בעיה | דור 4 בשיואמי F21 PRO
-
@me2324 התקנת דרייברים?
-
@me2324 התקנת דרייברים?
@שניאור-שמח
כן -
@me2324 יש במכשיר הזה רק סים אחד.
אז נראה לי שאפשר להחליף רק את העליון.
אם לא אז תשים את זה350859600857630 -
@me2324 יש במכשיר הזה רק סים אחד.
אז נראה לי שאפשר להחליף רק את העליון.
אם לא אז תשים את זה350859600857630 -
-
-
-
-
@שניאור-שמח יש לו גירסא עם VoLTE כבר...
@נוחעם-FM כתב בבעיה | דור 4 בשיואמי F21 PRO:
@שניאור-שמח יש לו גירסא עם VoLTE כבר...
אני יודע, לכן רשמתי שאם יש בעיה אצלו ב VoLTE שהוא לא תומך בכל החברות או שלא עובד תקין, אז זה יסדר את זה..
-
@me2324 אין לך רוט מובנה? בדרך כלל יש
תנסה בלי לעשות רוט, ואם לא יעבוד תעדכן
וזה לא אמור לשנות משהו בקשר לסימן למעלה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


