שינוי קושחה
-
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
@אריW נו אז איך תוכל לעזור לי?
לאחר שהחברה יתקינו לך את התוכנה אני יכול רק לשים קושחה לא יותר!
-
-
@שלמה-ווייס אמר בשינוי קושחה:
@dshrppury אמר בשינוי קושחה:
איך משנים קושחות בנגני ביזנס?
יש לך כאן
יפה בדיוק עם התוכנה הזאת אני יודע לעבוד אבל רק תתקין ואני אעזור לך!
-
יש לי נגן שהזמנתי מסין והורידו לי את הרדיו ע''י קושחה איך אני יודע מהי התוכנה?
וגם אני שואל על ביזנס@dshrppury את הצריבה עושים בעזרת התוכנה הזו אבל גירסאות לא תמצא בלי רדיו
-
@dshrppury את הצריבה עושים בעזרת התוכנה הזו אבל גירסאות לא תמצא בלי רדיו
-
@שלמה-ווייס זה agptek?
@dshrppury כנראה
-
@dshrppury כנראה
-
@שלמה-ווייס לרובם שם כתוב שהקובץ כבר לא קיים
@dshrppury צודק כבר אעלה לכאן משהו אחר בל"נ
-
@dshrppury צודק כבר אעלה לכאן משהו אחר בל"נ
-
@שלמה-ווייס תוכל לשלוח לי ישירות למייל?
@dshrppury כאן יש את תוכנת הצריבה + גירסה שאני לא זוכר לאיזה נגן זה שייך
-
@dshrppury צודק כבר אעלה לכאן משהו אחר בל"נ
-
@dshrppury כבר מיותר העליתי לכאן.... תמחק את כתובת המייל
-
@dshrppury כבר מיותר העליתי לכאן.... תמחק את כתובת המייל
-
@שלמה-ווייס לא מצאתי את זה זה שולח לי לעלי אקספרס
@dshrppury סליחה תיקנתי
-
@dshrppury סליחה תיקנתי
-
@שלמה-ווייס הו יופי תודה עכשיו נשאר לי לדעת רק איך משתמשים

@dshrppury מחלצים, מתקינים, מחברים את הנגן, בוחרים גירסה (שנצטרך להוריד מאתר החברה..), ו...צורבים בהצלחה
-
@dshrppury מחלצים, מתקינים, מחברים את הנגן, בוחרים גירסה (שנצטרך להוריד מאתר החברה..), ו...צורבים בהצלחה
-
@שלמה-ווייס מה זאת אומרת לחפש גירסא? שם כאילו?
@dshrppury עזוב על תחפש כלום, אפשר בבקשה תמונה של הנגן? זה אולי?

-
@dshrppury עזוב על תחפש כלום, אפשר בבקשה תמונה של הנגן? זה אולי?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות