בעיה | בעיה במחשב לנובו
-
-
-
-
-
-
@הדור-הבא תחפש דיסק טכנאים בפורום יש עם הוראות איך להעתיק את זה לאונקי ולפמפם על הכפתור (זה משתנה בין חברות, כמדומני שלך זה F12) ככה יעלה תפריט בחירה מאיזה דיסק להעלות מערכת הפעלה.
במחשבה שניה, אם אתה נכנס לביוס בדל לרוב הביוס די מפורט ותוכל לבדוק שם כמה דברים כמו RAM למשל.
אגב, הקוד הוא לא קוד שגיאה אלא כתובת בזיכרון. -
@הדור-הבא תחפש דיסק טכנאים בפורום יש עם הוראות איך להעתיק את זה לאונקי ולפמפם על הכפתור (זה משתנה בין חברות, כמדומני שלך זה F12) ככה יעלה תפריט בחירה מאיזה דיסק להעלות מערכת הפעלה.
במחשבה שניה, אם אתה נכנס לביוס בדל לרוב הביוס די מפורט ותוכל לבדוק שם כמה דברים כמו RAM למשל.
אגב, הקוד הוא לא קוד שגיאה אלא כתובת בזיכרון. -
@הדור-הבא שמדליקים צריך ללחוץ הרבה פעמים על F12 או F10 או F2 (זכרתי משום מה שזה דל, אבל ראיתי שכתבת לנובו, תבדוק מה עובד לך) כדי להגיע לתפריט בחירת הבוט או הביוס.
אגב, לפני כל ניסיון תיקון דבר ראשון לבדוק את תקינות הכונן (איזה כונן זה אגב?) ולגבות את הקבצים שלך. -
@הדור-הבא שמדליקים צריך ללחוץ הרבה פעמים על F12 או F10 או F2 (זכרתי משום מה שזה דל, אבל ראיתי שכתבת לנובו, תבדוק מה עובד לך) כדי להגיע לתפריט בחירת הבוט או הביוס.
אגב, לפני כל ניסיון תיקון דבר ראשון לבדוק את תקינות הכונן (איזה כונן זה אגב?) ולגבות את הקבצים שלך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות