בעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@אזולאי זה גם לשיומי ? F22 pro?
כן, זה לא משנה..
@שניאור-שמח שבוע טוב
סליחה על ההטרדה
אבל שינוי imei משנה גירסא?
יש לי איך לחזור לקודמת ?
בהתחלה היה לי volte ועכשיו לא -
@שניאור-שמח שבוע טוב
סליחה על ההטרדה
אבל שינוי imei משנה גירסא?
יש לי איך לחזור לקודמת ?
בהתחלה היה לי volte ועכשיו לא -
@shimon-d לא, הוא לא משנה גירסא.
וכן אתה יכול לחזור למה שהיה קודם
פשוט תחליף עם התוכנה שוב למה שהיה .
אבל לדעתי קודם תנסה imei לא כשר תקין. -
@shimon-d בשביל שיעבוד גם סים כשר וגם לא, צריך שיהיה IMEI כשר
החסימה היא על הסים כשר, לא על סים רגיל -
@shimon-d בשביל שיעבוד גם סים כשר וגם לא, צריך שיהיה IMEI כשר
החסימה היא על הסים כשר, לא על סים רגיל@שניאור-שמח
לא נעים לי שמטריד פשוט לא מבין ככ
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרות -
@shimon-d בשביל שיעבוד גם סים כשר וגם לא, צריך שיהיה IMEI כשר
החסימה היא על הסים כשר, לא על סים רגיל -
@שניאור-שמח
לא נעים לי שמטריד פשוט לא מבין ככ
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרות -
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
מה ששמת ביום שישי.
-
@שניאור-שמח אני חושב ש010 פורצים את הכשר שהוא יוכל להיות עם IMEI לא כשר. לא ככה?
@נוחעם-FM כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@שניאור-שמח אני חושב ש010 פורצים את הכשר שהוא יוכל להיות עם IMEI לא כשר. לא ככה?
אין לי מושג
-
@שניאור-שמח
לא נעים לי שמטריד פשוט לא מבין ככ
מה imei כשר שתומך בדור 4 לשיומי f22 pro ?
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרות@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@שניאור-שמח
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרותפשוט מוסיפים סתם מספרים אחרי ה8
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@שניאור-שמח
ראיתי פה משו בפורום אבל רק 8 ספרותפשוט מוסיפים סתם מספרים אחרי ה8
@שניאור-שמח אה אוקיי
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@נוחעם-FM זה העלים לי את הvolte וגם את האינטרנט אלחוטי
תוכל לצרף מסך?
גם בהגדרות מידע על הטלפון איפה שמוצג הIMEI -
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@נוחעם-FM זה העלים לי את הvolte וגם את האינטרנט אלחוטי
תוכל לצרף מסך?
גם בהגדרות מידע על הטלפון איפה שמוצג הIMEI@שניאור-שמח [טקסט קישור]

-
@שניאור-שמח [טקסט קישור]

@shimon-d תשלח תמונה מכל המסך של ההגדרות רשת
-
@shimon-d תשלח תמונה מכל המסך של ההגדרות רשת
-
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
הכנסתי apn של 010
מה הכנסת בדיוק? יש לי בעיה בשיחות VOLTE בסים 010 בנוקיה 235
אולי הגדרה ידנית של הAPN תפתור את הבעיה -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
זה נראה בעיה כמו ב019 שלא כל גרסה תומכת..
הוא טוען שהיה לו volte לפני שהוא החליף imei.
לכן כתבתי לו שיחזיר למה שהיה. -
-
@שניאור-שמח @נוחעם-fm
תודה רבה לשניכם עובד לי הכל עכשיו
רק צריך להוסיף חזרה volte
איך עושה את זה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות