עזרה | עזיבת חדרי צאט
-
@א.-ד.-ג. כתב בעזרה | עזיבת חדרי צאט:
תיכנס לצ'אט שאתה רוצה למחוק,
אי אפשר. בתמונה שהבאתי למעלה אני לוחץ על החדרים הריקים ושום דבר לא זז.
-
אכן זה מאוד מציק.
דיברתי פעם עם @שמואל באישי, הוא אמר לי שזה באג וזה קרה אחרי איזה עדכון מסוים..
נקווה שהוא יסדר את זה מתישהו..רק תראו כמה חדרים יש לי בגלל זה..

-
@א.-ד.-ג. כתב בעזרה | עזיבת חדרי צאט:
לי זה כן נתן למחוק חדרים ריקים.
יש ויש
זה תלוי אם זה מישהו שאין לו הרשאה לצאט'ים לבין מישהו שנכנס ויצא וכד' -
לכאורה זה לא בעיה בהרשאות אלא בעיה טכנית, אז לכאורה אפשר למצוא איזה דלת אחורי ליציאה מחדרים אלו. לא?
כלומר על ידי מצב מפתחים או על ידי סקריפט לטמפרמונקי וכדומה.@מד כתב בעזרה | עזיבת חדרי צאט:
לכאורה זה לא בעיה בהרשאות אלא בעיה טכנית, אז לכאורה אפשר למצוא איזה דלת אחורי ליציאה מחדרים אלו. לא?
כלומר על ידי מצב מפתחים או על ידי סקריפט לטמפרמונקי וכדומה.לא.
כי הם בעצם עשו שאם אחד מהמשתמשים בלי מספיק מוניטין לצ'אט אז לאף אחד לא יהיה הרשאה לגשת לחדר שנפתח.אז זה כן בעיית הרשאות...
-
@מד כתב בעזרה | עזיבת חדרי צאט:
לכאורה זה לא בעיה בהרשאות אלא בעיה טכנית, אז לכאורה אפשר למצוא איזה דלת אחורי ליציאה מחדרים אלו. לא?
כלומר על ידי מצב מפתחים או על ידי סקריפט לטמפרמונקי וכדומה.לא.
כי הם בעצם עשו שאם אחד מהמשתמשים בלי מספיק מוניטין לצ'אט אז לאף אחד לא יהיה הרשאה לגשת לחדר שנפתח.אז זה כן בעיית הרשאות...
-
@עידו300 כתב בעזרה | עזיבת חדרי צאט:
לא יודע מה איתכם, אין לי בכלל צ'אטים... או אפשרות לפתוח כזה...
......
בכל מקרה, עוד קצת מוניטין ותוכל. -
@עידו300 הכל טוב
סורי על הציניות
זה לא אישי
זה קצת מציק לפעמים שמשתמשים שהם יחסית חדשים (לפחות מבחינת מוניטין) שואלים שאלות שנשאלו אינספור פעמים פשוטו כמשמעו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
