מידע| אפליקציה אולפן
-
-
@סתם-אחד כן, מתאים, רק שההגדרות של האפליקציה צריך שזה יהיה על כל ליבות המעבד (m390 זה 2ג''ב ראם אאל"ט נכון?)
-
@סתם-אחד זה תלוי מה הגירסת אנדרואיד שיש לך בנגן [אם יש לך בכלל].
@מעלה-ומוריד אתה מתכוון לקיובייס גירסת מובייל או לאפליקציה האחרונה שהוא העלה?@המלאך Fl Studio. וזה תקף החל מאנדרואיד 5.0 כולל יחידת אחסון פנימית של 2 ג''ב ראם (ודאי שעדיף יותר, אבל אני מדבר על מינימום). M390 זה אנדרואיד 5 והפרו הוא 8. לגבי קיובייס מובייל זה עולה 120 ש"ח, שוקל 2 ג"ב, והגרסה שמסתובבת אמורה להיות רק טריל (דמה מוגבל). חוצ"מ באנדרואיד עדיף Fl Studio על קיובייס
-
-
-
-
@סתם-אחד איזה גרסת אנדרואיד?
-
@סתם-אחד לא הבנתי... גם Fl Studio לא עובד?
-
@סתם-אחד נראה לי הפוך... - 8.1.0 - אני יבדוק לך...
-
@סתם-אחד נראה לי הפוך... - 8.1.0 - אני יבדוק לך...
@מייבין-במקצת תודה רבה
-
יש כאן כאן וכאן משהו ב-APKX
וזה עוד אחד לאנדרואיד ממש ישן - אז אל תצפה ממנו ליותר מדי:
Caustic 3_3.2.0_apkcombo.com.apkויש עוד הרבה אבל כולם מגוגל פליי - ואני מניח ששתינו לא יכולים להוריד משם
בהצלחה!
-
יש כאן כאן וכאן משהו ב-APKX
וזה עוד אחד לאנדרואיד ממש ישן - אז אל תצפה ממנו ליותר מדי:
Caustic 3_3.2.0_apkcombo.com.apkויש עוד הרבה אבל כולם מגוגל פליי - ואני מניח ששתינו לא יכולים להוריד משם
בהצלחה!
@מייבין-במקצת תודה רבההההההההההההה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

