להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית
-
יש מצב לערוך את הספוטיפיי ללא תמונות לגרסה שתתאים לכשר פליי?התקנתי מחדש ומאז הוא לא נותן את הגרסה בלי התמונות, הוא כותב לי שאני בחו''ל..
ניסיתי כבר בכל דרך ולא מצאתי פתרון.
תודה רבה על כל הפיתוח וההשקעה, לא מובן מאליו -
@yoseyf7
כשר פליי יש שם חנות משלהם, נכון?
כי א"כ אתה אמור לפנות אליהם כי לא יעזור לך פה זה לא יתן לך להתקין את זה לא מתוך החנות@smct ההתקנה עצמה של ספוטיפיי מצויינת הבעיה היא בהתחברות בתוך האפליקציה, שרק הגרסה עם התמונות שהורדתי מחנות יחסית רשמית נותנת להתחבר לחשבון אבל יש בה תמונות לא טובות, בשונה מהגרסא שאין בה תמונות, שבה ספוטיפיי כותבים שאני בחו''ל ולכן לא ניתן להתחבר לחשבון, תודה על התגובה
-
@smct ההתקנה עצמה של ספוטיפיי מצויינת הבעיה היא בהתחברות בתוך האפליקציה, שרק הגרסה עם התמונות שהורדתי מחנות יחסית רשמית נותנת להתחבר לחשבון אבל יש בה תמונות לא טובות, בשונה מהגרסא שאין בה תמונות, שבה ספוטיפיי כותבים שאני בחו''ל ולכן לא ניתן להתחבר לחשבון, תודה על התגובה
-
בסוף מישהו העביר לי בבלוטוס גרסה ישנה בלי תמונות ובשעה טובה זה עובד.
תודה לכולם על הנכונות לעזור@yoseyf7 למה לא תעלה - שעוד אנשים יהנו?
-
@yoseyf7 למה לא תעלה - שעוד אנשים יהנו?
@יאיר-דניאל ברור, בשמחה, איך מעלים?
-
@יאיר-דניאל ברור, בשמחה, איך מעלים?
@yoseyf7 גוררים לחלון או לוחצים על

-
@yoseyf7 גוררים לחלון או לוחצים על

@מחנה-ידידים בינתיים דרך הפלאפון לא הצלחתי, אולי אני אצליח דרך המחשב, על כל פנים אם אני לא יצליח זה די פשוט להשיג את זה מטלגרם מחברים, לי אישית אין טלגרם, בינתיים ננסה להעלות לכאן
-
עדכון
נוסף וויז מסונן ללא דפדפנים פנימיים.
פירוט טכני
לעת עתה החסימה לא חוסמת פתיחת קישור בדפדפן חיצוני (מתוך הנחה שאם יש דפדפן אז הבעיה קיימת גם ללא דפדפן פנימי),
החסימה חוסמת את כול התפריטים המשתמשים בדפדפן פנימי ללא הקרסת האפליקצייה אתם פשוט תראו תפריט ריק,
הכותרת לא נחסמה אף על פי שהיא מגיעה מהשרת אם זה מוביל לפרצה אשמח אם תידעו אותי (אם כי לא נראה לי)באופן כללי ניסיתי ליצור את החסימה באופן שקט ככול האפשר (בלי קריסות וכדו')
אשמח לדעת ממשתמשים את הדברים הבאים
- האם יש תפריט חשוב שחסום.
- האם יש תפריטים שאינם חסומים.
- האם יש קריסות כולשהן ואם כן איפה ומתי.
תהנו.
https://cfopuser.github.io/app-store/
@iosi-poli שקלתי את הדרישות וכנראה אני יוסיף את זה בימים הקרובים אם כי זה יצריך טיפה התנדבות מהציבור.
-
@cfopuser יכול להיות שזה חוסם שימוש עם קולות שונים בווייז?
כי ניסיתי להתקין קולות, כתוב שזה משותף איתי אבל בפועל הוא לא קולט את זה ומופיע כאילו לא בחרתי שפה
זה בעיה בזה או בעיה כללית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות