דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
  5. עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד

עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
589 פוסטים 54 כותבים 20.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A aass

    @מטען-נייד
    בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

    Screenshot_1782094433.png
    Screenshot_1782127085.png

    מטען ניידמ מנותק
    מטען ניידמ מנותק
    מטען נייד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #576

    @aass רעיון לשיפור.
    אני משתמש בשיאומי מקשים.
    וקצת קשה לי לזכור את כל הקיצורים...
    לכן אני מציע שתוסיף אפשרות בהגדרות אם רוצים שיהיה אייקון של איזה לחצן צריך ללחוץ בשביל לעבור לדף הזה.
    ובמקום שיהיה ככה:
    screenshot_1782094433.png
    יהיה ככה:
    ChatGPT Image Jun 24, 2026, 01_02_05 AM.png

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מטען ניידמ מטען נייד

      @aass רעיון לשיפור.
      אני משתמש בשיאומי מקשים.
      וקצת קשה לי לזכור את כל הקיצורים...
      לכן אני מציע שתוסיף אפשרות בהגדרות אם רוצים שיהיה אייקון של איזה לחצן צריך ללחוץ בשביל לעבור לדף הזה.
      ובמקום שיהיה ככה:
      screenshot_1782094433.png
      יהיה ככה:
      ChatGPT Image Jun 24, 2026, 01_02_05 AM.png

      ר מנותק
      ר מנותק
      ראש בראש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #577

      אני חושב שעדיף שבכל מקרה שיש קיצור מקשים יהיה אפשר גם פשוט לנווט לאייקון הזה עם המקשים ולבחור אותו, (גם בשביל ההגדרות לדוגמא חוץ ממקש ה# אפשר שיהיה אפשר לנווט אל האייקון וללחוץ עליו.)
      הרעיון הוא שלמרות שהשימוש בקיצורים הוא מאד נוח למי שמתרגל להשתמש באפליקציה, עדיין יש את הצורה הבסיסית שמכשירי מקשים עובדים וכדאי שגם האפליקציה הזאת תפעל באותו הגיון ועל בסיס מה נכתב כאן.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • A מנותק
        A מנותק
        aass
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #578

        67e9e045-f1b9-4a3c-a97d-c2ddaea16a28-image.jpeg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • י יוסף כהן 2

          @aass אולי תוסיף אפשרות של ניווט לייב..? (בדומה למה שיש במוביט באפליקציה)
          לא יודע עד כמה זה אפשרי אבל לכאורה אם יש לו גישה למיקום ויש באפליקציה את המסלולים מוכנים אז זה אמור להיות אפשרי..
          אני חושב שזה מאוד ישדרג

          י מנותק
          י מנותק
          יוסף כהן 2
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #579

          יוסף-כהן-2 כתב:

          אולי תוסיף אפשרות של ניווט לייב..? (בדומה למה שיש במוביט באפליקציה)

          @aass משהו התקדם בעניין?

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יוסף כהן 2

            יוסף-כהן-2 כתב:

            אולי תוסיף אפשרות של ניווט לייב..? (בדומה למה שיש במוביט באפליקציה)

            @aass משהו התקדם בעניין?

            A מנותק
            A מנותק
            aass
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #580

            @יוסף-כהן-2 מורכב מידי, לא בתכנון.

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            😥
            0
            • A aass

              @יוסף-כהן-2 מורכב מידי, לא בתכנון.

              י מנותק
              י מנותק
              יוסף כהן 2
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #581

              @aass טובב מקווה שתגיע לזה באיזשהו שלב..
              בכל אופן תודה ענקית על העדכונים הבלתי פוסקים!
              לגבי המפות אין שום דרך שיהיה אפשרות להוריד את האפליקציה כולל מפה מובנת באפליקציה?
              אני יודע שדברו על זה בעבר, אבל תכלס יש איזה שהוא התכנות לזה שזה יקרה בסוף?

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוסף כהן 2

                @aass טובב מקווה שתגיע לזה באיזשהו שלב..
                בכל אופן תודה ענקית על העדכונים הבלתי פוסקים!
                לגבי המפות אין שום דרך שיהיה אפשרות להוריד את האפליקציה כולל מפה מובנת באפליקציה?
                אני יודע שדברו על זה בעבר, אבל תכלס יש איזה שהוא התכנות לזה שזה יקרה בסוף?

                A מנותק
                A מנותק
                aass
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #582

                @יוסף-כהן-2 כנראה שלא...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aass

                  @מטען-נייד
                  בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

                  Screenshot_1782094433.png
                  Screenshot_1782127085.png

                  מטען ניידמ מנותק
                  מטען ניידמ מנותק
                  מטען נייד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #583

                  @aass עובד מצוין!
                  פשוט מטורף!
                  תודה על הכל!
                  רק הערה לא יודע אם אפשר לתקן כשאני נכנס לבחירת תאריך הוא לא נמצא על התאריך של היום אלא של תחילת השבוע, יש איך לסדר את זה?

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y מנותק
                    Y מנותק
                    Yakov331
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #584

                    כשאני לוחץ להתקשר לקל קו זה מעביר אותי שלב אחד ולהקיש מספר קו ואז אומר שהפרטים שגויים

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y Yakov331

                      כשאני לוחץ להתקשר לקל קו זה מעביר אותי שלב אחד ולהקיש מספר קו ואז אומר שהפרטים שגויים

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aass
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #585

                      @Yakov331 תפרט מה נלחץ ומה לא

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מטען ניידמ מטען נייד

                        @aass עובד מצוין!
                        פשוט מטורף!
                        תודה על הכל!
                        רק הערה לא יודע אם אפשר לתקן כשאני נכנס לבחירת תאריך הוא לא נמצא על התאריך של היום אלא של תחילת השבוע, יש איך לסדר את זה?

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aass
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #586

                        @מטען-נייד כתב:

                        רק הערה לא יודע אם אפשר לתקן כשאני נכנס לבחירת תאריך הוא לא נמצא על התאריך של היום אלא של תחילת השבוע, יש איך לסדר את זה?

                        טופל
                        7c5b6c5f-1fc6-49d9-bae1-bcc0a8300500-image.jpeg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יעקב2
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #587

                          המחיר זה למכשיר אחד? כי יש לי 2 מכשירים?

                          31576863 יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • י יעקב2

                            המחיר זה למכשיר אחד? כי יש לי 2 מכשירים?

                            31576863 מנותק
                            31576863 מנותק
                            3157686
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #588

                            @יעקב2
                            גם 20 שקל זה שווה...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • י יעקב2

                              המחיר זה למכשיר אחד? כי יש לי 2 מכשירים?

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #589

                              @יעקב2 גם אני צריך את זה כעת לעוד מכשיר.
                              ואשלם בשמחה עוד 10 ש"ח.

                              תשתמש שבוע/שבועיים, ולא תבין למה זה לא עולה 30...
                              בלי לתת רעיונות למפתח!...

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר