באג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר
-
צרבתי את הסופר ממכשיר אחר דומה ישן.
@urielk
זה היה בעקבות זה---
https://mitmachim.top/post/1056743
ולא עובד לי השמע.
@tripleu ניסתי את הפתרון הזה- https://mitmachim.top/post/1021290
ומאז המכשיר נתקע בהדלקה על 'ממשק משתמש של המערכת הפסיק'.
אשמח לעזרה!
תודה! -
צרבתי את הסופר ממכשיר אחר דומה ישן.
@urielk
זה היה בעקבות זה---
https://mitmachim.top/post/1056743
ולא עובד לי השמע.
@tripleu ניסתי את הפתרון הזה- https://mitmachim.top/post/1021290
ומאז המכשיר נתקע בהדלקה על 'ממשק משתמש של המערכת הפסיק'.
אשמח לעזרה!
תודה! -
@לילות-כימים אם ניפוי באגים באגים עדיין פתוח ומאושר למחשב אולי תתקין systemui תקין.
או שתנסה לצרוב סופר אחר.@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
או שתנסה לצרוב סופר אחר.
עכשיו עובד המכשיר אבל לא עובד השמע/רמקול.
-
@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
או שתנסה לצרוב סופר אחר.
עכשיו עובד המכשיר אבל לא עובד השמע/רמקול.
-
@לילות-כימים צריך super כמה שיותר דומה למה שהיה במכשיר.
אתה יודע איזה היה?@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
אתה יודע איזה היה?
של שוקי, מה שמקבלים בניודים.
-
@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
אתה יודע איזה היה?
של שוקי, מה שמקבלים בניודים.
-
@לילות-כימים לא מכיר.
פשוט תנסה עוד ועוד superים ישנים שיש בפורום.
אולי אחד מתאים.
אגב אתה בטוח שזה בגלל הsupr ולא בגלל הboot ?@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
אגב אתה בטוח שזה בגלל הsupr ולא בגלל הboot ?
לא חשבתי, אבל אולי באמת...
נראה לי לקחתי איזה בוט פה מהפורום והשרשתי וצרבתי אותו.
יש לך בוט אחר לשלוח לי? -
או, איך אני שואב גם את הבוט מהטלפון השני? דרך הSP הזה? יש שם איזה 4 בוטים וזה שואב אותם בלי סיומת של IMG, מה צריך לבחור?
-
או, איך אני שואב גם את הבוט מהטלפון השני? דרך הSP הזה? יש שם איזה 4 בוטים וזה שואב אותם בלי סיומת של IMG, מה צריך לבחור?
-
@לילות-כימים
boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.
שאבתי מהמכשיר שממנו לקחתי את הסופר גם את הבוט, וצרבתי עם ה SP, ועדיין לא עובד השמע.
גמייני אמר לי לשאוב את הקבצים האלו דרך הטרמינל במכשיר א'-

ולצרוב גם אותם במכשיר ב' התקול.
למעשה ב SP אני מוצא רק את ה3 האחרונים, את הראשון אין.
לנסות?
תודה! -
@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.
שאבתי מהמכשיר שממנו לקחתי את הסופר גם את הבוט, וצרבתי עם ה SP, ועדיין לא עובד השמע.
גמייני אמר לי לשאוב את הקבצים האלו דרך הטרמינל במכשיר א'-

ולצרוב גם אותם במכשיר ב' התקול.
למעשה ב SP אני מוצא רק את ה3 האחרונים, את הראשון אין.
לנסות?
תודה! -
@לילות-כימים באנדרואיד גבוה אין מחיצת ווינדור היא בתוך הסופר.
תנסה את vbmeta a זה מספיק.
אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.
אז תכין מראש vbmeta ריק למקרה כזה .@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
תנסה את vbmeta a זה מספיק.
אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.אז אולי אני אנסה קודם לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהביאו פה-
https://mitmachim.top/post/1019314הורדתי את התקיה שם speaker-fix.zip, שמתי את 3 הקבצים איפה שצריך,
לקחתי את הבוט שיש שם בתקיה והשרשתי אותו במגיסק,עכשיו נשאר לי לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהוא הביא שם, ב SP,
לנסות? או שזה יכול להזיק? -
@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
תנסה את vbmeta a זה מספיק.
אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.אז אולי אני אנסה קודם לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהביאו פה-
https://mitmachim.top/post/1019314הורדתי את התקיה שם speaker-fix.zip, שמתי את 3 הקבצים איפה שצריך,
לקחתי את הבוט שיש שם בתקיה והשרשתי אותו במגיסק,עכשיו נשאר לי לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהוא הביא שם, ב SP,
לנסות? או שזה יכול להזיק? -
@לילות-כימים אפשר לסמוך על @tripleu
@נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:
@לילות-כימים אפשר לסמוך על @tripleu
@נוחעם-fm @tripleu
תודה רבה!!!!
צרבתי את הבוט וה dtbo_a וחזר לי השמע!!!
תזכו למצוות!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות