להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית
-
למעבר לאתר
טוב ראיתי צורך בכך שיש אפליקציות שמצריכות עריכה כולשהיא לאמולטור, לרוט, לעבוד עם נטפרי,או סתם כך לגרסה כשרה ועוד ועוד,
ואנשים טובים פה מעלים גרסאות ערוכות לטובת הציבור, עד כאן הכול לכאורה הכול טוב ויפה אלא מה,
ברגע שיוצאת גרסה חדשה צריך לערוך שוב / לא מוצאים את האפליקצייה שחיפשת ועוד ועוד.בקיצור הכנתי פתרון תקראו לזה חנות תקראו לזה מאגר הפתרון פשוט,
עורכים את האפליקציה פעם אחת שולחים pr עם השינויים והמערכת מטפלת בהכול משם מעדכנת בקביעות תוך שמירת השינויים.בעתיד אם יהיה ביקוש נשתדל להוסיף כמה שיותר אפליקציות לטובת מי שצריך עריכות שונות.
ולציבור המורידים הכול זמין ישירות באתר.
כמה פרטים לדעת:
המאגר הוא פתוח לצפייה ולשימוש, אך חל איסור מוחלט על שימוש למטרות מסחריות מכול סוג שהוא!.
הפוריקט מוגן תחת רישיון Creative Commons BY-NC-SA 4.0 ואין לחרוג מגבולותיו כלל וכלל.האפליקציות מתעדכנות אוטומטית בתוך האפליקצייה עצמה (תקבלו התראה שיש עדכון חדש)תודה ל @lilo159 .
חלק מהאפליקציות עוברות עריכה אוטומטית בנוסף לשאר העריכות עבור הוספת תמיכה בתעודות נטפרי ושאר סינונים.
במידה ואתם רוצים אפליקצייה כולשהיא שמצריכה עריכה ואתם חושבים שהיא תועיל לעוד,
יש כפתור למעלה באתר תוכלו שם להגיש בקשה מסודרת תודה.אם יש לכם אפליקצייה שלא שימושית לכולם אב עדיין מצריכה תמיכה לנטפרי תוכלו להשתמש בתוכנה כאן.
במידה ואתם מעלים אפליקצייה בבקשה תעקבו אחר ההוראות על מנת שתעלו pr תקין שקל לשלב.
עד כאן, תהנו.
תודה למי שתרם עד כה @ע-ה-דכו-ע ו @lilo159 .
לגיטהאב: https://github.com/cfopuser/app-store
להגשת בקשת אפליקצייה: https://github.com/cfopuser/app-store/issues/new?template=new-app-request.yml
-
@cfopuser זה משהו שגם אני יכול לעשות?
יש לי למשל אפליקצייה שלא נפתחת אם זה לא הותקן מגוגל פליי, וכן צריך להתקין שם תעודת אבטחה שיעבוד עם נטפרי, זה משהו שאני יכול לעשות בעצמי ולהעלות את זה?@cfopuser זה משהו שגם אני יכול לעשות?
יש לי למשל אפליקצייה שלא נפתחת אם זה לא הותקן מגוגל פליי, וכן צריך להתקין שם תעודת אבטחה שיעבוד עם נטפרי, זה משהו שאני יכול לעשות בעצמי ולהעלות את זה?אתה יכול לעשות PR ואז כשהוא יאושר זה ייכנס אוטומטית יחד עם כל האפליקציות, או שאתה יכול לפתוח בקשה לאפליקציה חדשה https://github.com/cfopuser/app-store/issues/new?template=new-app-request.yml
-
יש מצב לערוך את הספוטיפיי ללא תמונות לגרסה שתתאים לכשר פליי?התקנתי מחדש ומאז הוא לא נותן את הגרסה בלי התמונות, הוא כותב לי שאני בחו''ל..
ניסיתי כבר בכל דרך ולא מצאתי פתרון.
תודה רבה על כל הפיתוח וההשקעה, לא מובן מאליו -
@yoseyf7
כשר פליי יש שם חנות משלהם, נכון?
כי א"כ אתה אמור לפנות אליהם כי לא יעזור לך פה זה לא יתן לך להתקין את זה לא מתוך החנות@smct ההתקנה עצמה של ספוטיפיי מצויינת הבעיה היא בהתחברות בתוך האפליקציה, שרק הגרסה עם התמונות שהורדתי מחנות יחסית רשמית נותנת להתחבר לחשבון אבל יש בה תמונות לא טובות, בשונה מהגרסא שאין בה תמונות, שבה ספוטיפיי כותבים שאני בחו''ל ולכן לא ניתן להתחבר לחשבון, תודה על התגובה
-
@smct ההתקנה עצמה של ספוטיפיי מצויינת הבעיה היא בהתחברות בתוך האפליקציה, שרק הגרסה עם התמונות שהורדתי מחנות יחסית רשמית נותנת להתחבר לחשבון אבל יש בה תמונות לא טובות, בשונה מהגרסא שאין בה תמונות, שבה ספוטיפיי כותבים שאני בחו''ל ולכן לא ניתן להתחבר לחשבון, תודה על התגובה
-
בסוף מישהו העביר לי בבלוטוס גרסה ישנה בלי תמונות ובשעה טובה זה עובד.
תודה לכולם על הנכונות לעזור@yoseyf7 למה לא תעלה - שעוד אנשים יהנו?
-
@yoseyf7 למה לא תעלה - שעוד אנשים יהנו?
@יאיר-דניאל ברור, בשמחה, איך מעלים?
-
@יאיר-דניאל ברור, בשמחה, איך מעלים?
@yoseyf7 גוררים לחלון או לוחצים על

-
@yoseyf7 גוררים לחלון או לוחצים על

@מחנה-ידידים בינתיים דרך הפלאפון לא הצלחתי, אולי אני אצליח דרך המחשב, על כל פנים אם אני לא יצליח זה די פשוט להשיג את זה מטלגרם מחברים, לי אישית אין טלגרם, בינתיים ננסה להעלות לכאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות