שינוי קושחה
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
אאל"ט אין בעברית- אם תמצא אשמח אם תודיעני
בהצחה -
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
אאל"ט אין בעברית- אם תמצא אשמח אם תודיעני
בהצחה@MERS אמר בשינוי קושחה:
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
אאל"ט אין בעברית- אם תמצא אשמח אם תודיעני
בהצחהלא אין בעברית אבל אני יכול לעזור כי אני מכיר את התוכנה!
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
א. לא מצאתי כלום בפורום
ב.לא הבנתי מה זה אאל''טאאל"ט זה > אם אני לא טועה!
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
א. לא מצאתי כלום בפורום
ב.לא הבנתי מה זה אאל''טאם אני לא טועה
תריץ חיפוש כי אני לא זוכר איפה ואני לא יכול לחפש עכשיו -
@MERS אמר בשינוי קושחה:
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
אאל"ט אין בעברית- אם תמצא אשמח אם תודיעני
בהצחהלא אין בעברית אבל אני יכול לעזור כי אני מכיר את התוכנה!
@אריW אמר בשינוי קושחה:
@MERS אמר בשינוי קושחה:
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
אאל"ט אין בעברית- אם תמצא אשמח אם תודיעני
בהצחהלא אין בעברית אבל אני יכול לעזור כי אני מכיר את התוכנה!
אני לא מדבר על ההתקנה על המערכת הפעלה שתהיה אח"כ- זה מעצבן כשזה בשפה לא מוכרת
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
@אריW איך קוראים לה?
אני לא יודע פשוט אני יודע לעבוד איתה כי הייתי פעם באיזה חנות ועשיתי איזה 200 כאלה!
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
@אריW איך קוראים לה?
אני לא יודע פשוט אני יודע לעבוד איתה כי הייתי פעם באיזה חנות ועשיתי איזה 200 כאלה!
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
@אריW נו אז איך תוכל לעזור לי?
לאחר שהחברה יתקינו לך את התוכנה אני יכול רק לשים קושחה לא יותר!
-
-
@שלמה-ווייס אמר בשינוי קושחה:
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
יש לך כאן
יפה בדיוק עם התוכנה הזאת אני יודע לעבוד אבל רק תתקין ואני אעזור לך!
-
יש לי נגן שהזמנתי מסין והורידו לי את הרדיו ע''י קושחה איך אני יודע מהי התוכנה?
וגם אני שואל על ביזנס@dshrppury את הצריבה עושים בעזרת התוכנה הזו אבל גירסאות לא תמצא בלי רדיו
-
@dshrppury את הצריבה עושים בעזרת התוכנה הזו אבל גירסאות לא תמצא בלי רדיו
-
@שלמה-ווייס זה agptek?
@dshrppury כנראה
-
@dshrppury כנראה
-
@שלמה-ווייס לרובם שם כתוב שהקובץ כבר לא קיים
@dshrppury צודק כבר אעלה לכאן משהו אחר בל"נ
-
@dshrppury צודק כבר אעלה לכאן משהו אחר בל"נ
-
@שלמה-ווייס תוכל לשלוח לי ישירות למייל?
@dshrppury כאן יש את תוכנת הצריבה + גירסה שאני לא זוכר לאיזה נגן זה שייך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות