח שתעלה בשבילי ב-ZIP
              תודה רבה

              ה מנותק
              ה מנותק
              הרשוש
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @מייבין-במקצת

              @מייבין-במקצת כתב במידע| אפליקציה אולפן:

              יש כאן משהו

              הקישור לא תקין

              מייבין במקצתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ה הרשוש

                @מייבין-במקצת

                @מייבין-במקצת כתב במידע| אפליקציה אולפן:

                יש כאן משהו

                הקישור לא תקין

                מייבין במקצתמ מנותק
                מייבין במקצתמ מנותק
                מייבין במקצת
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @הרשוש זה קישור ישיר להורדה זה הקישור לאתר עצמו צריך ללחוץ שם על ההורדה של ה-APK
                תודה רבה

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מייבין במקצתמ מייבין במקצת

                  @הרשוש זה קישור ישיר להורדה זה הקישור לאתר עצמו צריך ללחוץ שם על ההורדה של ה-APK
                  תודה רבה

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הרשוש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @מייבין-במקצת Recording+Studio+Lite_6.0.0_apkcombo.com.zip

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ס סתם אחד

                    מישהו יכול להעלות את האפליקציה אני רוצה לנסות? תודה רבה...

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הרשוש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @סתם-אחד אני מקווה שזה מה שהתכוונת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ס מנותק
                      ס מנותק
                      סתם אחד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      למישו יש משהו שכן עובד בנגן
                      ?????????????????????

                      מייבין במקצתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ס סתם אחד

                        למישו יש משהו שכן עובד בנגן
                        ?????????????????????

                        מייבין במקצתמ מנותק
                        מייבין במקצתמ מנותק
                        מייבין במקצת
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @סתם-אחד איזה גרסת אנדרואיד?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ס מנותק
                          ס מנותק
                          סתם אחד
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          זה 78412390-85b4-4b7d-85c5-d9123b967b2b-WIN_20260330_15_21_29_Pro.jpg

                          מ מייבין במקצתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ס סתם אחד

                            זה 78412390-85b4-4b7d-85c5-d9123b967b2b-WIN_20260330_15_21_29_Pro.jpg

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מעלה ומוריד
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @סתם-אחד לא הבנתי... גם Fl Studio לא עובד?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ס מנותק
                              ס מנותק
                              סתם אחד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              הגרסה זה . 8. 1. 0

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ס סתם אחד

                                זה 78412390-85b4-4b7d-85c5-d9123b967b2b-WIN_20260330_15_21_29_Pro.jpg

                                מייבין במקצתמ מנותק
                                מייבין במקצתמ מנותק
                                מייבין במקצת
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין במקצת
                                #29

                                @סתם-אחד נראה לי הפוך... - 8.1.0 - אני יבדוק לך...

                                ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ס מנותק
                                  ס מנותק
                                  סתם אחד
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  כן, טעות
                                  😂

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מייבין במקצתמ מייבין במקצת

                                    @סתם-אחד נראה לי הפוך... - 8.1.0 - אני יבדוק לך...

                                    ס מנותק
                                    ס מנותק
                                    סתם אחד
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @מייבין-במקצת תודה רבה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מייבין במקצתמ מנותק
                                      מייבין במקצתמ מנותק
                                      מייבין במקצת
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין במקצת
                                      #32

                                      יש כאן כאן וכאן משהו ב-APKX
                                      וזה עוד אחד לאנדרואיד ממש ישן - אז אל תצפה ממנו ליותר מדי:
                                      Caustic 3_3.2.0_apkcombo.com.apk

                                      ויש עוד הרבה אבל כולם מגוגל פליי - ואני מניח ששתינו לא יכולים להוריד משם

                                      בהצלחה!
                                      ס 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מייבין במקצתמ מייבין במקצת

                                        יש כאן כאן וכאן משהו ב-APKX
                                        וזה עוד אחד לאנדרואיד ממש ישן - אז אל תצפה ממנו ליותר מדי:
                                        Caustic 3_3.2.0_apkcombo.com.apk

                                        ויש עוד הרבה אבל כולם מגוגל פליי - ואני מניח ששתינו לא יכולים להוריד משם

                                        בהצלחה!
                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סתם אחד
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @מייבין-במקצת תודה רבההההההההההההה
                                        👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מייבין במקצתמ מייבין במקצת

                                          יש כאן כאן וכאן משהו ב-APKX
                                          וזה עוד אחד לאנדרואיד ממש ישן - אז אל תצפה ממנו ליותר מדי:
                                          Caustic 3_3.2.0_apkcombo.com.apk

                                          ויש עוד הרבה אבל כולם מגוגל פליי - ואני מניח ששתינו לא יכולים להוריד משם

                                          בהצלחה!
                                          ס מנותק
                                          ס מנותק
                                          סתם אחד
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @מייבין-במקצת a3b71899-9ffb-49f8-9747-7aba1d588076-image.png

                                          מייבין במקצתמ נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר