בעיה | בעיה במחשב לנובו
-
@הדור-הבא מה עשית לפני שזה קרה?
-
בהתחלה הוא קרס ואז הפעלתי אותו מחדש והוא הסתדר ואז בפעם השניה הוא שוב קרס מהעומס ניסיתי להפעיל מחדש וזה לא עזר כל פעם שאני מדליק אותו הוא פשוט מראה את זה
-
@הדור-הבא אני לא מכיר את השגיאה הזו, מה שעולה לי כרגע, תנסה להעלות דיסק טכנאים ולבדוק אם יש בעיה חומרתית ולהריץ בדיקה לתקינות ווינדוס
-
-
-
-
-
-
@הדור-הבא תחפש דיסק טכנאים בפורום יש עם הוראות איך להעתיק את זה לאונקי ולפמפם על הכפתור (זה משתנה בין חברות, כמדומני שלך זה F12) ככה יעלה תפריט בחירה מאיזה דיסק להעלות מערכת הפעלה.
במחשבה שניה, אם אתה נכנס לביוס בדל לרוב הביוס די מפורט ותוכל לבדוק שם כמה דברים כמו RAM למשל.
אגב, הקוד הוא לא קוד שגיאה אלא כתובת בזיכרון. -
@הדור-הבא תחפש דיסק טכנאים בפורום יש עם הוראות איך להעתיק את זה לאונקי ולפמפם על הכפתור (זה משתנה בין חברות, כמדומני שלך זה F12) ככה יעלה תפריט בחירה מאיזה דיסק להעלות מערכת הפעלה.
במחשבה שניה, אם אתה נכנס לביוס בדל לרוב הביוס די מפורט ותוכל לבדוק שם כמה דברים כמו RAM למשל.
אגב, הקוד הוא לא קוד שגיאה אלא כתובת בזיכרון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
