עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד
-
@יאיר-דניאל כמובן שאפשרי, אבל מה עם הנקודה הקרובה במרחק של 20 מטר בקו אווירי אבל יש גדר בטון ביניהם?
זה הקונפליקט בין פונקציה חסרה לבין פונקציה שעלולה לגרום לטעיות גדולות...@aass אתה צודק בהחלט.
אולי תוסיף אזהרה על כך בעת הדבקת נ.צ. שהאפליקצייה לא יכולה לדעת את המסלול המהיר והמדוייק לנקודה המוכרת הקרובה, אלא היא משערת לפי מרחק אווירי. -
@aass אתה צודק בהחלט.
אולי תוסיף אזהרה על כך בעת הדבקת נ.צ. שהאפליקצייה לא יכולה לדעת את המסלול המהיר והמדוייק לנקודה המוכרת הקרובה, אלא היא משערת לפי מרחק אווירי.@יאיר-דניאל רעיון טוב
-
@יאיר-דניאל רעיון טוב
-
-
-
@מטען-נייד
בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

-
@מטען-נייד
בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

-
@aass רעיון לשיפור.
אני משתמש בשיאומי מקשים.
וקצת קשה לי לזכור את כל הקיצורים...
לכן אני מציע שתוסיף אפשרות בהגדרות אם רוצים שיהיה אייקון של איזה לחצן צריך ללחוץ בשביל לעבור לדף הזה.
ובמקום שיהיה ככה:

יהיה ככה:

אני חושב שעדיף שבכל מקרה שיש קיצור מקשים יהיה אפשר גם פשוט לנווט לאייקון הזה עם המקשים ולבחור אותו, (גם בשביל ההגדרות לדוגמא חוץ ממקש ה# אפשר שיהיה אפשר לנווט אל האייקון וללחוץ עליו.)
הרעיון הוא שלמרות שהשימוש בקיצורים הוא מאד נוח למי שמתרגל להשתמש באפליקציה, עדיין יש את הצורה הבסיסית שמכשירי מקשים עובדים וכדאי שגם האפליקציה הזאת תפעל באותו הגיון ועל בסיס מה נכתב כאן. -
@aass אולי תוסיף אפשרות של ניווט לייב..? (בדומה למה שיש במוביט באפליקציה)
לא יודע עד כמה זה אפשרי אבל לכאורה אם יש לו גישה למיקום ויש באפליקציה את המסלולים מוכנים אז זה אמור להיות אפשרי..
אני חושב שזה מאוד ישדרג -
@יוסף-כהן-2 מורכב מידי, לא בתכנון.
-
@יוסף-כהן-2 מורכב מידי, לא בתכנון.
@aass טובב מקווה שתגיע לזה באיזשהו שלב..
בכל אופן תודה ענקית על העדכונים הבלתי פוסקים!
לגבי המפות אין שום דרך שיהיה אפשרות להוריד את האפליקציה כולל מפה מובנת באפליקציה?
אני יודע שדברו על זה בעבר, אבל תכלס יש איזה שהוא התכנות לזה שזה יקרה בסוף? -
@aass טובב מקווה שתגיע לזה באיזשהו שלב..
בכל אופן תודה ענקית על העדכונים הבלתי פוסקים!
לגבי המפות אין שום דרך שיהיה אפשרות להוריד את האפליקציה כולל מפה מובנת באפליקציה?
אני יודע שדברו על זה בעבר, אבל תכלס יש איזה שהוא התכנות לזה שזה יקרה בסוף?@יוסף-כהן-2 כנראה שלא...
-
@מטען-נייד
בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


