בירור | באג באפליקציה Sketchware בנית אפליקציות
-
תגובה: מדריך | מדריך לבנית אפליקציות(בסיס) ע"י Sketchware ללא אינטרנט
זה למי שיודע על זה ממש
אני מוסיף רכיב Shared Preferences. ושם שם SP ושם קובץ DATA
חוזר להגדיר את הכפתור הולך לעוד בלוק ושמה לא התווסף כלום
דיברתי עם בינה מלאכותית בדקתי הכל הרבה זמן ולא לא הצלחתי כלום עד שהוא אמר לי שכנראה שיש באג באפליקציה אני לא יודע אבל אולי זה מהתרגום
איך אני מתקן את זה אם מישהוא יודע -
תגובה: מדריך | מדריך לבנית אפליקציות(בסיס) ע"י Sketchware ללא אינטרנט
זה למי שיודע על זה ממש
אני מוסיף רכיב Shared Preferences. ושם שם SP ושם קובץ DATA
חוזר להגדיר את הכפתור הולך לעוד בלוק ושמה לא התווסף כלום
דיברתי עם בינה מלאכותית בדקתי הכל הרבה זמן ולא לא הצלחתי כלום עד שהוא אמר לי שכנראה שיש באג באפליקציה אני לא יודע אבל אולי זה מהתרגום
איך אני מתקן את זה אם מישהוא יודע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות