הנגן לא נדלק (ללא שם)
-
@אריה-רבר לא תאמיןןןן אבל זה בדיוק מה שקרה לי.

(אחרי שפרסמתי...).
ניסיתי אחרי כמה שעות לחבר למטען ופתאום הוא נדלק
כאילו לא קרה כלום!
אחרי זה הבנתי שזה היה בגלל שלא היה לו סוללה בכלל.... -
@QJDTOP למה אתה חושב ככה? קנית אותו?
זאת אומרת לא שאני סוכן מכירות שמנסה לשכנע אבל מה רע בו? -
@QJDTOP למה אתה חושב ככה? קנית אותו?
זאת אומרת לא שאני סוכן מכירות שמנסה לשכנע אבל מה רע בו? -
-
@המתמחה אין בעיה תקנה מה שנוח לך אמרתי שאני יותר ממליץ על המקורי כי יש יותר תמיכה הטאצ' טוב האיכות זה HD אמיתי וכו'
-
@מוטי-ברנד הבעיה שזה לא סמארט באס אלא סמארט HD
-
@מוטי-ברנד הבעיה שזה לא סמארט באס אלא סמארט HD
-
@אריה-רבר אני לא מכיר את השמות שלהם (אני עדיין תקוע אם סאנדיסק ב'ה)אבל בגדול את רוב הנגנים של סאמוויקס אפשר לקנות באלי אקספרס בחצי מחיר אם לא פחות
@מוטי-ברנד זה לא בדיוק של סאמויקס נראה לך שסאמויקס יוציאו נגן עם אפשרות לוידיאו?
-
@מוטי-ברנד זה לא בדיוק של סאמויקס נראה לך שסאמויקס יוציאו נגן עם אפשרות לוידיאו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות