דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית

להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
149 פוסטים 36 כותבים 7.1k צפיות 40 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D ddd

    @cfopuser התקנתי את אפליקציית bit, יצרתי חשבון בהצלחה, אבל כשניסיתי להעביר כסף, אחרי שמילאתי את כל הפרטים הגעתי למסך טעינה שלא נגמר

    Y מחובר
    Y מחובר
    YOLEVI
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #139

    @ddd אתה בנטפרי? בעיקרון נראה לי שזה נורמלי, הכסף הועבר רק שאתה לא רואה אישור סופי, תשאל את המקבל האם הוא קיבל

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א מנותק
      א מנותק
      אביגדור ברמן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #140

      eeg שבאתר לא חסום דפדפן פנימי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב מנותק
        ב מנותק
        ברווז הסגול החדש
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #141

        מתחשק למישהו להעיף את תמונות הנשים עבורי? אפליקציית הווואי בריאות המהוללה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • cfopuserC cfopuser התייחס לנושא זה
        • שניאור שמחש שניאור שמח התייחס לנושא זה
        • cfopuserC cfopuser

          למעבר לאתר

          טוב ראיתי צורך בכך שיש אפליקציות שמצריכות עריכה כולשהיא לאמולטור, לרוט, לעבוד עם נטפרי,או סתם כך לגרסה כשרה ועוד ועוד,
          ואנשים טובים פה מעלים גרסאות ערוכות לטובת הציבור, עד כאן הכול לכאורה הכול טוב ויפה אלא מה,
          ברגע שיוצאת גרסה חדשה צריך לערוך שוב / לא מוצאים את האפליקצייה שחיפשת ועוד ועוד.

          בקיצור הכנתי פתרון תקראו לזה חנות תקראו לזה מאגר הפתרון פשוט,
          עורכים את האפליקציה פעם אחת שולחים pr עם השינויים והמערכת מטפלת בהכול משם מעדכנת בקביעות תוך שמירת השינויים.

          בעתיד אם יהיה ביקוש נשתדל להוסיף כמה שיותר אפליקציות לטובת מי שצריך עריכות שונות.

          ולציבור המורידים הכול זמין ישירות באתר.

          כמה פרטים לדעת:
          המאגר הוא פתוח לצפייה ולשימוש, אך חל איסור מוחלט על שימוש למטרות מסחריות מכול סוג שהוא!.
          הפוריקט מוגן תחת רישיון Creative Commons BY-NC-SA 4.0 ואין לחרוג מגבולותיו כלל וכלל.

          האפליקציות מתעדכנות אוטומטית בתוך האפליקצייה עצמה (תקבלו התראה שיש עדכון חדש)תודה ל @lilo159 .

          חלק מהאפליקציות עוברות עריכה אוטומטית בנוסף לשאר העריכות עבור הוספת תמיכה בתעודות נטפרי ושאר סינונים.

          במידה ואתם רוצים אפליקצייה כולשהיא שמצריכה עריכה ואתם חושבים שהיא תועיל לעוד,
          יש כפתור למעלה באתר תוכלו שם להגיש בקשה מסודרת תודה.

          אם יש לכם אפליקצייה שלא שימושית לכולם אב עדיין מצריכה תמיכה לנטפרי תוכלו להשתמש בתוכנה כאן.

          במידה ואתם מעלים אפליקצייה בבקשה תעקבו אחר ההוראות על מנת שתעלו pr תקין שקל לשלב.

          עד כאן, תהנו.

          תודה למי שתרם עד כה @ע-ה-דכו-ע ו @lilo159 .

          לגיטהאב: https://github.com/cfopuser/app-store

          להגשת בקשת אפליקצייה: https://github.com/cfopuser/app-store/issues/new?template=new-app-request.yml

          שמואל ש.ש מנותק
          שמואל ש.ש מנותק
          שמואל ש.
          כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.
          #142

          @cfopuser זה משהו שגם אני יכול לעשות?
          יש לי למשל אפליקצייה שלא נפתחת אם זה לא הותקן מגוגל פליי, וכן צריך להתקין שם תעודת אבטחה שיעבוד עם נטפרי, זה משהו שאני יכול לעשות בעצמי ולהעלות את זה?

          הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
          כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

          ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמואל ש.ש שמואל ש.

            @cfopuser זה משהו שגם אני יכול לעשות?
            יש לי למשל אפליקצייה שלא נפתחת אם זה לא הותקן מגוגל פליי, וכן צריך להתקין שם תעודת אבטחה שיעבוד עם נטפרי, זה משהו שאני יכול לעשות בעצמי ולהעלות את זה?

            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"עע מנותק
            ע"ה דכו"ע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #143

            @שמואל-ש. כתב:

            @cfopuser זה משהו שגם אני יכול לעשות?
            יש לי למשל אפליקצייה שלא נפתחת אם זה לא הותקן מגוגל פליי, וכן צריך להתקין שם תעודת אבטחה שיעבוד עם נטפרי, זה משהו שאני יכול לעשות בעצמי ולהעלות את זה?

            אתה יכול לעשות PR ואז כשהוא יאושר זה ייכנס אוטומטית יחד עם כל האפליקציות, או שאתה יכול לפתוח בקשה לאפליקציה חדשה https://github.com/cfopuser/app-store/issues/new?template=new-app-request.yml

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y מחובר
              Y מחובר
              yoseyf7
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #144

              יש מצב לערוך את הספוטיפיי ללא תמונות לגרסה שתתאים לכשר פליי?התקנתי מחדש ומאז הוא לא נותן את הגרסה בלי התמונות, הוא כותב לי שאני בחו''ל..
              ניסיתי כבר בכל דרך ולא מצאתי פתרון.
              תודה רבה על כל הפיתוח וההשקעה, לא מובן מאליו

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y yoseyf7

                יש מצב לערוך את הספוטיפיי ללא תמונות לגרסה שתתאים לכשר פליי?התקנתי מחדש ומאז הוא לא נותן את הגרסה בלי התמונות, הוא כותב לי שאני בחו''ל..
                ניסיתי כבר בכל דרך ולא מצאתי פתרון.
                תודה רבה על כל הפיתוח וההשקעה, לא מובן מאליו

                S מנותק
                S מנותק
                smct
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #145

                @yoseyf7
                כשר פליי יש שם חנות משלהם, נכון?
                כי א"כ אתה אמור לפנות אליהם כי לא יעזור לך פה זה לא יתן לך להתקין את זה לא מתוך החנות

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S smct

                  @yoseyf7
                  כשר פליי יש שם חנות משלהם, נכון?
                  כי א"כ אתה אמור לפנות אליהם כי לא יעזור לך פה זה לא יתן לך להתקין את זה לא מתוך החנות

                  Y מחובר
                  Y מחובר
                  yoseyf7
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #146

                  @smct ההתקנה עצמה של ספוטיפיי מצויינת הבעיה היא בהתחברות בתוך האפליקציה, שרק הגרסה עם התמונות שהורדתי מחנות יחסית רשמית נותנת להתחבר לחשבון אבל יש בה תמונות לא טובות, בשונה מהגרסא שאין בה תמונות, שבה ספוטיפיי כותבים שאני בחו''ל ולכן לא ניתן להתחבר לחשבון, תודה על התגובה

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yoseyf7

                    @smct ההתקנה עצמה של ספוטיפיי מצויינת הבעיה היא בהתחברות בתוך האפליקציה, שרק הגרסה עם התמונות שהורדתי מחנות יחסית רשמית נותנת להתחבר לחשבון אבל יש בה תמונות לא טובות, בשונה מהגרסא שאין בה תמונות, שבה ספוטיפיי כותבים שאני בחו''ל ולכן לא ניתן להתחבר לחשבון, תודה על התגובה

                    S מנותק
                    S מנותק
                    smct
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #147

                    @yoseyf7
                    מאיזה חנות הורדת? של כשר פליי?

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S smct

                      @yoseyf7
                      מאיזה חנות הורדת? של כשר פליי?

                      Y מחובר
                      Y מחובר
                      yoseyf7
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #148

                      @smct לא של כשר פליי, לא יודע איך קוראים לה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y מחובר
                        Y מחובר
                        yoseyf7
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #149

                        בסוף מישהו העביר לי בבלוטוס גרסה ישנה בלי תמונות ובשעה טובה זה עובד.
                        תודה לכולם על הנכונות לעזור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר