בעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro
-
@שניאור-שמח לפני שהחלפתי imei היה volte ןעכשיו אין לי
-
@shimon-d יש לך VOLTE?
@שניאור-שמח
איך יכול להחזיר את הvolte שוב -
@שניאור-שמח
איך יכול להחזיר את הvolte שוב@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
איך יכול להחזיר את הvolte שוב
איך היה לך?
עשית את הצמדריך בפורום? -
@שניאור-שמח
איך יכול להחזיר את הvolte שוב@shimon-d
אני לא שמעתי על כזה דבר@ליטאי-פשוט כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
נדמה לי שהוא לא עובד על IMEI כשר
אבל אולי אם אכן עובד לך עכשיו רק שיחות ולא אינטרנט
אולי שווה לנסות לסים imei תקין לא כשר.
אבל לא יודע...
@שניאור-שמח הוא מדבר על f22 pro.
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
איך יכול להחזיר את הvolte שוב
איך היה לך?
עשית את הצמדריך בפורום?@שניאור-שמח היה לי volte בגרסא שקניתי תטלפון ואחרי שלא נתמך לי הסים אז עשיתי תמדריך ששלחת לי ואז שינה לי גרסא ונעלם הvolte
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@אזולאי זה גם לשיומי ? F22 pro?
כן, זה לא משנה..
@שניאור-שמח שבוע טוב
סליחה על ההטרדה
אבל שינוי imei משנה גירסא?
יש לי איך לחזור לקודמת ?
בהתחלה היה לי volte ועכשיו לא -
@שניאור-שמח שבוע טוב
סליחה על ההטרדה
אבל שינוי imei משנה גירסא?
יש לי איך לחזור לקודמת ?
בהתחלה היה לי volte ועכשיו לא -
@shimon-d לא, הוא לא משנה גירסא.
וכן אתה יכול לחזור למה שהיה קודם
פשוט תחליף עם התוכנה שוב למה שהיה .
אבל לדעתי קודם תנסה imei לא כשר תקין. -
@shimon-d בשביל שיעבוד גם סים כשר וגם לא, צריך שיהיה IMEI כשר
החסימה היא על הסים כשר, לא על סים רגיל -
@shimon-d בשביל שיעבוד גם סים כשר וגם לא, צריך שיהיה IMEI כשר
החסימה היא על הסים כשר, לא על סים רגיל@שניאור-שמח
לא נעים לי שמטריד פשוט לא מבין ככ
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרות -
@shimon-d בשביל שיעבוד גם סים כשר וגם לא, צריך שיהיה IMEI כשר
החסימה היא על הסים כשר, לא על סים רגיל -
@שניאור-שמח
לא נעים לי שמטריד פשוט לא מבין ככ
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרות -
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
מה ששמת ביום שישי.
-
@שניאור-שמח אני חושב ש010 פורצים את הכשר שהוא יוכל להיות עם IMEI לא כשר. לא ככה?
@נוחעם-FM כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@שניאור-שמח אני חושב ש010 פורצים את הכשר שהוא יוכל להיות עם IMEI לא כשר. לא ככה?
אין לי מושג
-
@שניאור-שמח
לא נעים לי שמטריד פשוט לא מבין ככ
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרות@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@שניאור-שמח
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרותפשוט מוסיפים סתם מספרים אחרי ה8
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@שניאור-שמח
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרותפשוט מוסיפים סתם מספרים אחרי ה8
@שניאור-שמח אה אוקיי
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@נוחעם-FM זה העלים לי את הvolte וגם את האינטרנט אלחוטי
תוכל לצרף מסך?
גם בהגדרות מידע על הטלפון איפה שמוצג הIMEI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות