דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. באג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר

באג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
14 פוסטים 2 כותבים 224 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נוחעם FMנ נוחעם FM

    @לילות-כימים צריך super כמה שיותר דומה למה שהיה במכשיר.
    אתה יודע איזה היה?

    ל מנותק
    ל מנותק
    לילות כימים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

    אתה יודע איזה היה?

    של שוקי, מה שמקבלים בניודים.

    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ל לילות כימים

      @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

      אתה יודע איזה היה?

      של שוקי, מה שמקבלים בניודים.

      נוחעם FMנ מנותק
      נוחעם FMנ מנותק
      נוחעם FM
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @לילות-כימים לא מכיר.
      פשוט תנסה עוד ועוד superים ישנים שיש בפורום.
      אולי אחד מתאים.
      אגב אתה בטוח שזה בגלל הsupr ולא בגלל הboot ?

      הפעלת שלוחות בVoLTE

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נוחעם FMנ נוחעם FM

        @לילות-כימים לא מכיר.
        פשוט תנסה עוד ועוד superים ישנים שיש בפורום.
        אולי אחד מתאים.
        אגב אתה בטוח שזה בגלל הsupr ולא בגלל הboot ?

        ל מנותק
        ל מנותק
        לילות כימים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

        אגב אתה בטוח שזה בגלל הsupr ולא בגלל הboot ?

        לא חשבתי, אבל אולי באמת...
        נראה לי לקחתי איזה בוט פה מהפורום והשרשתי וצרבתי אותו.
        יש לך בוט אחר לשלוח לי?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל מנותק
          ל מנותק
          לילות כימים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          או, איך אני שואב גם את הבוט מהטלפון השני? דרך הSP הזה? יש שם איזה 4 בוטים וזה שואב אותם בלי סיומת של IMG, מה צריך לבחור?

          נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל לילות כימים

            או, איך אני שואב גם את הבוט מהטלפון השני? דרך הSP הזה? יש שם איזה 4 בוטים וזה שואב אותם בלי סיומת של IMG, מה צריך לבחור?

            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FM
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
            #9

            @לילות-כימים
            boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.

            הפעלת שלוחות בVoLTE

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נוחעם FMנ נוחעם FM

              @לילות-כימים
              boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.

              ל מנותק
              ל מנותק
              לילות כימים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

              boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.

              שאבתי מהמכשיר שממנו לקחתי את הסופר גם את הבוט, וצרבתי עם ה SP, ועדיין לא עובד השמע.
              גמייני אמר לי לשאוב את הקבצים האלו דרך הטרמינל במכשיר א'-
              cc98e82e-836e-4f8b-b9bf-5e8234a9e0b5-image.png
              ולצרוב גם אותם במכשיר ב' התקול.
              למעשה ב SP אני מוצא רק את ה3 האחרונים, את הראשון אין.
              לנסות?
              תודה!

              נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לילות כימים

                @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

                boot_a בsp כשאתה צורב בשורה של הבוט בצד שמאל תלחץ ותבחר את הקובץ ששאבת ואז לא צריך סיומת.

                שאבתי מהמכשיר שממנו לקחתי את הסופר גם את הבוט, וצרבתי עם ה SP, ועדיין לא עובד השמע.
                גמייני אמר לי לשאוב את הקבצים האלו דרך הטרמינל במכשיר א'-
                cc98e82e-836e-4f8b-b9bf-5e8234a9e0b5-image.png
                ולצרוב גם אותם במכשיר ב' התקול.
                למעשה ב SP אני מוצא רק את ה3 האחרונים, את הראשון אין.
                לנסות?
                תודה!

                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FM
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @לילות-כימים באנדרואיד גבוה אין מחיצת ווינדור היא בתוך הסופר.
                תנסה את vbmeta a זה מספיק.
                אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.
                אז תכין מראש vbmeta ריק למקרה כזה .

                הפעלת שלוחות בVoLTE

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                  @לילות-כימים באנדרואיד גבוה אין מחיצת ווינדור היא בתוך הסופר.
                  תנסה את vbmeta a זה מספיק.
                  אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.
                  אז תכין מראש vbmeta ריק למקרה כזה .

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לילות כימים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי לילות כימים
                  #12

                  @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

                  תנסה את vbmeta a זה מספיק.
                  אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.

                  אז אולי אני אנסה קודם לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהביאו פה-
                  https://mitmachim.top/post/1019314

                  הורדתי את התקיה שם speaker-fix.zip, שמתי את 3 הקבצים איפה שצריך,
                  לקחתי את הבוט שיש שם בתקיה והשרשתי אותו במגיסק,

                  עכשיו נשאר לי לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהוא הביא שם, ב SP,
                  לנסות? או שזה יכול להזיק?

                  נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל לילות כימים

                    @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

                    תנסה את vbmeta a זה מספיק.
                    אבל זה יכול להכניס לבוטלופ.

                    אז אולי אני אנסה קודם לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהביאו פה-
                    https://mitmachim.top/post/1019314

                    הורדתי את התקיה שם speaker-fix.zip, שמתי את 3 הקבצים איפה שצריך,
                    לקחתי את הבוט שיש שם בתקיה והשרשתי אותו במגיסק,

                    עכשיו נשאר לי לצרוב את הבוט וה dtbo_a שהוא הביא שם, ב SP,
                    לנסות? או שזה יכול להזיק?

                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FM
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @לילות-כימים אפשר לסמוך על @tripleu

                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                      @לילות-כימים אפשר לסמוך על @tripleu

                      ל מנותק
                      ל מנותק
                      לילות כימים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @נוחעם-FM כתב בבאג | שמע לא עובד לי אחרי צריבת סופר:

                      @לילות-כימים אפשר לסמוך על @tripleu

                      @נוחעם-fm @tripleu
                      תודה רבה!!!!
                      צרבתי את הבוט וה dtbo_a וחזר לי השמע!!!
                      תזכו למצוות!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר