להורדה | קבצי לוגו לM36 לשינוי תמונת הפתיחה לצריבה
-
@מה-זה-משנה-אה מחיצת לוגו כמו שכתבתי לעיל, היא רק לשנייה אחת כדי להחליף את כל האנימציה צריך את קובץ ה- bootanimation.zip יש לי כאלה כאן בסוף הפוסט עם הדרכה.
בהצלחה!@נחלס-דון כתב בלהורדה | קבצי לוגו לM36 לשינוי תמונת הפתיחה לצריבה:
יש לי כאלה כאן בסוף הפוסט עם הדרכה.
זה משם
-
@נחלס-דון כתב בלהורדה | קבצי לוגו לM36 לשינוי תמונת הפתיחה לצריבה:
יש לי כאלה כאן בסוף הפוסט עם הדרכה.
זה משם
@מה-זה-משנה-אה אה, לא שמתי לב,
אתה לא צרבת את המחיצה logo... -
@נחלס-דון
החלפתי תמונת פתיחה (החלפתי תיקיות בMT MANAGER) אבל כשמדליקים את הנגן (M36 PLUS) הוא מראה לכמה שניות את התמונה המקורית ורק אחרי זה את מה שהחלפתי
משהו שאפשר לפתור?
תודה מראש!@מה-זה-משנה-אה כתב בלהורדה | קבצי לוגו לM36 לשינוי תמונת הפתיחה לצריבה:
החלפתי תיקיות בMT MANAGER
האם הצלחת להחליף כל תיקיה דרך ה MT MANAGER ב אפילו כאלו שחתומות בVBMeta
כמו תיקיית SYSTEM ? -
@heb1000
כן, הצלחתי
אבל כמובן שבוטלדואר פתוח ויש רוט וצרבתי ואבאמאטה (מקווה שהבנת) עם ביטול אימות. -
@מה-זה-משנה-אה תודה על התשובה הבנתי טוב , מעניין אותי מאד באיזו גרסה פרוצה של mt manager אתה עובד? והאם ניסית את זה (להחליף קבצים בתיקיות מערכת ) בנגנים חדישים יותר או שאתה עובד רק על m36
-
@מה-זה-משנה-אה תודה על התשובה הבנתי טוב , מעניין אותי מאד באיזו גרסה פרוצה של mt manager אתה עובד? והאם ניסית את זה (להחליף קבצים בתיקיות מערכת ) בנגנים חדישים יותר או שאתה עובד רק על m36
@HEB1000 כתב בלהורדה | קבצי לוגו לM36 לשינוי תמונת הפתיחה לצריבה:
רק על m36
כרגע כן אבל אני מקווה לנסות עוד נגנים שלא ניסו פתחתי על זה שרשור כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות